Battery Charging Failure- HDI 110

knez-bj

New member
Super ajmo ih svi prodati C4 i kupiti mercedes ili audi... kao da oni nemaju problema, samo što je vlasnike sram pričati o tome jer su pljunuli 300 kkn ili više...
Svi su auti danas puni elektronike. Ja na kraju druge godine produžujem garanciju još tri godine, pa do onda ako auto bude zajebavao ide u oglasnik...
 

deda

New member
Ko da je uopće važno koju marku automobila kupiš,sve je to istog porijekla i nemaš uopće pojma kaj voziš,a značku je lako metit,nit je tehnika različita niti kavliteta ni porijeklo, ni dizajn,isti kuruz kao i kad kupuješ televizor,ko da netko uopće više i pita za marku,ionak je svejedno a kak te bu služil sve je stvar sreće.
 

Dalibor

Dado Tornado
ispravan način gledanja je da ako auto ima mogućnost da pokaže upozorenje "Battery Charging Failure", ne bi bilo normalno kada ga nebi pokazival :D
 

Ciki vts

New member
Danas se SVI auti kvare i imaju probleme, neki vise, neki manje.

Jbg, mu na ovom forumu nismo imali srece pa kupili ove prve ROFL
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Nemoj tak Ciki..ima nas i kojima se ne kvare francuska "govna" :angel:

Ps

Kucam u drvo (kuc-kuc),da ne bi bilo nismo znali :D:D
 

La Marche

Iskreni optimist
Ugledah i ja tu poruku jučer ujutro, na nekih 23.000 km. Nazvah 0800 22 33 44 , za sat vremena već bijah u servisu, 24 sata kasnije preuzeh auto. Troška nemah, a kako će biti dalje - vidjet ćemo. Rekao bih za sada - kvar nije vrijedan spomena. (dok je garancije, a to je još podugo)
 

La Marche

Iskreni optimist
Nisam ti baš to eksplicitno pitao niti se raspitivao, ne bih ni razumio o čemu se točno radi, jer nemam potrebna predznanja, a i neka poneke tajne ostanu majstorima (na kraju, mogu mi reći što god žele, zar ne?).
Shvatio sam da se radi o nekom elektronskom sklopu koji je s greškom, jer su četiri auta bila na istom popravku danas. Nalazi se u onoj plastičnoj kutiji pored akumulatora.

Ma još, vezano uz te "spike" o francuskim "gov...".
Tako je ugodan, udoban, umirujući u vožnji (što je meni bitno), a naročito jeftin u odnosu na japanske aute te, pa i niže klase, koje sam razmatrao kod kupovine, tako brzo i besplatno su otklonili ovaj kvar, da mi se i nakon ovog iskustva čini pametnija ova kupnja od dalekoistočnih.
Moje iskustvo od prije nekoliko godina s japanskim autom... nisu mi zamijenili ulje u mjenjaču kad je trebalo (a CVT mjenjač kod kojeg bi to trebalo SVAKAKO raditi), jer nisu imali ulje (dvije litre ulja ovlašteni servis nema!), pa su tek na moju reklamaciju naručili (!) dvije litre ulja i to obično CVT ulje sam čekao dva tjedna.
Ovdje se radilo o satima.
Ne radim u Citroenu i nemam nikakve veze sa Citroenom, ako je tko pomislio. Obični korisnik.
 

Ciki vts

New member
I trebali bi ti platiti vrijeme koje si izgubio dok si bio kod njih.
Sramota je da se novi auto toliko kvari, garancija sve pokriva, ali, koja poanta garancije kad ti potrosis previse vremena na te "sitne" kvarove.
Garancija bi trebala pokrivati prikup i dovozenje auta sa servisa, bez da ti trosis vrijeme na gluposti, a ne ovako...
 

brzi35

New member
Garancija bi trebala pokrivati prikup i dovozenje auta sa servisa, bez da ti trosis vrijeme na gluposti
pa to i ne kosta ako ti auto ostane na cesti..zato imas onaj besplatni broj..i ako ti je auto pod garancijom nema ti kaj naplatiti..samo neka probaju..odmah napravim scenu :)
sva sreca nisam trebao zvati jos taj broj..
 

Nono

Èlan
Garancija bi trebala pokrivati prikup i dovozenje auta sa servisa, bez da ti trosis vrijeme na gluposti, a ne ovako...
A da ti se npr. pokvari neki malo veći TV LCD dok je pod garancijom? Nemaš koga zvati niti bi ti tko došao. Moraš naći nekog da ti pomogne nositi i pitanje kako će ti stati u auto. Popravak može trajati do 45 dana. Za to vrijeme se možeš slikati. Ipak je ovo iskustvo o kojem piše La Marche super. Svaki kvar je gnjavaža ali ova je ipak minimalna u odnosu na druge stvari.
 

radojkta

Member
Mislio sam da se takve stvari dešavaju samo drugima kad jutros žena ide na posao kad batery failed naravno neće da upali pa stopom na posao!Ja došao maloprije i upalio valjda se sam resetirao.Kažu da je vjerojatno do one kutije sa osiguračima šta treba zamjeniti.Najbolje šta sam dobio obavjest i planirao danas ići.
 
Na vrh