C5 2011 1.6 hdi 82 kW M/T & C5 2011 2.0 120 kW A/T

Mashinagv

New member
Prvi iz naslova moj prošli auto. Dvije godine sam ga vozio i bio sam zadovoljan autom. Kupio ga sa tačno 200000 km, prodao sa 234000 km. Nekih problema nije bilo.
20220117_114211.jpg

Drugi iz naslova je moj trenutni auto. Bila je dobra prilika koju nisam htio propustiti.
Automatski mjenjač, 2.0 i 150000 km su prevagnuli da promijenim auto.
20220908_105324.jpg
20220908_105232.jpg
Općenito model kao model je super i u ovom cjenovnom rangu mislim da nema bolje.
Trenutni auto u odnosu na prošli ima bolji motor, automatski mjenjač, hidrauliku, prednje i zadnje senzore, grijanje sjedišta, ali nema navigaciju. Žalim malo za bojom prošlog auta. Nisam ljubitelj ove sive trenutno (nadam se da će se proljepšati kada se stakla zatamne).
Do sada oko 3000 km i tom periodu sam kupio set zimskih točkova (čelične 16ke), zamijenio 3l ulja u mjenjaču, neke sitnice još.
U planu je da zatamnim stakla, poliranje i možda odradim još jednu zamjenu ulja u mjenjaču.
Svako polovno auto ima nekih mušica tako da i ovo.
Primjetio sam da se ponekad desi da trzne iz druge u treču. Najbolje bi to opisao da kada usporavam i iz 3 prebaci u 2 i odmah dam gas jer auto ispred ubrzava, kao da se mjenjač zbuni i čim krene ubrzavati prebaci u treču i malo trzne. Sa jačim gasom se ne dešava to. Prva-druga-treča....ne dešava se to.
Druga stvar kod naglog kočenja prilikom pritiska kočnice tup udar negdje naprijed, kao i kod naglog dodavanja gasa ali odmah nakon kočenja. Nagli gas u toku vožnje ne stvara nikakav udar. Gledali neki majstori, kao seleni ok (mijenjao sam ih na prošlom autu ima i tema), nosači motora ok, s tim da onaj gore desni kao nije pukao ali je sumnjiv.
Također taj luft osjetim i kod prelaska preko ležećeg policajca.
Tri vozila koja sam u životu imao, svaki je imao iste simptome sto se tiče tog lufta...
Biće boljih slika kada uhvatim vremena i kada bude auto čisto.
 

Mashinagv

New member
Popravljen auto (novi branik, vezni lim, dva senzora), zatamnjena stakla. Zimski set je na autu još tako da nije reprezentativan sa ovim točkovima...
F1F45BBF-567F-4C30-900F-8118F0C8A435.png
 

Mashinagv

New member
Nakon zamjene selena i nosača mjenjača, trzanje/luft prilikom šaltanja je nestalo, kao i tup udar prilikom naglog kočenja i ubrzavanja.

Opet ispade seleni loši bili.

Eto nekom možda pomogne ako bude imao slične simptome.

Iskreno 90% sam i ranije bio siguran da je do njih, ali majstori nedaju na svoje.
 
Na vrh