Nitko ne panicari samo kazem da takav nacin rada ventilatora uvelike smanjuje radni vijek akumulatora.to je normalno da nakon gasenja se upali, nemoj panicarit, ima dosta kvarova
Nitko ne panicari samo kazem da takav nacin rada ventilatora uvelike smanjuje radni vijek akumulatora.to je normalno da nakon gasenja se upali, nemoj panicarit, ima dosta kvarova
...ali produžuje radni vek motora.Nitko ne panicari samo kazem da takav nacin rada ventilatora uvelike smanjuje radni vijek akumulatora.
sve ima svojeNitko ne panicari samo kazem da takav nacin rada ventilatora uvelike smanjuje radni vijek akumulatora.
Pročitao sam da,ako se radi nešto oko ventilatora da se ne iznenadimo jer i nakon 10 minuta može se uključiti.Ovo se ne odnosi na sječkare i arane.Tko ne vjeruje kreativnoj tehnoloziji nek otvori haubu svaki put kad stane i nek počeka 10 minuta... Terajte i ne brinite!
imam c3 iz kraja 2005g 1.4.Evo imam ga sada 3 godine i nikada mi se još nije upalio ventilator nakon gašenja motora,niti nastavio raditi nakon gašenja.Nije jedini , i C3 iz 07 , 1,4 . Znao se upalit nakon gasenja auta i kad izadjen iz auta i radio dugooooo.Nemas frke , ugodno vozio 5 godina bez ikakvog problema.
Prozvan si da popijemu jednu ako se vidimo...Vidim da sam prozvan,pa sam morao odgovoriti,
jer su ti se regeneracije dešavale u vožnji pa nisi primjetio. meni je jednom ali odmah sam sazno zašto.Ja svoj ventilator sam čuo možda dva puta u 6 god.
je, stara tema ali eto i kod mene na DS5ici se pali ventilator nakon gašenja motora zimi/ljeti. u 4 godine upalio možda oko 10 puta što ja znam.stara tema jeste ali razlog paljenja ventilatora nakon gašenja auta kod hdi motora je fap jer nakon gradske vožnje je u jednom trenutku pokrenio regeneraciju i nastavlja je i uz ugašeni motor sagorjevanje čađi u fapu zato radi ventilator u 2 brzini i više od 5min nekad. normalna stvar.
kod benzinca se pali radi hlađenja motora. 1-2min Iako se može upaliti i kod hdi motora zbog rashlađivanja motora ali to traje puno krače nego zbog fapa.