Riknula mi pumpa za gorivo, i nakon zamjene teško pali kad je hladan, kad se zgrije pali ko mina. Da nisam nekaj krivo napravil prilikom zamjene pumpe, radi se o 1.4 benzinjari
Riknula mi pumpa za gorivo, i nakon zamjene teško pali kad je hladan, kad se zgrije pali ko mina. Da nisam nekaj krivo napravil prilikom zamjene pumpe, radi se o 1.4 benzinjari
Moguće da jesi mada ne znan šta bi moga krivo napraviti.
Al meni se čini da ti je to prije do akumulatora. Tako je meni se dogodilo. Anlaser vrti, vrti... Ništa. Opet, vrti, vrti, ništa... I tek iz trećeg, četvrtog puta upali. Nakon misec dana me skroz izda akumulator i čin san stavija novog, sad pali ki sat.
1- Ignition to ACC (Accessories) DO NOT START
2- WAIT - All dash lights to OFF, Except Engine Light
3- Gradually Depress Accelerator - Closed to Fully Open - 30 Seconds
4- Gradually Release Pressure on Accelerator - Fully Open To Fully Closed - 30 Seconds
5- Ignition To OFF
6- WAIT - 10 Minutes
7. Procedure Complete.
Fala svima na odgovorima, al u pitanju su bile benzinske dize, zaštopale su se, sve riješeno uz malo aditiva i rezervar benzina. Inače se vozim na plin.