Citroën DS5 fotogalerija

zujo

New member
Mislim da bi mi trebalo malo vremena da se snađem u tom interijeru. Sjećam se kad sam 1. put sjeo u c5, nisam znao otpustit ručnu kočnicu. :eek:
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Sjećam se kad sam 1. put sjeo u c5, nisam znao otpustit ručnu kočnicu.
:D Sad si me sjetio "problema" s otpuštanjem ručne na Mercedesu. Prvi susret s Mercom mi je bio Okasti (E-klasa) i sad shvatim da je ručna, zapravo nožna. :) Pritisnem je junački, ali dok ju je trebao otpustiti uhvatila me neugoda. :) U jednom trenutku sam pomislio da će se možda sama otpustiti dok dodam gas, ali ne... Auto se diže i stoji na mjestu. Pet minuta mi je trebalo kako da otkrijem da su za otpuštanje namjenili zasebnu polugicu lijevo od volana. :)

P.S. Auto nije bio moj. :)
 

Rok

New member
Meni je auto super,predivan,suze mi na oči krenu od ljepote kad ga vidim :D ,al jedna stvar mi nije jasna.

Zašto je najjači dizel 2.0 HDi 163ks? Pa jel nisu mogli staviti 3.0 V6 HDi ili barem 2.2 HDi . Uz ovaj mi auto paše neki moćni motor,a ne da je krov 160ks. Pogledajmo konkurenciju ,koju je doduše teško definirati, oni svi idu i preko 300 ks.

Al dobro,uglavnom,pročitao sam da cijene kreću od 223 000kn za 1.6 HDi 112ks do 234 000 za najjači dizel.
 

Dalibor

Dado Tornado
pričekaj malo, možda se dogodi kakav jači motor.
pogledaj koliko ima Hybrid model.
možde se kod njega u zbroju 2 pogona dobije preko 200KS.
a možeš imati i 4x4 pogon.
straga elektro, napred dizel.
 

Rok

New member
Hibrid ima ravno 200ks. Sprijeda 163 dizelska,a straga 37 električnih.

Ali ne vjerujem u neku prodaju hibrida kod nas u Hrvatskoj.
 

igor

New member
Ma auto je vrhunski jedino kaj mi se ne sviđa je previše zabarikadirano između dva prednja sjedala pa onda nemreš suputnicu šlatati kad si popiješ ROFL
 
Na vrh