goldy
xsara coupe
Mozda nema potrebe otvarati podforum Xsara Coupe, pa bih rekao ukratko svoj dojam Xsara-e II koju vozim vec 8. godinu. Generalno autic je ok za taj novac, samo me jednom ostavio na cesti u cudu sta se desilo, a ostalo su vecinom uobicajeni kvarovi i poneki cudan ali za sada rijesen.
* lijeva viseća spona, nakon 1 god = 400kn (u servisu mi pricali da je to sajla rucne kocnice koja lupka, ali kad je istekla garancija onda su ipak rekli da je u pitanju spona)
* suvozački podizač stakla nakon 2 god = 1200kn
(crkao na 30C prilikom podizanja, nije crkao motor vec pukao plasticni kotacic kojeg nisam nasao zamjenski i nisam imao zivaca traziti i cekati)
* srednji lonac nakon god = 1350kn
(radio je cudan zvuk)
* vodena pumpa nakon 6 god = 550kn
* klinasti remen nakon 6 god = 150kn
* natezac remena kanalnog nakon 6 god = 750kn
* zupcasti remen nakon 6 god = 620kn
(sve navedeno zamijenio na vlasiti zahtjev)
* hladnjak nakon 6 god = 1200kn
(napukao pri dnu jedne hladne zime)
* popravak fara = 200kn
(hvataljka lijeve zarulje bila skoro pa pokidana,
jos mi je misterija kako se pokidala)
* kuplung nakon 7 godina = 900kn
(valjda uobicajeni vijek)
* zalemljena nagrizena zica za napajanje pumpe goriva, auto stao na sred ceste,
HAK ekipa popravila zicu za 2h i naplatila 50kn za vozikanje u centralu ...
* grana motora = 1200 kn
* lambda sonda = 1600 kn
(stavljena originalna jer je stalno skakutao motor, a grana se sva deformirala i pukla, a navoj za sondu bio neupotrebljiv, uzork kvara navodno nepodnosenje temperatire od strane ispusne grane)
* čišćenje anlasera = 200kn
(malo je kasljao nakon nekih 7 godina)
* bobina = 900kn
(ponekada kada je bilo vlage tresla se masina)
* rucice volana = 400kn
(stavljene polovne, sa originalnim se je stalno blinkala zelena kontrolna lampica svjetla i gasila duga svjetla, novi dio kosta oko 200kn plus ruke, a problem se javljao vec nakon 4 godine, ali nisam imao volje ranije se poigrati s tim)
* zamjena regulatora napona alternatora i kuglagera, oko 400kn
* akumulator nakon 7 godina = 400kn
(jednostavno se nakon 2 tjedna stajanja auta ispraznio)
Znaci nekih cca. 12000kn na popravke u 8 godina voznje, tu naravno nije uracunat redovni servis i recimo zamjena diskova, akumulatora, svjecica. Redovni servis je godisnje nekih 900-1300kn, a ostale stvari oko 2500kn u ovih 8 godina + naravno zimske i ljetne gume svakih 3-4 godine.
Necu sada sve u detalje zbrajati, ali volio bih jednom zbilja napraviti racunicu i vidjeti koliko zbilja kosta odrzavanje i imanje automobila u RH, te usporediti kako to izgleda sa nekim modelom iz konkurencije.
Sada autic vozi sasvim korektno, poput novog, premda sam malo izgubio povjerenje nakon svih ovih zamjena, koje su vjerojatno mogle biti i nesto jeftinije, ali sto je tu je. Ili sam mogao neke stvari zamijeniti tek kasnije, medjutim imao bih mozda onda vise stajanja po cesti.
Molim vas komentar, da li mislite da je ovo standardno sve skupa,
auto ima oko 140.000km, 1.4 benzinac, imao sam epizode brze voznje po autoputu, recimo 160km/h u komadu skoro 2h, ali to je bilo mozda u 5-6 navrata po Austriji, dok je vecina voznje bila po Zgb i okolici, bez nekih zivcacnih zaletavanja i uletavanja u krivine.
Zelio bih znati barem okvirno da li je nesto rezultat stila voznje ili se za 8 godina starog francuza moze reci da je za sada ok prosao, jer su recimo amortizeri ok, lezajevi su ok, sada se nista ne trese, pali uvijek,trosi oko 7.5lit, ako se pazi znao sam ga spustiti i na 6.2litre ...
U zadnje vrijeme malo gubi antifriz, kada je u Zgb bilo oko -15C, ali mislim da sada kad je unutra stavljeno jos malo antfriza nema vise te pojave, a nigdje nista ne curi, valjda isparava negdje, i nema ulja u antifrizu.
Sto pod ovime tocno mislis?
Xsara odkako je nova malo skripulji desni ventilator, posebno kad je hladno i nekada prestane kad stisnem kocnicu, nekada je iritantno, kada se sve zagrije onda ili ne skripi ili je jako tiho.
* lijeva viseća spona, nakon 1 god = 400kn (u servisu mi pricali da je to sajla rucne kocnice koja lupka, ali kad je istekla garancija onda su ipak rekli da je u pitanju spona)
* suvozački podizač stakla nakon 2 god = 1200kn
(crkao na 30C prilikom podizanja, nije crkao motor vec pukao plasticni kotacic kojeg nisam nasao zamjenski i nisam imao zivaca traziti i cekati)
* srednji lonac nakon god = 1350kn
(radio je cudan zvuk)
* vodena pumpa nakon 6 god = 550kn
* klinasti remen nakon 6 god = 150kn
* natezac remena kanalnog nakon 6 god = 750kn
* zupcasti remen nakon 6 god = 620kn
(sve navedeno zamijenio na vlasiti zahtjev)
* hladnjak nakon 6 god = 1200kn
(napukao pri dnu jedne hladne zime)
* popravak fara = 200kn
(hvataljka lijeve zarulje bila skoro pa pokidana,
jos mi je misterija kako se pokidala)
* kuplung nakon 7 godina = 900kn
(valjda uobicajeni vijek)
* zalemljena nagrizena zica za napajanje pumpe goriva, auto stao na sred ceste,
HAK ekipa popravila zicu za 2h i naplatila 50kn za vozikanje u centralu ...
* grana motora = 1200 kn
* lambda sonda = 1600 kn
(stavljena originalna jer je stalno skakutao motor, a grana se sva deformirala i pukla, a navoj za sondu bio neupotrebljiv, uzork kvara navodno nepodnosenje temperatire od strane ispusne grane)
* čišćenje anlasera = 200kn
(malo je kasljao nakon nekih 7 godina)
* bobina = 900kn
(ponekada kada je bilo vlage tresla se masina)
* rucice volana = 400kn
(stavljene polovne, sa originalnim se je stalno blinkala zelena kontrolna lampica svjetla i gasila duga svjetla, novi dio kosta oko 200kn plus ruke, a problem se javljao vec nakon 4 godine, ali nisam imao volje ranije se poigrati s tim)
* zamjena regulatora napona alternatora i kuglagera, oko 400kn
* akumulator nakon 7 godina = 400kn
(jednostavno se nakon 2 tjedna stajanja auta ispraznio)
Znaci nekih cca. 12000kn na popravke u 8 godina voznje, tu naravno nije uracunat redovni servis i recimo zamjena diskova, akumulatora, svjecica. Redovni servis je godisnje nekih 900-1300kn, a ostale stvari oko 2500kn u ovih 8 godina + naravno zimske i ljetne gume svakih 3-4 godine.
Necu sada sve u detalje zbrajati, ali volio bih jednom zbilja napraviti racunicu i vidjeti koliko zbilja kosta odrzavanje i imanje automobila u RH, te usporediti kako to izgleda sa nekim modelom iz konkurencije.
Sada autic vozi sasvim korektno, poput novog, premda sam malo izgubio povjerenje nakon svih ovih zamjena, koje su vjerojatno mogle biti i nesto jeftinije, ali sto je tu je. Ili sam mogao neke stvari zamijeniti tek kasnije, medjutim imao bih mozda onda vise stajanja po cesti.
Molim vas komentar, da li mislite da je ovo standardno sve skupa,
auto ima oko 140.000km, 1.4 benzinac, imao sam epizode brze voznje po autoputu, recimo 160km/h u komadu skoro 2h, ali to je bilo mozda u 5-6 navrata po Austriji, dok je vecina voznje bila po Zgb i okolici, bez nekih zivcacnih zaletavanja i uletavanja u krivine.
Zelio bih znati barem okvirno da li je nesto rezultat stila voznje ili se za 8 godina starog francuza moze reci da je za sada ok prosao, jer su recimo amortizeri ok, lezajevi su ok, sada se nista ne trese, pali uvijek,trosi oko 7.5lit, ako se pazi znao sam ga spustiti i na 6.2litre ...
U zadnje vrijeme malo gubi antifriz, kada je u Zgb bilo oko -15C, ali mislim da sada kad je unutra stavljeno jos malo antfriza nema vise te pojave, a nigdje nista ne curi, valjda isparava negdje, i nema ulja u antifrizu.
Sto pod ovime tocno mislis?
Xsara odkako je nova malo skripulji desni ventilator, posebno kad je hladno i nekada prestane kad stisnem kocnicu, nekada je iritantno, kada se sve zagrije onda ili ne skripi ili je jako tiho.