pa evo... lutam pustopoljinama hehe
potrošili su se leteći. kad sam mijenjao semering na radilici, bacili smo oko i na leteće pa se vidilo da su za zamjenu. mogli su još možda koji 10-15tkm, ali kad se već radilo, reko napravimo i taj dio.
zadnji amortizeri su dali svoje, seleni na stražnjem mostu su se raspali. isto i stabilizatori na prednjem kraju su imali lufta.
lanac pumpe sam se zeznio ko nikad. išli smo ga skinut da vidimo u kakvom je stanju i više ga nismo mogli vratiti jer se razvuko. najgluplje utrošenih 2000kn
na cijevi zraka kod turbine su popucali nosači pa mi je ispadala i onda se još i raspala po sredini tako da je bila za zamjenu.
zupčasti sam radio jer je vizualno bio nekako sumnjiv i jedan španer je počeo nešto cviliti. a odradio je nešto više od 90.000km.
e i kompresor klime sam zamijenio.
cijenik:
- zupčasti sa svim svojim dijelovima, semering radilice i brtva kartera 5.500kn
- leteći ležajevi - 1.000kn
- kompresor klime (novi u trgovini košta oko 9.000kn, ovo je novi na crnjaka za 2.500) + punjenje plinom i sve to - 2.800kn
- lanac pumpe ulja - 2.200kn
- ulje+ filter, stražnji seleni, stražnji amoritezeri, prednji stabilizatori i cijev zraka (nema zamjenski, mora ići original i čini mi se da je negdje oko 2.000kn) - 6.000kn
eto