Pozdrav,
evo da napravim osvrt prije prvog servisa na 15k i godinu dana u službi 1.6 HDI 92KS Seduction + automatska klima, 4g garancije.
Počet ću sa dobrim stranama: meni je lijep kako iznutra tako i izvana, solidna oprema, izvedba ok za uloženu lovu (122k kn). Motor je obzirom na nazivno malu snagu u među ubrzanjima izuzetno potentan, živahan i elastičan te tu nemam nikakve zamjerke.
Negativne strane počinju sa mjenjačem. Mogu prožvakat što je dugog hoda (ipak nije za od semafora do semafora) i što je pomalo neprecizan ali trzanje auta prilikom promijene brzina, naročito prilikom promijene u 2., ne mogu prožvakati ... iritantno ... zašto promjena ne može biti fluidna kao u ostalim autima .
Neko vrijeme nakon preuzimanja auta primijetio sam da 5. vrata nisu dobro centrirana i da je jedna strana malo niža od druge. Na žalost to nisam primijetio kod preuzimanja auta . Prvi put auto ostavljen u servisu (3h) ... ispao je neslavno ... jedna strana podignuta ali nisu ih centrirali odnosno podesili pante... radim prigovor i opet ostavljam auto u servisu ... ovaj put su centrirali vrata ... zašto nisu prvi put to napravili? ... vjerojatno niti oni ne znaju .
Nakon nekog vremena primjećujem novi problem ... nakon što se ugasi auto i u vrlo akustičnom okruženju (garaža, itd.) čuje se nekakvo pištanje i popratno cviljenje. Snimam zvuk i odlazim u servis gdje mi na prvu govore da ništa nenormalno ne čuju ali da će na moje inzistiranje poslati snimku u Francusku ... francuzi javljaju da se mora mijenjati EGR ventil (ispada da je moje laičko uho bolje od njihovog profesionalnog)... ostavljam auto u servisu cijeli dan (dobivam zamjenski auto) ... rezultat ... potvrda da zbilja moraju zamijeniti EGR ventil te da ga moraju naručiti :hm: ... nakon tjedan dana dolazi ventil, ostavljam auto u servisu cijeli dan (opet dobivam zamjenski auto ... nisam rekao da zamjenski auto vjerojatno služi za prijevoz nekakvih živina ili goveda :grin. Zovu me iz servisa da ne mogu skinuti ventil te da čekaju nekakav alat s kojim će to moći ... naravno alat ne pomaže te odlučuju zamijenit cjelokupno kućište zajedno sa EGR ventilom ... pogodite moraju ga naručit ... ostavljam auto na njihov nagovor u servisu ... popravljen nakon tjedan dana (dobivam opet smrdljivi zamjenski).
Ukupno gledajući, auto je idealan za kruzanje, manje za grad, ne umara ali ponekad dobijem morsku bolest od ljuljanja, ovjes dosta bučan, vibracije se prenose na upravljač ... nije naj naj ali sve bi to progutao da nije jebenog mjenjača .
I da ...sat mi se resetirao na cca. 9k km... promijenjen software.
Ukupno gledajući auto je ok...tih, malo troši, udoban, garancija je tu da se greške isprave, ali mjenjač ... najradije bi ugradio mjenjač od Škode . Kažu u servisu da je to trzanje normalno jer je auto dosta jak i da voli više okretaje ... vidjet ću što kažu slovenci na prvom servisu za par tjedana.
Toliko ...
evo da napravim osvrt prije prvog servisa na 15k i godinu dana u službi 1.6 HDI 92KS Seduction + automatska klima, 4g garancije.
Počet ću sa dobrim stranama: meni je lijep kako iznutra tako i izvana, solidna oprema, izvedba ok za uloženu lovu (122k kn). Motor je obzirom na nazivno malu snagu u među ubrzanjima izuzetno potentan, živahan i elastičan te tu nemam nikakve zamjerke.
Negativne strane počinju sa mjenjačem. Mogu prožvakat što je dugog hoda (ipak nije za od semafora do semafora) i što je pomalo neprecizan ali trzanje auta prilikom promijene brzina, naročito prilikom promijene u 2., ne mogu prožvakati ... iritantno ... zašto promjena ne može biti fluidna kao u ostalim autima .
Neko vrijeme nakon preuzimanja auta primijetio sam da 5. vrata nisu dobro centrirana i da je jedna strana malo niža od druge. Na žalost to nisam primijetio kod preuzimanja auta . Prvi put auto ostavljen u servisu (3h) ... ispao je neslavno ... jedna strana podignuta ali nisu ih centrirali odnosno podesili pante... radim prigovor i opet ostavljam auto u servisu ... ovaj put su centrirali vrata ... zašto nisu prvi put to napravili? ... vjerojatno niti oni ne znaju .
Nakon nekog vremena primjećujem novi problem ... nakon što se ugasi auto i u vrlo akustičnom okruženju (garaža, itd.) čuje se nekakvo pištanje i popratno cviljenje. Snimam zvuk i odlazim u servis gdje mi na prvu govore da ništa nenormalno ne čuju ali da će na moje inzistiranje poslati snimku u Francusku ... francuzi javljaju da se mora mijenjati EGR ventil (ispada da je moje laičko uho bolje od njihovog profesionalnog)... ostavljam auto u servisu cijeli dan (dobivam zamjenski auto) ... rezultat ... potvrda da zbilja moraju zamijeniti EGR ventil te da ga moraju naručiti :hm: ... nakon tjedan dana dolazi ventil, ostavljam auto u servisu cijeli dan (opet dobivam zamjenski auto ... nisam rekao da zamjenski auto vjerojatno služi za prijevoz nekakvih živina ili goveda :grin. Zovu me iz servisa da ne mogu skinuti ventil te da čekaju nekakav alat s kojim će to moći ... naravno alat ne pomaže te odlučuju zamijenit cjelokupno kućište zajedno sa EGR ventilom ... pogodite moraju ga naručit ... ostavljam auto na njihov nagovor u servisu ... popravljen nakon tjedan dana (dobivam opet smrdljivi zamjenski).
Ukupno gledajući, auto je idealan za kruzanje, manje za grad, ne umara ali ponekad dobijem morsku bolest od ljuljanja, ovjes dosta bučan, vibracije se prenose na upravljač ... nije naj naj ali sve bi to progutao da nije jebenog mjenjača .
I da ...sat mi se resetirao na cca. 9k km... promijenjen software.
Ukupno gledajući auto je ok...tih, malo troši, udoban, garancija je tu da se greške isprave, ali mjenjač ... najradije bi ugradio mjenjač od Škode . Kažu u servisu da je to trzanje normalno jer je auto dosta jak i da voli više okretaje ... vidjet ću što kažu slovenci na prvom servisu za par tjedana.
Toliko ...