Saxo VTS by Marko

Marko

Well-known member
Uglavnom se favoriziraju vozila njemačkog porijekla - vau-vau / oplo su za većinu "majka" , direktori furaju bemveje, audije, tu i tam koji merđan. I sve više je tih kvazi-terenaca i esjuvia.
 

Marko

Well-known member
Vozio se jučer na rezervi, pa odlučih otići na benzinsku. Natočim ja tako onaj 98 class+ na na postaji "naše" naftne kompanije i upalim auto - nekako je lijepše radil, mirnije u leru, a dok sam dodal gas bolje i živahnije je ubrzaval. Prije sam dva puta točil 100-tku na oemveju...
 

Zmix

New member
Vozio se jučer na rezervi, pa odlučih otići na benzinsku. Natočim ja tako onaj 98 class+ na na postaji "naše" naftne kompanije i upalim auto - nekako je lijepše radil, mirnije u leru, a dok sam dodal gas bolje i živahnije je ubrzaval. Prije sam dva puta točil 100-tku na oemveju...
Saxov motor inače bolje radi sa gorivom u kojem ima manje oktana.
 

Marko

Well-known member
Ma to je priča izgleda sa oemve 100-tkom da je bolje od 98 (bar tu kod nas). Ili su se tak pokvarili s kvalitetom 100-tke. Htio sam navesti samo da se po tome ne isplati dati pol kune više po litri kod oemvea.
 

Marko

Well-known member
Jučer našao slobodnog vremena prijepodne i konačno sam izmijenio pumpicu za stakla (fala Tec). Iskreno, godinu dana sam se vozil bez toga i nije mi na čast ali eto zamijenio i sad sam glavni frajer u gradu - čim vidim kakve dobre curke u ljetnim haljina "špricam" od veselja...
Mislim po staklu, jel - da bolje vidim , ne... Khm...:)

Ak da, ako netko treba znati kak se mijenja pumpica za pranje stakla na Saxaću nek slobodno pita! ;) Nisam slikal jer je sunce bilo jako i a slab doručak je bio pa nisam imao snage.

U idućoj epizodi slijedi čišćenje izvana i iznutra, eventualno malo poliranja (prokleti ženski nokti :) ) i to je to!
 

Marko

Well-known member
Drugi mjesec bi moral mijenjat ulje, kako od prošle izmjene ulja koja bila pred kojih 10 i pol mjeseci nisam napravil neku kilometražu (niti 6000 km) s autom dvojim se da li počekati do proljeća s izmjenom ulja. Kaj velite?
 

Marko

Well-known member
Ekipa, jel netko od vas imao situaciju da se mu se vozačeva vrata ne zatvaraju do kraja tj. zatvore se i otvore se u vožnji pri nekakvoj neravnini (drži ih jedan od dva zubca)? Složil sam stvar privremeno tako da sam na karoseriji se poigral s onim prihvatom za zubce na vratima ali sad ni to više ne pomaže. :hm:
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ekipa, jel netko od vas imao situaciju da se mu se vozačeva vrata ne zatvaraju do kraja tj. zatvore se i otvore se u vožnji pri nekakvoj neravnini (drži ih jedan od dva zubca)? Složil sam stvar privremeno tako da sam na karoseriji se poigral s onim prihvatom za zubce na vratima ali sad ni to više ne pomaže. :hm:

U bravi na vratima, kad ih otvoriš, one capice drži mali fedrić, koji drži capice da se vrata ne otvore, taj fedrić se zna zapuniti prašinom i starom mašču i ne drži capicu zatvorenom, probaj dobro našpricati sa WD-om i dobro razradi, ako nije fedrić pukel ili se omaknul..
 

Marko

Well-known member
Budem nasaftal s WD-om, moram to nekak rješiti i ak nikak drugačije skidam sve s vrata da zavirim unutra kaj se da napraviti...
 
Na vrh