Desna strana ne grije

sioux

Member
Pozz ekipo. Imam duo aut, klimu i sad po zimi mi desna strana puse hladno za noge i gore. Lijeva strana grije normalno.Stavio ga serviser na dijagnostiku i veli da su motori klapni ispravni.Posto se radi o skupom popravku cuo sam da se rucno moze ta klapna okrenut da mi grije, Zna netko gdi se ta klapna nalazi ikako da to podesim.hvala
 

Memphis

Active member
Bi ... ako imaš posebno klapne (toplo-hladno) za lijevu-desnu stranu ...

Kiler ti stoji vodoravno. I ako je zaštopan ili ima slab protok ne zagrijava se cijeli već samo dio (prednji dio kilera). A ti imaš ulaz crijeva sa lijeve strane i zato se zagrijava samo lijeva strana dok je ostatak kilera mlak.

Koju marku kilera si stavljo?

Ne mora znači da je on ali nema šta bit drugo ako su klapne u redu, osim ako nisi dobro ozračio ...
 

Memphis

Active member
Može biti i to ali onda bi se čulo krckanje ili bi motorić vrtio u prazno. Nije to tako star auto da bi se zupčanici već poderali iako je kod Citroena sve moguće ...

btw. sad baš gledam cijenu 1000 kn hladnjak grijanja??? wtf?
 

Memphis

Active member
Nema to veze onda nema zupčanike .... bilo bi baš super da su istu pogrešku ponovili sa novim modelom .... al možemo mi sad tu nagađat do sutra, dok od nečega ne krene ne bu niš s toga ...
 

Memphis

Active member
Za početak ga probaj ozračit na ozračniku malog kilera ...



Možeš probat jedino tak da provjeriš jel ti se desna strana jednako grije kao lijeva, preko kućišta napipaj tam di je kiler. Ako ćeš moći tako ...



A zakaj si mijenjao prvi put kiler?
 

Milosh

Test
Možda je uzrok isti kao na C5 kad se to dešava, odlemljena jedna komponenta na ploči kontrola klime.

https://www.drive2.com/l/5374940/

Može se lako provjeriti da li je to u pitanju, a ako jeste popravak je besplatan za bilo koga sa malim znanjem elektronike i lemljenja, ili jako jeftin kod lokalnih električara.
 

sioux

Member
Memphis
Hvala na slikama
Prvi put sam mjenjao kiler jer uopce nije grijao..nesto mlacno samo.Rekao na servisu da se im to cesto dogada,jer kiler se jednostavno zastopa iz nepoznatog razloga i mora se mjenjat.
Opipao sam one dvije cijevi za kiler i ulaz je vruc ,a izlaz je malo slabije topline ali ne previse.
Mene zanima samo ta klapna ako se moze rucno podesit.

Memphis..kako se ozracuje sistem...auto radi a prije toga skinem glavni cep ili..mora bit radna temperatura ili nemora..neznam bas puno o tome,,hvala
 

Memphis

Active member
Otvori čep posude za vodu i onda odšarafi taj mali šarafić ... trebala bi curit voda iz njega ako ne onda puhni malo jače u posudu i tam će krenut curit. Ako ti curi puni mlaz vode onda je ok nema zraka.

VTI motori imaju problem sa rashaldnim sustavom. Jel su možda korišteni oni aditivi/prašina za krpanje kilera i sl.?

Da bih ručno podesio moraš dosta toga raskopat da bi došao do njih.

 

sioux

Member
Pozdrav ekipo

C4 2012 1,6 vti automacka duo klima.
Ne grije mi desna strana.Zamjenio mali kiler,sve ozračeno,
Kada stavim na automacki oko 23 stupnjeva grije samo vozaceva strana.Kada stavim na HI i pojačam ventilator onda čak i grije malo desno.
Na servisu nemaju pojma kaj bi bilo, jer svi motorcici rade ok.
Sad ce svi reci da je klapna otisla, ali skidao sam jedan motorcic i to jaka plastika i na njemu i na klapni.Èisto sumnjam da bi klapna krepala jer onda nebi i na položaju HI grijao a ipak malo grije na HI. Èujem da zna krepast termostat pokazivača temperature u kabini. Gdi se to nalazi ako može slika.
Molim pomoč da ne skidam koptip jer je to skupo.
Hvala unaprijed na pomoči
 

sioux

Member
sa desne strane ? Ima dva motora tamo,onaj gornji je za zatvaranje vanjskog zraka, a ovaj ispod ima komplicirane radnje.Bojim se ako donji skidam da necu moci vise vratit nazad.
 

Cutac

Prèkaroš
Nisam rastavljao na C4 II nego na C4 I i pretpostavio sam da je isto, ali po servicu se čini drugačije.

Trebao bi sa desne strane imati tri motorića, jedan za temperaturu(donji), jedan za smjer puhanja i jedan za upravljanje recirkulacijom.
Ajd fotkaj da vidim kako to izgleda.

Na tvom mjestu bih upalio auto i slušao koji motorić se čuje kad mijenjam temperaturu. Taj motorić bih skinuo i sa zagrijanim motorom bih rukom okrenuo zupčanik klapne da vidim jel ima promjene u temperaturi ispuhanog zraka. A motorić vratiš gore tako da klapnu okreneš na najhladnije ili najtoplije(rukom, osjetiš na otvorima ventilacije kud okrećeš), na displeju namjestiš na bude LO ili HI(zavisno di si klapnu stavio) i samo vratiš motorić gore.
 
Na vrh