Problem sa vibracijom prednjeg kraja

charllie

Active member
Imel sam isti problem na XM-u,uzbrdo na 60 kmh do 70,prilikom ubrzanja treslo.Bila kriva casica desne poluosovine(izglodana,ne previse)ja sam je navario i ispoliro te je drzalo mozda 10 000km,pa opet isto, te opet popravljo dok nisam nakraju promjenio.Dali su mijenjali i casice iako vjerujem da su u kompletu s osovinom.:confused:
 

Urban

New member
@charlie - Poluosovine su komplet nove, obje...i još su jabučice mjenjane u istom zahvatu. :hm:

@bjelivuk - Nema drugarskih cijena... To što bih ga ja odnio na otpad ne znači da ga ne cijenim... :cool:
 

raccad

Member
Promijenio sam poluosovinu i sve selene, međutim trešnja se opet povremeno javlja.
Meni se čini da je problem ipak u konverteru.
Primjetio sam da se to ne događa kad je auto hladan ili zagrijan na radnu temperaturu nego kad je negdje između.
Lockup u 5 i 6 brzini se konstantno uključuje i isključuje i kod laganog gase počinje tresti.
Probati ću to snimiti mobitelom.
LP
 

Urban

New member
Promijenio sam poluosovinu i sve selene, međutim trešnja se opet povremeno javlja.
Meni se čini da je problem ipak u konverteru.
Primjetio sam da se to ne događa kad je auto hladan ili zagrijan na radnu temperaturu nego kad je negdje između.
Lockup u 5 i 6 brzini se konstantno uključuje i isključuje i kod laganog gase počinje tresti.
Probati ću to snimiti mobitelom.
LP
I...jesi li otkrio išta? Snimio?
 

raccad

Member
Nism uspio nista snimiti kako je vani zahladilo prestalo je tresti.
Jel neko zna kolika mora biti temperatura ulja u getribi da bi se lockup ukljucio.
 

raccad

Member
Da, čini mi se da prerano pokušava uključiti lockup jel kao što sam napisao dok je hladan ili na radnoj temperaturi ne trese.
Možda je problem u senzoru tem. getribe ako postoji.

Poluosovina je bila dosta istrošena u biti taj unutarnji zglob. Nema više lupkanja i tuckanja kad voziš preko graba ili ležećih.
 
Na vrh