Poštovani forumaši,
srdačno vas sve pozdravljam. Godinama vozim C4 GP 1.6 HDi iz 2007. godine, model sa ručnim mjenačem. Vrijeme je da kupujem noviji model.
Danas sam vozio prijateljev C4 Grand Picasso iz 2009 godine (2.0 HDi) sa robotiziranim mjenjačem i mogu reći da mi se svidjelo auto, da nisam mogao naći neke zamjerke tom mjenjaču (u odnosu na ono kakav stil vožnje meni paše).
Pitanje je - šta mogu očekivati od klasičnog automatskog mjenjača od C4 Grand Picassa iz 2014. godine (auto koje zagledam je sa motorom 2.0 HDi, 150 KS) u odnosu na ovaj mjenjač koji sam danas probao? Prebacuje li brže ili sporije, kako je preticati sa tim full-automatskim mjenjačem? Mora li se držati papučica kočnice dok na semaforu čekam zeleno svjetlo (kod robotiziranih mjenjača auto valjda kreće tek sa stiskom gasa)? Kako se takav mjenjač održava (koliko često se sipa ulje, radi neki drugi servis i sl)?
Unaprijed hvala svima na odgovorima!
srdačno vas sve pozdravljam. Godinama vozim C4 GP 1.6 HDi iz 2007. godine, model sa ručnim mjenačem. Vrijeme je da kupujem noviji model.
Danas sam vozio prijateljev C4 Grand Picasso iz 2009 godine (2.0 HDi) sa robotiziranim mjenjačem i mogu reći da mi se svidjelo auto, da nisam mogao naći neke zamjerke tom mjenjaču (u odnosu na ono kakav stil vožnje meni paše).
Pitanje je - šta mogu očekivati od klasičnog automatskog mjenjača od C4 Grand Picassa iz 2014. godine (auto koje zagledam je sa motorom 2.0 HDi, 150 KS) u odnosu na ovaj mjenjač koji sam danas probao? Prebacuje li brže ili sporije, kako je preticati sa tim full-automatskim mjenjačem? Mora li se držati papučica kočnice dok na semaforu čekam zeleno svjetlo (kod robotiziranih mjenjača auto valjda kreće tek sa stiskom gasa)? Kako se takav mjenjač održava (koliko često se sipa ulje, radi neki drugi servis i sl)?
Unaprijed hvala svima na odgovorima!