ja sam svog vozio lakeru na ovlašeni servis,orginalna boja iz Francuske, morao sam lakirat cijeli krov a ne dio koji je samo malo od kamenčića oštećen jer kako je sam laker tvrdio da ne bi bilo razlike i bum dobio auto ko nov, ne vidi se ni sitnica u odstupanju boje,opet zato se to pošteno plati jel ...Moje mišljenje je da na originalnu boju utiču sunce, kiša, snijeg, ovo, ono i nikad nova boja ne može biti iste nijanse kao ta koja je "odstajala" na uticaju atmosferilija.
Allianz je ovima dao platio 3500 kuna ovo što su meni radili.opet zato se to pošteno plati jel
e vidiš ko šiša osiguranje koje vjerujem fino plaćaš a slabog podizvođača izbiraju, da si sam birao lakera sigurno bi se pozanimao ko je kako radi itd... njima je očito sve to isto s time razlogom i ovi vjerovatno najslabiji lupe cijene kao i oni koji su profe u tome...Allianz je ovima dao platio 3500 kuna ovo što su meni radili
Mogao sam birati, ali agencija kaže Cindrić dobar, od par ljudi čuo da je njima napravio i otišao njima.a slabog podizvođača izbiraju, da si sam birao lakera sigurno bi se pozanimao ko je kako radi itd
ali doma je lakše foliju navuć nego prelakirat auto
Možeš jednom ili dva puta oblijepit auto kod majstora s garancijom, možeš kupit materijala za 3-6 automobila i iznajmiti garažu, pa se sam igrati... svašta.
pa stani u 'ladovinu onda :grin:Sad stojim kraj auta na suncu i bas se vidi razlika
Misliš stari kao cindrić ili kao starog kova(tj. nekorištenja tehnologije)?Nači to su ovi stari ''majstori'', sa Javorom si još uvijek zadovoljan?
Štedim gorivo, grijem interijer kroz prozore :whistling:pa stani u 'ladovinu onda