Troškovi održavanja

RI-C3

New member
Ovaj BX od 1991 ajde to mi je i logično da si toliko toga promjenio jer auto ima puno godina.
Ciki vts-
Puno si toga promjenio,gotovo sve sklopove na autu:confused:
Ako ti auto ima već mnogo kilometara jasno mi je da si sve to izmjenjao ,ili si pak takav pehista da ti se to sve pokvarilo prije vremena?
 

superhrvoje

New member
cijena se ne sjećam ali ovako taksativno. na AXu 1.0i 1998: osim redovnog održavanja, krepalo nešto u mjenjaču, ostao praktično bez brzina. sređeno za sitnu lovu. mijenjan i dihtung glave motora. ostalo ok. zahvalan autić za imat. kuplunzi i lonci doduše oće otić malo brzo.

na mojim autima: C3 1.4i iz 2004: kao novom, riknula dva injektora nakon 500km i nakon desetak tisuća zaklopka od gasa na usisu (to doduše nije uopće trebalo mijenjat nego očistit - kako sam van garancije radio). van garancije promijenjen samo još jedan injektor. ostalo ok, dok ga nisam zdrobio. frend kupio u slično doba kad i ja, e on bi napisao 3 stranice šta je on izmijenjao.
C3 1.6HDi 2007: niš. osim spone na ovjesu koja je dobila po glavi kad je i guma na boku dobila jaje, pa joj ni za zamjerit. isto u garanciji. čak i lampice prži manje nego onaj prije, a i pristojan je pa kaže kad je nešto zgorilo.

gume, pakne, tekućine, to se ne računa, to se i tako mora mijenjat. od onog šta čujem od poznatih, dizeli su zahvalniji. posebno saxo 1.5d, takvih ima sa skoro milijun km bez kiksa.
 

Ciki vts

New member
Ciki vts- Puno si toga promjenio,gotovo sve sklopove na autu Ako ti auto ima već mnogo kilometara jasno mi je da si sve to izmjenjao ,ili si pak takav pehista da ti se to sve pokvarilo prije vremena?
auto ima 80tkm, nije to otislo prije vremena, odlazi to (osim getriba) na svima, ali malo tko to uopce zeli priznati. Ljudi se srame reci da se njihov auto kvari.

poznato je da ih muci taj senzor...ali da ti ih bas toliko rikne... a sta su stopice lose pa cekas konektor ili?
Konektor sam morao jednom prilikom otkopcati jer se auto nije mogao voziti sa neispravnim senzorom pa se u voznji pomaknuo i stisnuo izmedu motora i stabilizatora muldi i puknuo. A i ona kopca je bila potrgana kad je jedan idiot cackao oko senzora.
 

alex rally

New member
evo ja sam do sada izmjenio sljedece:
c2 1.6
špula elektropokretaca 550 kuna
plocice trw i diskovi prednji brembo 1100kn
par osiguraca po 5 kk ,10kn
uglavnom to je to od vecih troskova ostalo su ulje i tekucine...
 

dkicin1

New member
Na c5 do sad:lageri zadnjih rukavaca sa poslom cca 1100kn,reparacija prednjih kočionih čeljusti 400kn,sajle i cijevi za ručnu 600kn,svječice 200kn, provjera i zamjena kugli 400kn,zadnji diskovi i pločice 750kn,dihtunzi poklopca ventila cca 150kn,mislim da je to to
 

1587 VTS

New member
Klapnu nisi mjenjao? Ne sjecam se vise :)
Nisam klapnu mijenjao, preventivno sam je samo na svoju ruku skinuo i dobro ocistio nakon cega sam istekao povrat uljnih para s usisa. Za tim nije bilo potrebe, to su bile moje ideje za sitnim poboljsanjima :grin:
Inace, nisam navodio standardni potrosni materijal na svakom autu tipa kocionih plocica, metlica, filtera, tekucina i sl. Bio mi je stvarno odlican, nije me ljutio i ostao mi je u najboljem mogucem sjecanju :palac-gore: Siguran sam da i Stipu slusa u istoj mjeri.
Tvoj je popis bome poduzi, sve mi tesko povjerovati :whistling:
 

1587 VTS

New member
Zasto tesko? Pa svatko koga znam osobno je imao iste troskove (osim getribe).. mnogi su mjenjali jos i lamelu, ali ja jos nisam..
Ne kazem, ja ih ne znam puno s VTS-om osim s foruma, tesko mi je povjerovati s obzirom na to da je kod mene u skoro 6 godina i 54 tkm bilo apsolutno sve tip-top osim korpe koja je propala na 53 tkm kada smo promijenili cijeli set kvacila i to je to. Cisto zato kazem.
EDIT: E, da, zaboravih, i onaj stop prekidac na pedali mi je bio vrisnuo otprilike kada i korpa. Al i to je tipicna glupa greska na nekim serijama psa auta i ispravlja se s onim dodatnim ozicenjem kojeg sam kupio u kompletu.
 

RI-C3

New member
I ja sam imao problema sa prekidačem na pedali za stop svijetla,ali nisam ništa kupio novo.Skinuo sam stop šalter i samo ga dobro pošpricao sa wd 40, i evo već 6,7 mjeseci radi ko novo.
Znači nije nužno odmah kupiti cijelo ožičenje nego samo dobro pošpricati šalter.
 

Dalibor

Dado Tornado
Skinuo sam stop šalter i samo ga dobro pošpricao sa wd 40, i evo već 6,7 mjeseci radi ko novo.
WD40 je najbolji prijatelj generacijama citroena...
lijepo je pročitati kako i novi citroeni vole WD40 :palacgore:
 

liberty

Well-known member
mah...
u prvih 5 godina na Škodi fabiji sam mijenjao uslijed kvarova:
- oba prednja svjetla, senzor elektro serva, lambda sondu, selen blokove, popravljala se brava na vozačkim vratima itd. kad su se takve stvari otklonile u garanciji ili izvan nje, dalje nisam imao problema s autom osim što je podizač ventila (ispušnog) prolupao odavno pa se tu i tamo čuje

tako da kad meni kaže netko da ga muči što su mu na citroenu otišle balans štamge, plastične kape amortizera ili opruga.........meni to i nije neki problem, osobito ako ode u garanciji

poznam ljude kojima na mnogo skupljim autima ode i svašta i ništa i nema nekakvog pravila

i osobno, rađe vozim auto sa stilom, drukčiji od drugih (kakva je većina citroena) pa makar i pod sumnjom/prijetnjom da će na njemu otići nešto prije nego na nekoj drugoj marki vozila

uostalom, npr.
da kupim (opet ja s tim polom) pola za 115 tkn pa da mi na njemu rikne npr. nešto na elektrici umro bi od tuge jer sam ga platio 30 tkn više od identično ili bolje opremljenog c3, a općenito bi tugovao još više jer sam preplatio auto koji unutra izgleda božemesačuvaj...ko poljski wc

dakle, što se tiće troškova održavanja
na svojem citroenu imam:
- u berlingo sam dolio malo ulja i malo destilirane vode u rashladni sistem (1 dcl dest. vode) (vožnja autoputom i pređenih cca 13.500 km unutar kojih je bila i razrada ostavljaju takav trag na autu, kao i uostalom na svim autima kakve sam vozio do sada), ulje je razmjerno skupo - preko 100 kn/litra
a na prvom servisu ćemo vidjeti da li se potrošilo još nešto što meni nije oku/uhu/njuhu vidljivo
 
Na vrh