Sudari - procjena štete, iskustva, pomoć i NCAP testovi

deda

New member
Re: sudar pomoć

Je,to je toćno,ali prednje sanjke su ko na lokomotivi,prolazi kroz ove današnje stiropore ko kroz maslac.
Jedino se s njom ne smiješ prevrnut,jer krova kao da i nema,ista stvar.
 

ExOduS442xb

Racing
Re: sudar pomoć

Nekad stvarno moras bit slikovit da ljudima dokazes da zive u zabludi :grin:
VTS nisi potpuno u pravu. Ja imao sudar sa Alfom 156, na mome autu je napuko branik (napuko ne puknio) duzine 2-3cm, presavila se lajsna i neš mrvicu skinila boja. Alfa je prošla puno gore, kao da se sklepala sa tenkom. Puko nosač svijetla, iskrivila se hauba, puko cijeli logo (znak), raz*ebo se hladnjak, i branik se dobrano oštetio.

A meni, meni 50kn štete i 20min dobre volje:angel:

Uostalom, slazem se, mali auto (moderniji auti) jesu sigurniji, ali ne u svakom pogledu. Ti se direkt zbombaj sa nekim autom pa ce poginuti putnici sprijeda i odozada, zbombaj se sa Xantiom pa ce poginuti samo ovi sprijeda, tj. ovi iza ce prezivit:D

Sajz daz metrs :D
 

1587 VTS

New member
Re: sudar pomoć

Alfa 156 je kao i xantia - grob sta se tice sigurnosti:



To su auti građeni od papira. I moj saxo je bio, sta sam imao priliku iskusit:



Obicni semaforski udar s 15 km/h mi je polupao pola prenjeg dijela, pukao branik, maska, digla se hauba, iskrivio se hladnjak, slomio se nosac fara. A seat ibizi samo nosac fara i par ogrebotina. Sigurno da taj primjer nije potpuno mjerodavan, treba dosta parametara uzet u obzir, nismo prometni vjestaci, međutim moze na neki nacin posluzit kao orjentir jer se uglavnom u vecini slucajeva ishod poklapa s ncapom. Kad je nesto od papira - od parira je, brate, ni dragi Bog te nece spasit :D :D :D
 

deda

New member
re: Sudari - pomoć, iskustva, savjeti, NCAP

Nije baš tak,moj sin je izletio sa Saxom u betonsku ogradu,podrobio ju je nekih 6 metara.Na Saxu se raspao prednji kraj,mjenjač se zdrobio i zabio u podnicu,pukle felge i poluosovine,kao da su od papira,nismo imali kaj pokupiti ,ostao je samo motor,ljevi blatobran i hauba.Njima nije bilo ništa i nisu bili vezani,ovaj moj je ostavil dva zuba na armaturi,a suvozač je razbio šofer šajbu s nosom.Sva vrata su se otvaralai zatvarala kao da nije ništa ni bilo.Tako da nije toćno da je Saxo traljav.Da su bili u nekom drugom autu,pitanje kako bi prošli.
 

1587 VTS

New member
re: Sudari - pomoć, iskustva, savjeti, NCAP

Nije baš tak,moj sin je izletio sa Saxom u betonsku ogradu,podrobio ju je nekih 6 metara.Na Saxu se raspao prednji kraj,mjenjač se zdrobio i zabio u podnicu,pukle felge i poluosovine,kao da su od papira,nismo imali kaj pokupiti ,ostao je samo motor,ljevi blatobran i hauba.Njima nije bilo ništa i nisu bili vezani,ovaj moj je ostavil dva zuba na armaturi,a suvozač je razbio šofer šajbu s nosom.Sva vrata su se otvaralai zatvarala kao da nije ništa ni bilo.Tako da nije toćno da je Saxo traljav.Da su bili u nekom drugom autu,pitanje kako bi prošli.
Znam, deda, pricao si to, dobro je to proslo - to je glavno! Ima tu primjera koliko hoces :whistling:
 

Dalibor

Dado Tornado
re: Sudari - pomoć, iskustva, savjeti, NCAP

nije toliko bitno koliko se auto razbije, već kako se taj udarac amortizira.
bolje imat više štete na autu ali mekše upijanje (jedino je bitno da putnički kavez ne nastrada).
recimo reno clio je imao plastične prednje bokove, a zna se što reno znači u sigurnosti.

ova alfa gore izgleda nego xantia. pa tu putnici amortiziraju udarac.

evo recimo ZX.
auto se sav potrga, a kod putnika moguće lakše ozljede glave i nogu.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Re: Potrošnja - Xsara 1.4i

Eto ti primjer,ovaj moj GA ima 1,3 i 65 konjčeka, 800kg,najbolji CX u klasi i dan danas,troši isto ko Xsara i ide ko gluha kuja,opere Xsaru 1,4 na autoputu ko šmrkljivca,a u zavojima da ni ne pričam,a gume ima 145 R15.
Već smo vodili sličnu raspravu, pa rezimirajmo. :) Zamislimo crash test frontalnog sudara pri 60 km/h između GA i Xsare. Sraz C2/C3/C4 pri istoj brzini s GA da i ne spominjem. U idućem postu možemo zamisliti rezultate crash testa. :D
 

Marko

Well-known member
Re: Potrošnja - Xsara 1.4i

frontalnog sudara pri 60 km/h između GA i Xsare
Niti jedan vozač / suvozač (iz oba auta) se ne bi živ izvukao... Frontalka je frontalka, totalno uništenje! Videl sam par slika gdje su još u olupinama unutra tijela bila i mogu reći brrrrrrr... Jedino ako u svom postu misliš da se auti "zakače" uglovima (onaj crash test nalet na prepreku) - to je već druga priča...

No natrag na temu i koliko na kraju troši ta 1.4 xsara ? :)
 

Lakii

Well-known member
Re: Potrošnja - Xsara 1.4i

Već smo vodili sličnu raspravu, pa rezimirajmo. :) Zamislimo crash test frontalnog sudara pri 60 km/h između GA i Xsare. Sraz C2/C3/C4 pri istoj brzini s GA da i ne spominjem. U idućem postu možemo zamisliti rezultate crash testa. :D
OK. Onda zamjenimo slova GA sa BX.

Pa da vas vidimo...



PS.
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=ZYUSQoulyAc[/ame]
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=mUoW-wQsa24[/ame]

Nije bas prevelika razlika.


Osnovni je problem sto su ljudi zabrijali da su u danasnjim autima sigurni. I kao, nista im se nece dogodidi zbog air-bagova i abecede.
Da se voznji pristupa sa mislju da ti je glava u torbi svake sekunde, bilo bi i manje nesreca!
 

deda

New member
Re: Potrošnja - Xsara 1.4i

Ne bleji okolo i ne drkaj po mobitelu pa ćeš izbjeći sudar sa takvim mulcom sa suprotne strane.Ja sam napravio 2,5 miliona km i nikada nisam imao sudar,jedino su me nekolko puta naguzili u gradu isto takva blejala.Kaj bi onda rekli motoristi?
 

Konrad

New member
Re: Potrošnja - Xsara 1.4i

Ne bleji okolo i ne drkaj po mobitelu pa ćeš izbjeći sudar sa takvim mulcom sa suprotne strane.Ja sam napravio 2,5 miliona km i nikada nisam imao sudar,jedino su me nekolko puta naguzili u gradu isto takva blejala.Kaj bi onda rekli motoristi?
mislis ROFL ROFL ROFL
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Re: Potrošnja - Xsara 1.4i

Niti jedan vozač / suvozač (iz oba auta) se ne bi živ izvukao... Frontalka je frontalka, totalno uništenje! Videl sam par slika gdje su još u olupinama unutra tijela bila i mogu reći brrrrrrr... Jedino ako u svom postu misliš da se auti "zakače" uglovima (onaj crash test nalet na prepreku) - to je već druga priča...
NHF, ali pomješao si pojmove.
http://www.euroncap.com/tests/frontimpact.aspx

OK. Onda zamjenimo slova GA sa BX.

Pa da vas vidimo...
Ovo dolje (Xsara) je EURONCAP-ova standardna frontalka na 65 km/h. S koliko su ovog GS-a pustili u zid, ne znamo. ;) Vjerojatno s 50 km/h.
1587 VTS bi ti pobliže mogao objasniti razliku sile u njutnima na ta 4 metra u sekundi razlike. :)
 

Lakii

Well-known member
Re: Potrošnja - Xsara 1.4i

Znam ih i ja iz osobnog iskustva.
Zato sam i nominirao BX!
Citroenova standardna brzina za crash testove 70-ih i 80-ih je bila 50 km/h.
Moras priznati, 20 godina je izmedu ovih dva modela, 20 godina naprekta u dizajnu, materijalima, proizvodnoj tehnologiji i tehnici opcenito. I nije bas noc i dan...

A i nadam se da je svima jasno da je NCAP slaba garancija u stvarnom zivotu...
 

1587 VTS

New member
Re: Potrošnja - Xsara 1.4i

1587 VTS bi ti pobliže mogao objasniti razliku sile u njutnima na ta 4 metra u sekundi razlike. :)
Upravo tako :)
Vidim, opet se vracamo na temu crash testova, sjecam se da smo, ne tako davno, dosli do rasprave na temu sraza xantije i C2 :D Smijesno :D
Besmisleno je uspoređivati sigurnost danasnjih modernih auta i onih konstruiranih prije desetljeca, dva ili vise. Svi oni uvjereni u jednaku sigurnost (da ne pretjerujem ako kazem premoc) "oldtimera" te stagnaciju razvoja tehnologije, standarda, konstrukcija i materijala najbolje da ostanu takvi jer se pokazalo da nema puno kruha od "nadmudrivanja" ;) Gluho bilo :grin:
Neka svatko ostane pri svojoj teoriji, nikom ni iz dzepa ni u dzep i ne daj Boze da se itko bude imao priliku uvjeriti u pravu teoriju.
Ajmo nazad na temu..

Da, puno trosi za auto od 75 ks :D
 

deda

New member
Re: Potrošnja - Xsara 1.4i

U frontalki bi rađe bio u GSA ili Žabcu,nego u nekom najmodernijem s druge strane ,ako govorimo o sudaru takva dva auta,ne stari i stari.Ovaj novi bi mi amortiziral energiju,a ovaj stari bi prošao kroz ovog novog plastićnjaka ko kroz kartonsku baraku.Razmislite malo,danas stari auti u sudaru sa ovim novim imaju veliku prednost,baš zbog svoje krutosti.
 
Na vrh