2017. C4 grand picasso Bluetooth i paljenje

Dukest

New member
Pozdrav svima! Novi sam clan na forumu sa 2 za sad nerjesiva problema pa se nadam da neko ima kakav dobar savjet sto dalje :D

Vozim c4 grand picassa iz 2017. 2.0 hdi rucni mjenjac, prvi vlasnik. Autom sam prezadovoljan iako ima nekih nelogicnih promjena na losije u odnosu na model iz 2016., ali za obitelj sa troje djece potpuno ispunjava sve nase potrebe.



Medutim, 2 stvari koje su mi prisutne ne mogu trenutno rijesit pa me zanima je li se itko susreo sa necim slicnim:



Jednom mjesecno (otprilike) mi se desi da auto ne mogu upalit. Znaci kod normalnog paljenja nakon stiskanja botuna se otkljuca volan, cuje se jedan ˝tsk˝ od osiguraca i nakon toga krese i pali. U ovom mom slucaju preskoci paljenje i nakon prvog ˝tsk˝ se cuje i drugi isti takav i to je to. Situaciju ne mogu namjerno isprovocirat u servisu, a neku konkretnu gresku koja bi ukazivala na to ne nalaze. Rjesenje je da moram cekat oko pola minute-minutu da se nesto samo resetira i onda pali normalno. Desava se i na hladan motor, i na zagrijan, nema pravila. Generalno me ne bi smetalo al desavale su mi se idiotske situacije di stanem nalit gorivo i kad se vratim ne mogu ga upalit a cekaju me da se maknem sa mjesta itd.



Druga stvar koja me smeta vise i radi mi vece probleme je bluetooth. Znaci kad mi je spojen mobitel na BT vrlo cesto mi se resetira donji ekran, puca veza non stop pa se resetira itd. Na servisu mi rekli da se nekad zna desit da nije kompatibilan sa svakim mobitelom i za to sam sam nasao rjesenje (na androidu instalirao bluetooth phonebook koji je rijesio problem, ali sad sa najnovijim androidom to vise ne radi). Onda sam pokusao sa nekim drugim modelima (iphone 6s, 12mini, samsung s20, j7, s7edge....) i na svima je ista stvar, odspaja se i resetira sto znaci da bi problem trebao biti u autu. Svi mobiteli uredno rade u drugim autima (skoda octavia, fabia itd). Jos testiram modele pa cu s tim informacijama vidit na servisu oce li ista pomoc.



Ima li neko da se susreo sa necim slicnim, ili da koristi navedene modele mobitela u ovom autu? Kako bi vi rijesili ovo?



Hvala unaprijed :D
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Jednom mjesecno (otprilike) mi se desi da auto ne mogu upalit. Znaci kod normalnog paljenja nakon stiskanja botuna se otkljuca volan, cuje se jedan ˝tsk˝ od osiguraca i nakon toga krese i pali. U ovom mom slucaju preskoci paljenje i nakon prvog ˝tsk˝ se cuje i drugi isti takav i to je to. Situaciju ne mogu namjerno isprovocirat u servisu, a neku konkretnu gresku koja bi ukazivala na to ne nalaze. Rjesenje je da moram cekat oko pola minute-minutu da se nesto samo resetira i onda pali normalno. Desava se i na hladan motor, i na zagrijan, nema pravila. Generalno me ne bi smetalo al desavale su mi se idiotske situacije di stanem nalit gorivo i kad se vratim ne mogu ga upalit a cekaju me da se maknem sa mjesta itd.
Relej u kutiji osigurača koji šalje struju u selenoid anlasera (to su pod garancijom menjali sve komplet, ak me pamćenje na vara) ili sam selenoid koji nemre potegnut bendiks.
Akumulator su ti pogledali?

Druga stvar koja me smeta vise i radi mi vece probleme je bluetooth. Znaci kad mi je spojen mobitel na BT vrlo cesto mi se resetira donji ekran, puca veza non stop pa se resetira itd. Na servisu mi rekli da se nekad zna desit da nije kompatibilan sa svakim mobitelom i za to sam sam nasao rjesenje (na androidu instalirao bluetooth phonebook koji je rijesio problem, ali sad sa najnovijim androidom to vise ne radi). Onda sam pokusao sa nekim drugim modelima (iphone 6s, 12mini, samsung s20, j7, s7edge....) i na svima je ista stvar, odspaja se i resetira sto znaci da bi problem trebao biti u autu. Svi mobiteli uredno rade u drugim autima (skoda octavia, fabia itd). Jos testiram modele pa cu s tim informacijama vidit na servisu oce li ista pomoc.
To ne znam preveć, ak se nemre popravi nadogradnjom firmwarea, onda BT modul nije neg za hitit u zid. :)

Al da je auto No1 za veliku familiju, to bez daljnjeg. ;)
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
al desavale su mi se idiotske situacije di stanem nalit gorivo i kad se vratim ne mogu ga upalit a cekaju me da se maknem sa mjesta itd.
Jel znaš dok san čita prvi dio posta da mi je odma kroz glavu prošla situacija na benzinskoj. Ono sidaš u autu i lik ozada trubi, jer se po njegovom shvaćanju vrimena ne krećeš dovljno brzo.

Ali ajde, manji off-topic, meni se to dogodi 1/10 puta da je lik iza nervozan pa trubi, dok se ja sidnen, vežen se, gurnen ključ, krenen. Ima valjda tako ljudi šta očekuju da se nakon plaćanja teleportiraš. :)
 

Dukest

New member
Relej u kutiji osigurača koji šalje struju u selenoid anlasera (to su pod garancijom menjali sve komplet, ak me pamćenje na vara) ili sam selenoid koji nemre potegnut bendiks.
Akumulator su ti pogledali?


To ne znam preveć, ak se nemre popravi nadogradnjom firmwarea, onda BT modul nije neg za hitit u zid. :)
nisu konkretno akumulator jer se to pojavljivalo otkad je novi kupljen, al jednostavno s 3 djece zivot leti i nemam vremena se zezat necim sto nije bas hitan popravak tako sa je proslo "malo" vremena dok je to doslo na red 😅

zaBT firmware, to mogu sam ili u servisu? zadnji put su mi rekli da su nesto updateali ali nisam primjetio nikakvu razliku. citam i po stranim forumima da ljudi to sami rade, ali spominju neki SMEG a ja to ne mogu nac. jedino sto mogu vidit je verzija sistema i karata.
Jel znaš dok san čita prvi dio posta da mi je odma kroz glavu prošla situacija na benzinskoj. Ono sidaš u autu i lik ozada trubi, jer se po njegovom shvaćanju vrimena ne krećeš dovljno brzo.

Ali ajde, manji off-topic, meni se to dogodi 1/10 puta da je lik iza nervozan pa trubi, dok se ja sidnen, vežen se, gurnen ključ, krenen. Ima valjda tako ljudi šta očekuju da se nakon plaćanja teleportiraš. :)
ma ne govori mi nista, jednom sam zagradio konobarov auto ispred restorana jer nije bilo mjesta za parking. i u pola vecere on ide ca, ja izletim samo maknit auto... jok 🤯 moj novi 200+k kn nece da upali a on odma kresne neku staru kramu i ceka. zini zemljo progutaj me 😅
 

Prilozi

Na vrh