• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Prodajem Citroen XM 2.0i 16v, 1995 (neaktivno)

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

calypso

New member
Bok svima,

ako koga interesira, ja planiram svog XM 2.0i 16v, 1995 (tamno smedja boja) na prodaju stavit tamo negdje na jesen (ili ranije ako se nadje kupac ranije).

JuraPZ mi sad odrzava auto i jos treba par sitnica odraditi.

Auto je odlicno ocuvan (ima par ogrebotina, ajdede, ali ima i 17 godina), oko 145.000km. Snaga motora - 135KS (98kW). Visemanje je cijeli obnovljen i jako dobro odrzavan. Ugradjen je plin sa atestom te ima 50L spremnik za plin umjesto rezervnog kotaca. Nema kozna sjedala, nego platnena izuzetno ocuvana i udobna (osobno ne preferiram kozu, tako da je meni bilo skroz OK).

Popis radova na autu od 2010 naovamo:
- ugradjen plin STAG300/Valtek
- zamijenjen kompresor klime
- odradjena polugeneralka motora plus zamijenjenih 16 ventila
- svjecice (NGK su stavljene)
- zamijenjena bobina
- remenica na radilici nekakva (nekakav komad metala koji kosta 800kn)
- stavljena nova pumpa rashladne tekucine
- novi Valeo set kvacila sa svim sto ide
- zupcasti i trakasti remen
- visokotlacna pumpa hidraulike
- regulator pritiska
- stavljene su modificirane kape amortizera tako da ne probije na haubu kad dodje do zamora materijala
- zamijenjene obje straznje kugle (Febi Bilstein, 450kn komad)
- zamijenjena anti-sink kugla
- zamijenjena straznja Hydractive kugla
- zamijenjena prednja Hydractive kugla
- zamijenjena polugica straznjeg korektora visine
- ociscen straznji korektor visine
- zamijenjen ventilator u kabini
- stavljeni novi zvucnici i naprijed i straga (Pioneer)
- Pioneer autoradio/CD sa AUX ulazom
- stavljena nova pumpica za straznju spricalicu
- novi Bosch Aeroflat brisaci (oni koji brisu kako spada u svim vremenskim uvjetima)
- zamijenjeni svi filteri
- novi kocioni diskovi naprijed + kocione plocice
- nove kocione plocice straga
- Bosch Silver akumulator
- Osram Nigtbreaker+ kratki i dugi farovi (100kn po zarulji)
- sredjen senzor za stop svjetlo na papucici kocnice (to cim sam kupio auto)
- cijeli ispusni sustav (3 ispusna lonca, Durlen)
- nova Bosch lambda sonda
- novi katalizator
- nove gume Pirelli P6 195/65/R15 - najbolje u toj klasi vec par godina

Odokativno, u auto je ulozeno oko 6000-7000EUR u proteklih 2.5 godine. Uredno odrzavan, mijenjano ulje u redovnim intervalima (Total Quartz 9000 5W40 i Liqui Moly HC7 5W40). Hydro sustav ociscen sa Hydraurincage, uredno mijenjan LHM.

Ono sto jos treba odraditi na autu:
- promijeniti prednji elektroventil (JuraPZ ce to odraditi sljedeci tjedan)
- straznji desni prozor ima problema sa otvaranjem (vuce samo jednu stranu prozora, tako da ga iskrivi kada ga otvara)
- ako ima jos nesto sto sam zaboravio, JuraPZ moze napomenuti

Auto trosi izmedju 11L (otvorena cesta, relacija Rijeka-Zadar po magistrali, nocna voznja), pa do 15L (gradska voznja + klima). Najbrze sto sam vozio sa njim je 185km/h na autoputu, no vrlo kratku relaciju. Inace vozim 150-160km/h i to mu nije naporno (oko 4100-4200rpm).

Cijenu ne znam procijenit, ciljam na oko 3500EUR jer sam ga toliko i platio pred dvije godine. Ulozeno je 6000-7000EUR, tako da tko god ga preuzme moze ga voziti sljedecih N godina bez nekog ozbiljnijeg ulaganja.

Mozete me uloviti na privatni mejl za dodatne informacije ili probnu voznju - [email protected].

Imam par slika od pred dvije godine, al budem slikao ovih dana (samo da ga operem).

https://www.dropbox.com/sh/4m0383z30uabw3m/QFuET1xSs3
 

Marko

Well-known member
Re: P: Citroen XM 2.0i 16v, 1995

Vidiš da je čovjek odlučil da ne bu ostal na citraćima, ak bi ostal onda bi si ostavil ovog u koji je uložio te silne novce. Oui!? Hehehe
 

Krky

Lakerski profesionalac
Re: P: Citroen XM 2.0i 16v, 1995

Tek nek se sad pripremi na ulaganje:D
talijani, švabi... vreča bez dna:D:D
 

Zmix

New member
Re: P: Citroen XM 2.0i 16v, 1995

Calypso, šta možeš bolje kupiti od tvog XM-a za te novce? :wtf:
 

Zmix

New member
Re: P: Citroen XM 2.0i 16v, 1995

Puno je uložio i lepo je sredio XM-a pa bi bila šteta da ga sad proda.
 

BlueOne

Member
Re: P: Citroen XM 2.0i 16v, 1995

očito ima još za radit na njemu IMHO

ili čovjeku jednostavno biti pod autom predstavlja veći gušt nego biti u autu ....
svakako na bi bio prvi takav ... zar ne? :whistling:
 

calypso

New member
Re: P: Citroen XM 2.0i 16v, 1995

Ima jos nekih radova koje treba odradit (napisao sam sve sto treba jos dodatno odraditi).

Sto se tice osnovnog razloga promjene auta - zelim barem 10 godina novijeg dizelasa sa kojim cu moci odvoziti minimalno 1000km sa jednim tankom, a opet da mi je udoban i da je visa srednja klasa. Koliko sam vidio, odrzavanje auta iz vise srednje klase (Mercedes E, Lancia Thesis) mi je sasvim dobro podnosljivo, tako da bih zelio prijeci na nesto takvo. Vozit cu ga sljedece 2-3 godine i onda nesto jos novije, skuplje i udobnije.

Napomena: ne zelim jurilicu od auta, zelim gospodsku limuzinu. Pikirao sam i C6 i Vel Satisa isto, ali malo cu se suzdrzati od Francuza i isprobati sto drugi imaju za reci.

Jel ima konkretnih ponuda za auto ili ne? Ja ga stvarno zelim prodati tako da si pojacam budzet za novi! Onih 3500EUR nije fiksna cijena i spreman sam poslusati sve ponude. XM je registriran do 12/2012 inace. Ako koga interesira test drive, nek se javi, pa cemo napravit djir uokolo.

Napomena #2: Da se razumijemo, auto je oslobodjen eko-testa na tehnickom jer vozi na plin!!
 

calypso

New member
Re: P: Citroen XM 2.0i 16v, 1995

Jep, placas oko 400kn dodatno (zbog tupavih zakona), ali zato vozis XMa za 60lp/km, a ne za 1.4kn/km. Ako radis 20.000km godisnje ko ja, itekako se osjeti razlika (umjesto da mjesecno dajem 2000kn za benzin, ja placam 800-900kn plina). Tu se bez problema pokrije tih 400kn koje platis dodatno na tehnickom. Ako ti jos firma placa loko voznju (recimo 300-400kn mjesecno), onda se vozis skoro pa besplatno. :)
 

calypso

New member
Sredjen prednji elektroventil, auto je opet mekan.

Ako netko zeli, auto je na prodaju po hitnom postupku. Ponudite koliko smatrate da vrijedi i imate velike sanse da ga odvezete. Dobio sam ponudu za MB koja se ne odbija.

Trenutno sam u Rijeci, ali mogu doci do Zagreba ukoliko treba, mozda cak i preko vikenda.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh