Citroen C5 2.0 HDi 140 FAP Exclusive

VectorIng

New member
Pozdrav forumaši, relativno skoro (u 8. mjesecu) sam kupio model iz naslova, 10/2014. godište. Prije njega sam vozio C4 II 1.6 HDi. Generalno sam zbog zadovoljstva koje sam imao sa C4 i ostao vjeran Citroenu. Auto je kupljen u ovlaštenom servisu i cijelo vrijeme održavan tamo.
 

Prilozi

Posljednje uređivanje od moderatora:

VectorIng

New member
Kako mi se znalo pojavljivati paljenje lampice za začepljenost FAP filtera, iako je isti čišćen skoro, išao sam u ovlašteni servis da to reklamiram i da riješe problem. Prvi odlazak je bio bezuspješan i prilično sam bio ljut na njih. Ni drugi odlazak nije bio nešto drugačiji i bio sam još više ljut. Onda sam stupio u kontakt sa vlasnikom ovlaštenog servisa i situacija se tu mjenja. Zovu me da odvezem auto, kažu treba im par dana da ustanove šta je u pitanju. Ostavio sam auto par dana (u međuvremenu budem covid+, te sam na bolovanju), oni su čistili FAP opet, slali mi video klipove šta sve rade, mijenjali senzor na FAP filteru, otkrili da nije do njega, vratili stari senzor, ustanovili da je do senzora na bosh pumpi i njega zamjenili. Sad mi se čini da je u redu, mada nisam imao ni prilike da puno vozim jer sam bio u izolaciji, ali ovo dana što sam vozio nema nikakvih problema.

Kako se uvijek trudim da budem objektivan moram da napomenem i to da su mi sve to naplatili u najboljem slučaju nekih 50% stvarne cijene, te da su mi auto dovezli na željenu adresu jer ja nisam smio izlaziti iz kuće. Generalno kroz ovo sve što mi se desilo sa njima mogu reći samo riječi hvale, ali se i zapitam zašto nije sve moglo odmah da se ovako uradi, nego tek nakon što sam morao da uradim nešto što nikako nisam želio, a to je da kontaktiram vlasnika servisa. Vjerovaću da je sve bio splet slučajnih okolnosti, gužve i geneneralno stanja i borbe sa pandemijom pa se ovako desilo i nadam se da ih neću više posjećivati osim u slučajevima redovnog održavanja.
 
Posljednje uređivanje od moderatora:
Na vrh