C5 II Propao ovijes

Cutac

Prèkaroš
pa sam ga odnio u CIB
Hidraulični blok ovjesa. Plus akumulator odlazi. Kazu 8100kn.
Provjeri još negdje, moj savjet.

Meni su u CIB-u zadnji put rekli da mi farovi ne valjaju i da bi ih trebalo zamijeniti za 5000 kuna. A došao radi kampanjskog opoziva. A farovima nije ništa, tako da...
Tak su mi i pumpu vode mijenjali, a sudeći po Krkiju i YT-u, trebalo je španer.

Provjeri.

Ja imam dobrog majstora u KA, mogu ti dati broj ako hoćeš pa ga pitaj jel se razumije u hidrauliku.
 

Brruno

Well-known member
Provjeri još negdje, moj savjet.

Meni su u CIB-u zadnji put rekli da mi farovi ne valjaju i da bi ih trebalo zamijeniti za 5000 kuna. A došao radi kampanjskog opoziva. A farovima nije ništa, tako da...
Tak su mi i pumpu vode mijenjali, a sudeći po Krkiju i YT-u, trebalo je španer.

Provjeri.

Ja imam dobrog majstora u KA, mogu ti dati broj ako hoćeš pa ga pitaj jel se razumije u hidrauliku.
Ja bih prvo testirao sa novim akumulatorom....i gotovo sam siguran da je to rješenje cijelog problema...
Preuzeo sam ga u normalnoj poziciji. Vozio 20km bez problema. Stavio sam sam jedan akumulator od sogora 74Wh 640A i zasad sve ok. Moram za Rovinj pa gledam da ne ostanem negdje na 100-zom kilometru :).
Original je bio 70Ah 720A hoce li biti problema s ovim 74Ah i 640A ili da nabavim onakvig kakav je bio ugrađen?
 
Posljednje uređivanje:

ZlatkoC4

Well-known member
Original je bio 70Wh 720A hoce li biti problema s ovim 74Wh i 640A ili da nabavim onakvig kakav je bio ugrađen?
neče biti problema ali poslje si nabavi svakako sa 740a

Moram za Rovinj pa gledam da ne ostanem negdje na 100-zom kilometru
javi kak si prošao je sve i dalje ok a trebalo bih biti. struja kad nije dovoljna čudna srenj... radi :grin:
 

Brruno

Well-known member
Javim se.
Malo sam trazio 70Ah 720A ne nalazim nista osim exide za start i stop sistem kojeg nemam. Svi 70-72Ah 720A koje sam nasao su za start i stop. Pise i na service.citroen.com da ide taj EF-L3 a kad to upisem ispada mi aku za start i stop
 

Brruno

Well-known member
Ne znam da li taj blok moze malo radit malo ne. Ja sam.napravio cca 400km danas sto autocestom sto lokalno i zasad nikakav problem. Moze li to stekati da malo radi malo ne pa da servis prepozna to kao kvar ovjesa?
 

Cutac

Prèkaroš
Udje covjek koji nema pojma(bez uvrede, sam si rekao da ti je hidraulika nepoznanica :) ) i jos ako si rekao da moras na put, to je laka lova.
Jesu meni zamijenili pumpu vode i spaner, a ocito je problem samo u lezaju spanera, sto je jedno 80 puta jeftinije. Ali ajde da se ne moze zamijeniti lezaj vec samo spaner, ali zasto pumpu?

Da, zaboravio sam, problem je ostao. Dakle ili losa dijagnoza ili su ostavili stare dijelove. Jedno gore od drugoga.
 

Brruno

Well-known member
Znaci moram se razumjeti u sve da bi posteno popravio auto. Da se razumijem, popravljao bih ga sam,zar ne? Ali dobro,sve u svemu, postoji CFH pa se malo raspitas sto i kako :D
 

Cutac

Prèkaroš
A pa da :D
Ili da znas gdje je problem ili da ti radi netko kome vjerujes, inace te se za:cenzura::cenzura::cenzura:e bez problema :whistling:
 

Brruno

Well-known member
Imam kuma koji je radio dugo u Peugeotu pa bi dao njemu ali eto nema vise dijagnostiku i nije bas radio hidrauliku jer pug je nema. A sada radi kao teh. savjetnik u Hyundaiu. Servise ce odraditi a popravaka valjda necu imati toliko :D
 
Posljednje uređivanje:

Vedri

New member
Pozdrav, da ne spamam sa novom temom... molim pomoc
c5 II x7, u voznji mi naglo propadne zadnji kraj (potone). nakon kratkog vremena se vrati u normalu. Danas mi se to dogodilo 4 puta..
prvo na benzinskoj (auto ugasen) i dok sam tankao on potone.
slijedeci puta u voznji pri maloj brzini.
treci puta sam nasao spusten zadnji kraj kad sam napravio pauzu.
cetvrti puta sa 130 km/h... Presao sam danas oko 500 km.

Prvi puta sam to primjetio prije cca. pola godine, ali sam to nekako objasnio sam sebi sa sport modom ovjesa (krivo!)
U zadnje vrijeme mi se to dogodilo jos 2 puta, a posumnjao sam zadnjih dana da nesto ne stima jer mi se zadnji kraj cinio nesto nizi dok je auto bio parkiran. Nakon paljenja normalno se podigne.
Zadnje amortizere sam mijenjao prije manje od godinu dana, i akumulator vjerojatno bas i nije u cvijetu mladosti, ali me brine sto se to dogadja u voznji, a zvuci mi nevjerojatno da bi stvar mogla biti u akumulatoru dok auto fila struju.
Molim za misljenje i pomoc. autic ima 180 tkm i prije tjedan dana je bio na servisu. Mislim da su mijenjali ulje u kocnicama. Nije li to isto ulje?
Ima li smisla reklamirati servis (ili onaj prije sa zamjenom amortizera)?
tnx!
 

vborovic

C5 modifikator
Moje mišljenje, od vjerojatnijeg prema manje vjerojatnom (na temelju tvojeg opisa): pušta ulje na stražnjem dijelu ovjesa (morao bi negdje vidjeti ispod auta gdje dulje stoji mrlje od LDS tekućine, narančaste boje), recimo ventil ili je sami amortizer procurio ... može biti do regulatora tvrdoće (dio koji se brine o soft/sport korekciji) i još se može uplesti i senzor visine ovjesa u priču ... no, nekako mi najviše vuče na to da negdje pušta, zato bi se auto tako brzo spustio, no da bi se to dogodilo u vožnji, razina tekućine bi trebala biti iznimno niska, ili je moguće da je upravo to posljedica senzora visine (osobno, ja se s takvim autom ne bih vozio predugo, nego pravac servis)
 

Pavel

Lepi™
Znaci moram se razumjeti u sve da bi posteno popravio auto. Da se razumijem, popravljao bih ga sam,zar ne? Ali dobro,sve u svemu, postoji CFH pa se malo raspitas sto i kako
Ja sam primjetio da kad je parkiran zadnji kraj se spusti na najnižu razinu. Dođem na posao, parkiram, uđem u zgradu kad svako malo netko pita šta je s autom, zašto mi leži na zadnjim gumama. Prva pomisao, propao ovjes. Upalim ga, on se izravna. Ugasim on propadne.

Nakon par dana otvorim prtljažnik, tamo nekakva kutija sa robom. Možda nekih 10 kg ako i toliko. Ja izbacim to van, zatvorim. Idem već zvat majstora, s kumom sam se čuo, kad on izravna. Valjda je zbog tereta bio spuštao se da smanji pritisak.

Inače, pričao sam s majstorom kod kojeg uvijek idem (radio je dugo godina u Citroenu) o ovjesu. Kaže da najčešće je zapravo stvar struje (akumulator, osigurači i elektrika). Jer ima nekakav zaštitni sustav i kad nešto s elektrikom ne štima to se odrazi i na ovjes. Ima takav svojevrsni mehanizam. Nakon toga obično su senzori visine u pitanju.

Može se dogoditi i da procuri ali to se vidi, bilo po mrljama ili se vidi da je sam amortizer nauljen.

Nisam bio u CIB-u, neću ništa reći protiv njih ali mislim da možda malo pretjeruju. Ja kad sam svojedobno zvao za onaj ekran (narančasti LCD na kojem su radio postaje i to), tražili su me 2100 za njega, pa za ruke, pa još kao oko 1000 i nešto za plastiku jer moraju vaditi sve van (ona plastika koja se proteže i preko ventilacije suvozača) itd.

Meho se samo nasmijao, kaže uzmeš display, skineš plastiku, staviš display i vratiš plastiku. Iste je dimenzije, plastika nije oštećena ali to je normalno. Probaj prvo ove bezbolne metode.

no da bi se to dogodilo u vožnji, razina tekućine bi trebala biti iznimno niska
Turbo glupo pitanje. Hoće li BC javiti ako je niska razina LDS tekućine?

Hyper Turbo gluplje pitanje. Oni aditivi za FAP (tekućina), nju na blef dolijem ili isto javi kad je količina niska?

Isprike na offtopicu.
 
Na vrh