I tak, doguro je već do 44 000 u skoro godinu i pol što ga posjedujem, nemam zamjerke, auto je super.
Child lock na kliznim vratima sam, očito potrgao, na lijevim zadnjima sam krenuo promijeniti u položaj da se može otključati iznutra, pa je pukao taj sistem, ne znam kako, nisam upotrebljavao silu, mislim da sam napravio cijeli krug s tim, probao reklamirat na ovlaštenom, ne pokriva garancija, popravak bi bio 1000+kn, reko zaboravi, preživjet ću sa otvaranjem kliznih samo izvana! Ionako dok su djeca ovako mala, nije mi potrebno da se otvaraju iznutra.
Primjetio sam da mi s ljetnim gumama (Primacy 3) troši više nego sa zimskim! (Sava nešto) Svašta. :whistling:
Uglavnom, neš mi se učinilo na slini ulje oko jednog šarafa na motoru, prijavio to na servisu, rekli da ništa ne brinem o tome...
Htio bi eurokuku ugraditi krajem godine, a razmišljam i o remapu.
Remap, da/ne? Pretpostavljam da nije štetno za motor i da se samo optimizira rad, dobije nešto sitno snage? Ne bi skidao ekologiju.
Auto vozim umjereno, tu i tamo ga derem po autoputu 130, ali kombinirane vožnje na puni tank redovito sam oko 6.0 potroše ili niže, putni komp redovito kaže ok 5.5 il niže, ali kad utočim i izračunam kilometražu , ispadne između 5,7 i 6,0, što je fakat super... I ta potrošnja je praktički na svaki tank otkad sam kupio auto! Tu i tam se desi da npr, vraćam se odnekud pa drapam 130 po autoputu pol dana, tu bude preko, ali nisam imao preko 6,5L na puni tank čak ni kad sam ga vozio cijeli tank po autoputu! Fakat super za ovu kutiju. Pomaže i činjenica da po Zagrebu radim minimalnu kilometražu. Npr ako idem u grad od kuće, napravim oko 70 do 80km, od toga maksimalno 7 do 10km po gradu, nekad i manje.
Super mi je što se sjedala mogu izvaditi, evo neki dan pivsku garnituru prevezo iz Bauhausa, da ne kažem perilicu rublja u gepeku bez spuštanja sjedala i svašta nešto.