Troši ulje ili se pokvario senzor

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav!
Imam 1.4 benzinca i javlja mi "Oil level top up" i blica "OIL" na brzinomjeru.
To se dogodi ako je bio ugašen pola sata ili više. Javlja se odmah kod davanja kontakta.
Na izmjeni ulja sam nasuo koliko piše u knjižici i sada, 1500 km poslije se ovo javlja. Onu šipku za mjerenje ne razumijem jer je jedna strana(po dužini) komplet masna, a jedna suha. Jel može netko tko zna da ima ulja poslikati svoju? :weeabooface:

Gledao sam auspuh, plavog dima nema, samo kondenzat i čađa, ispod auta, po motoru, na zaštiti motora nema ulja.
Lampica se upalila pred sedam dana, pogledao sam onu mutavu šipku, vidio da je zmazana i od tada se lampica nije palila. I evo, opet danas.


Da ga gonim na servis da testiraju senzor ili da naspem malo ulja da vidim hoće li se promijeniti stanje na šipki?
 

ZlatkoC4

Well-known member
hoće li se promijeniti stanje na šipki
kad obrišeš šipku lagano je spusti u mjernu cijev i onda kad si je spustio lagano je ljevo desno zavrti ( lagano ) te onda izvuci i ako nije onda masan do kud treba biti ti fali ulja.
 

Cutac

Prèkaroš
Jesam, napravio sam par punih krugova i masna je, ali i dalje nisam siguran da dobro očitavam kad ovaj javlja.

Zapravo, nekad izađe potpuno masna, nekad djelomično.
 

Cutac

Prèkaroš
Da, nakon što je prenoćio i onda sat vremena poslije gašenja i isto je.

Jel teoretski moguće da je potrošio litru ulja(mjerio sam kada sam nasipao) u 1500 kilometara? Nije iscurilo nego je jedino moguće da je izgorilo, ali da toliko puno gori, zar ne bi trebao sukljati dim iz auspuha?
 

Cutac

Prèkaroš
Idem sutra na put i ne želim voziti na minimumu, a isto tako ne želim nasuti ako ne treba..
Još ću sutra mjeriti pa ću vidjeti.
 

Zix

Active member
Na c3 1.4hdi 2006 pri kontaktu na instr.tabli ako je nivo ulja zadovoljavajuci pise OIL OK
Ukoliko nije na tabli se pojavljuju dve donje crte koje pokazuju da se nivo ulja smanjio.
_ _
I na bordu zvucno upozorenje i pise ENGINE OIL TOO LOW
Sto znaci da senzor radi.
Po gresci koju si ti naveo rekli bi kao da je nivo ulja previsok.
Ali mi nije jasna situacija sa meracem i to da ne mozes utvrditi da li je ulje na max.srednjem ili min.nivou.
Jer i ako senzor ili elektronika zakazu tu je merac kao bitna i pouzdana stavka kod motora.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Po gresci koju si ti naveo rekli bi kao da je nivo ulja previsok.
moguće je da mu je i previsoka razina ulja jer kod zamjene ulja uvijek nešto ostane i ne treba naliti točno koliko piše u preporukama već cca 2-3dcl ide manje inače je previše i onda zna zezat motor.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Kad je motor hladan, izvadi mijerku obriši je krpom i onda gurni do kraja, i zatim izvadi.. i trebalo bi pokazati pravu razinu sa obje strane mijerke..
 

ZlatkoC4

Well-known member
Baš me zanima što je u pitanju. Ako na mjeraću ne pokaziva zamašćeni dio puni krug tu onda u biti fali ulje. Ali di je onda ošlo ulje?

Svakako nam javi što je u pitanju
 

Cutac

Prèkaroš
Bio sam, gledao sam i isto kao da i nisam.
Prvo sam izvukao bez akrobacija i to su ove dvije slike.



Zatim sam ga okrenuo par puta da se lijepo okupa u ulju i onda su došle druge dvije slike.



Budući da su u oba slučaja bila skoro jednaka očitanja, dosuo sam dva deci, reko' da poslušam kompjuter i nikakve promjene!! A koliko znam, i da je pun, dva deci ne bi trebali predstavljati problem.
Sad ja ne znam jel kakav miš napravio rupu u bloku pa da se radi jezero ili sam ja lud ili ne znam očitati razinu ulja.

Idem na put, kakvih 1000 kilometara sveukupno i onda ga vozim u ovlašteni pa nek vide.


I ja ne znam zašto šipka mora biti ovako mutava? Što fali tri kobasice koje su bile na Escortu? Lijepo vidiš koja je masna koja nije. Ovdje su minimum i maksimum masni, a između ništa...
 

igor

New member
Da malo su zakomplicirali s tim plastičnim mjeračem najbolji je metalni mjerač na njemu se lijepo to vidi kad kontroliraš ulje
 

Cutac

Prèkaroš
Masna je i na željeznom, ali samo na jednom dijelu, valjda onome koji se tare o cijev kroz koju šipka ide, tako je uvijek bilo.
Sad sam se provozao, lijepo zvuči, lijepo vuče, nema dima i 20 minuta poslije vožnje sam pogledao šipku i namočenija je nego prije. I dalje ima par suhih mjesta, ali je ok.

A to mi nikako nije jasno, da je dolje masna, gore masna, a u sredini samo flekava.


Ako osvane kakav c4 sa jako niskom cijenom na oglasniku, to sam ja previše ulja usuo :D

300 km puta prošlo, nikakvih problema.
Zvuk je u redu, odaziv na gas, potrošnja super.
Prosječna brzina 95 km/h, bilo je i 180 da se vidi jel sve radi :whistling:

Dobar je, ali svakako će na servis.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Tako ti je kad imaš novo ulje u autu da to malo više teraš bilo bih fino crno i onda bih lako odredio kolićinu ulja na mjernoj šipki:D

Mislim da ipak imaš dec dva viška ulja. Kad sipaš novo ulje treba uvjek do dva dcl manje usut jer uvjek malo ulja ostane u motoru.

Moja šipka je malo drugaćija ali slićna.
 

hahehihoh

New member
Moja šipka je isto drugačija.

A ja sam 5 km posle izmjene ulja provijerio razinu ulja i ulje je bilo sasvim crno. I to poslije 2 razlicita servisa. Ali istina je da vozim dizela sa kikometrazom. :)
 
Na vrh