C4 Picasso II tempomat i ostala pomagala

Djuka12345

New member
Pozdrav ekipa,
Od nedavno sam vlasnik Citroena C4 Picasso II 2017g. 1.6 blueHDI 120 KS automatik.
Auto ima klasični tempomat pa me zanima postoji li mogućnost nadogradnje na adaptivni tempomat te da li je netko od vas možda radio i neke druge nadogradnje tipa park assist,keyless,motorizirano otvaranje prtljažnika itd.
 
Posljednje uređivanje:

djuan

Active member
Ja imam sve to na svojem osim adaptivnog tempomata. Recimo za motorizirano otvaranje gepeka trebaju puno jači amortizeri. Dakle nije samo elektronika i softver, već i hardver. Primijetio sam da su na mom picassu ti amortizeri baš ono uber debeli 😁
 

Milosh

Test
Ja imam sve to na svojem osim adaptivnog tempomata. Recimo za motorizirano otvaranje gepeka trebaju puno jači amortizeri. Dakle nije samo elektronika i softver, već i hardver. Primijetio sam da su na mom picassu ti amortizeri baš ono uber debeli 😁
Jesi siguran da su to amortizeri a ne linearni aktuatori upakovani da izgledaju kao amortizeri?
 

djuan

Active member
Jesi siguran da su to amortizeri a ne linearni aktuatori upakovani da izgledaju kao amortizeri?
Može biti, ne znam točan naziv toga, ali uglavnom - puno su masivniji nego na modelima sa klasičnim zatvaranjem gepeka.
 

sir.Oliver

Well-known member
Ja imam sve to na svojem osim adaptivnog tempomata. Recimo za motorizirano otvaranje gepeka trebaju puno jači amortizeri. Dakle nije samo elektronika i softver, već i hardver. Primijetio sam da su na mom picassu ti amortizeri baš ono uber debeli 😁
a što misliš , zašto su osjetno deblji od standardnih ?
Jesi siguran da su to amortizeri a ne linearni aktuatori upakovani da izgledaju kao amortizeri?
a da nisu pneumatski ili hidraulični cilindri ? jel idu u njih žice ili cevčice ?
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Od nedavno sam vlasnik Citroena C4 Picasso II 2017g. 1.6 blueHDI 120 KS automatik.
Auto ima klasični tempomat pa me zanima postoji li mogućnost nadogradnje na adaptivni tempomat
Za adaptivni tempomoat ti treba i radar u prednjem odbojniku ili kamera na vjetrobranu (tamo gdje je osjetilo kiše). Ako to nemaš - onda ne ide...
Odn. ide ako ugradiš kameru, Ecu i tipke. No, za ugradnju kamere ti treba i drugi vjetrobran jer onaj s kamerom ima šire otvoreni kut onog osjenčenja (ne znam kako to bolje objasniti), nego li vjetrobran samo s osjetilom za kišu...
Barem sam ja tako zaključio (i mene zanima ugradnja kamere radi Lane assistance sustava na DS5)... :cool:
 

Djuka12345

New member
Za adaptivni tempomoat ti treba i radar u prednjem odbojniku ili kamera na vjetrobranu (tamo gdje je osjetilo kiše). Ako to nemaš - onda ne ide...
Odn. ide ako ugradiš kameru, Ecu i tipke. No, za ugradnju kamere ti treba i drugi vjetrobran jer onaj s kamerom ima šire otvoreni kut onog osjenčenja (ne znam kako to bolje objasniti), nego li vjetrobran samo s osjetilom za kišu...
Barem sam ja tako zaključio (i mene zanima ugradnja kamere radi Lane assistance sustava na DS5)... :cool:
Ono što me stvarno zanima je sustav aktivnog kočenja i to bih htio ugraditi pa ako netko ima kakvog iskustva s ugradnjom toga dobro bi došlo.
 

Djuka12345

New member
Kako tačno taj sistem radi? Jel to emergency breaking?
Koliko sam shvatio iz jednog videa to je sustav automatskog kočenja pri brzini do 50 km/h , odlično za grad, prepoznaje vozilo ispred zaustavljeno ili sporije te prvo daje zvučno upozorenje za kočenje a ako nema reakcije vozača koči sam.
Da to je emergency breaking system - active safety brake.
 

pokra89

Well-known member
Ludilo stvar!
Puše hercegovačka bura, idem ja sa Škodom, ispred mene neki "ni vamo ni tamo", puk'o pravac, vršim pretjecanje, vraćam se desnu traku, vjetar nosi neku kesu, Škoda je prepozna kao prepreku, zakoči i skoro se ukopa u mjestu, a ovaj iza mene, što sam ga koji sekund ranije prestigao, samo pukom srećom nije ušao u gepek.
 

markan1000

Well-known member
Ne znam, meni taj adaptivni tempomat djeluje samo kao još jedna stvar za otupljivanje nekih osnovnih vozačkih vještina i refleksa. A pogotovo kad se navikneš na njega pa sjedneš nako toga u auto koji ga nema, ako se zaboraviš to može vlo lako biti fatalno. Tako je i meni npr. s parking senzorima i kamerom, u jednom autu ih imam, u drugom nemam. I lako se čovjek zaboravi.
Jedino kad je magla ili jako loša vidljivost, taj adaptivni tempomat stvarno ima smisla.
A emergency breaking, e to mi se već čini puno korisnija stvar. Stvarno ti jako minimizira rizik tupavog udara u gradskoj vožnji u auto ispred sebe.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Sustav automatskog kočenja je spas u Zg, kad dođe proljeće i najezda ROMOBILA
Istina. Oni i biciklisti. Hebena pošast. To treba micati s ceste, a ne im davati nekakvu prednost. Te sve anti-automobilističke i promocije romobil-biciklističke agende stižu sa zapada od ljudi koji mrze sve što je ljudsko. Uključujući i one idiotske "dane bez automobila". Čemu to?
 

Milosh

Test
D Djuka12345 Za to ti onda treba radar ili kamera na šajbi. U svakom slučaju je to teško izvodljivo i preskupo.

Ne znam, meni taj adaptivni tempomat djeluje samo kao još jedna stvar za otupljivanje nekih osnovnih vozačkih vještina i refleksa. A pogotovo kad se navikneš na njega pa sjedneš nako toga u auto koji ga nema, ako se zaboraviš to može vlo lako biti fatalno. Tako je i meni npr. s parking senzorima i kamerom, u jednom autu ih imam, u drugom nemam. I lako se čovjek zaboravi.
Jedino kad je magla ili jako loša vidljivost, taj adaptivni tempomat stvarno ima smisla.
A emergency breaking, e to mi se već čini puno korisnija stvar. Stvarno ti jako minimizira rizik tupavog udara u gradskoj vožnji u auto ispred sebe.
Apsolutno sam isto mislio dok nisam kupio auto sa adaptivnim tempomatom. Sada sam toliko oduševljen tim sistemom da ću se kod kupovine idućeg auta dobro potruditi da nađem auto sa ad. tempomatom (a koji mogu priuštiti naravno). Inače sam fan novih tehnologija ali nisam pobornik prevelike autonomije mašina. Za ovo sam našao da mi puno znači i pomaže. Koristim ga u različitim situacijama, na autoputu i na magistralnim cestama. Jako mi olakšava vožnju. A super mi je stvar što mi grafički pokazuje da li ima neko vozilo ispred. Tako vidim da je on detektovao vozilo ispred i ne pitam se da li će mu promaći.

Pored toga, odlična stvar kod Volva mi je što je pri korištenju tempomata moguće pritiskati kvačilo i mijenjati brzinu, a tempomat se pri tome ne isključuje (za razliku od PSA auta). Zahvaljujući tome mogu npr voziti na tempomatu u četvrtoj pri 65 km/h i kada vozila ispred uspore na 45, ja prebacim u treću, on nastavlja voziti, a kad ubrzaju ja opet vratim u četvrtu.
 
Na vrh