mah...
u prvih 5 godina na Škodi fabiji sam mijenjao uslijed kvarova:
- oba prednja svjetla, senzor elektro serva, lambda sondu, selen blokove, popravljala se brava na vozačkim vratima itd. kad su se takve stvari otklonile u garanciji ili izvan nje, dalje nisam imao problema s autom osim što je podizač ventila (ispušnog) prolupao odavno pa se tu i tamo čuje
tako da kad meni kaže netko da ga muči što su mu na citroenu otišle balans štamge, plastične kape amortizera ili opruga.........meni to i nije neki problem, osobito ako ode u garanciji
poznam ljude kojima na mnogo skupljim autima ode i svašta i ništa i nema nekakvog pravila
i osobno, rađe vozim auto sa stilom, drukčiji od drugih (kakva je većina citroena) pa makar i pod sumnjom/prijetnjom da će na njemu otići nešto prije nego na nekoj drugoj marki vozila
uostalom, npr.
da kupim (opet ja s tim polom) pola za 115 tkn pa da mi na njemu rikne npr. nešto na elektrici umro bi od tuge jer sam ga platio 30 tkn više od identično ili bolje opremljenog c3, a općenito bi tugovao još više jer sam preplatio auto koji unutra izgleda božemesačuvaj...ko poljski wc
dakle, što se tiće troškova održavanja
na svojem citroenu imam:
- u berlingo sam dolio malo ulja i malo destilirane vode u rashladni sistem (1 dcl dest. vode) (vožnja autoputom i pređenih cca 13.500 km unutar kojih je bila i razrada ostavljaju takav trag na autu, kao i uostalom na svim autima kakve sam vozio do sada), ulje je razmjerno skupo - preko 100 kn/litra
a na prvom servisu ćemo vidjeti da li se potrošilo još nešto što meni nije oku/uhu/njuhu vidljivo