Razne novosti

Cutac

Prèkaroš
Imao dizele, vozio dizele i ne sviđaju mi se u ničemu osim u niskim okretajima na autocesti.
OK su mi JTDm jer se vole vrtjeti i s lakoćom idu u više okretaje.

Sad sam baš išao gledati, Mazda 6, 192 konja, atmo benzinac, na 200 bi bio na 3700 okretaja.
Zašto onda to GTi sa 80 više konja i turbinom ne može? Mislim, može, ali ne žele da tako bude. Dok opet, nije fer usporedba jer je GTi za sport, a M6 nije.

Ali ja bih i dalje imao 6. brzinu za autocestu, a ne za najvišu snagu :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa bilo bi možda pošteno od mene da sam ga spomenuo, al ih osobno ignoriram... no i bez Opla je rast 8,3% :D
 

sir.Oliver

Well-known member
Ivane , a zašto OPEL ignoriraš ? ja ga imam i mnogo sam zadovoljniji opelom ( naročito dostupnim informacijama i pristupom potrošaču ) nego citrusom ....
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da... nisma puno gledao odnose cijena vani, al kod nas je preskup definitivno. A konkurencija jaka... mislim da Suzuki najviše kupaca sebi preusmjeri
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
http://europe.autonews.com/article/20180810/ANE/180809760/citroens-future-product-chief-outlines-french-brands-next-moves

The C3 small hatchback is one of your most successful models, but it is still on an older platform. When will you update it on the PSA Group’s CMP multipower platform?

First, customers don't look at the platform. The design, comfort and connectivity are the main requirements from a customer point of view. The C3 ticks all these boxes.
Iliti... kupci su nam debili pa kbk. Ni ne zaslužuju bolje od platforme iz 90ih.
Ništa novo, ali zanimljivo da su to ovako direktno rekli. Što se mene tiče, saloni Citroena, zbogom...

Već sam se ja opraštao od praćenja ovih poluproizvoda s nazivom Citroena, ali dalje nastaviti može samo teški mazohist.
 

Dalibor

Dado Tornado
bez picasso modela mogli bi odavno staviti ključ u bravu, jer što drugo prodaju osim njega, berlinga i gospodarskih vozila. akvizicija opela još je minimizirala citroen u psa grupi.
sa neobičnim dizajnom i zajedničkim platformama vjerujem u citroenovu rentabilnost, ali bojim se da će marka postajati sve eksterijerno neozbiljnija, karikaturalnija i na posljetku proizvođač isključivo gospodarskih vozila
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma i taj C3 se odlično prodaje, posao koji rade je dobar, ekonomski gledano... raste i Citroen uz samu grupaciju.
U mehaniku ne ulažu skoro ništa, samo radi kalupe za lim i plastiku, da kinezima da rade ekrane... profiti su solidni.

Nisu oni sami krivi, al gadi mi se smjer u kojima su ti trendovi i ljudi krenuli. No masa je u pravu, znači ja sam lud :D
 

Dalibor

Dado Tornado
oni vjerojatno žele preoblikovati marku da bi je spasili, kao što to čini volvo. znači da nemaju model u svakoj klasi, negu u onome što je u modi i tamo gdje je marka prepoznata - pomodno povišeni i mali auti.
samo što volvo rastura sa novim premium karavanima i XC modelima, za citraša ne znam koliko će biti prepoznat u klasama masovnih modela gdje večina proizvođača ima model, pogotovo ako mudro ne odigra sa cijenama.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
DS3 Crossback (vešmašina izdanje)

















Meni je auto odvaratan, možda i najružniji Citroen u povjesti. Fuj :thinking:
 
Na vrh