C5 2.2 hdi 2001.
Kad je auto hladan, ne ukljucuje pumpu za gorivo, kad izvadim kljuc, cujem kako vrti pumpu ( dok je kljuc u bravi za paljenje, pumpa se ne cuje) Probam nekoliko puta, bez pokretanja motora, da ne bih potrosio akumulator, poslije nekog vremena mi se pojavi greska, "blokada motora". Onda moram ponovo startovati kljuc, kao kad se mijenja baterija u njemu i poslije toga upali.
Ova komoletna procedura je bila samo danas, inace, najcesce od 4-5 okretanja kljuca pumpa pocne da radi.
Ima li neko iskustvo sa ovim problemom?
Napomena, pumpu za gorivo sam mijenjao prije 10 dana. Mislio sam da auto ne pali zbog pumpe, izgleda da da sam pogrijesio
Juce mi se desilo da se ni jedna kazaljka na instrument tabli nije ni pomjerila kad sam prvi put, ujutru vozio auto. Kao da motor nije ni pokrenut. Kasnije je sve bilo ok.
Usao Vrag u njega? :doh:
Kad je auto hladan, ne ukljucuje pumpu za gorivo, kad izvadim kljuc, cujem kako vrti pumpu ( dok je kljuc u bravi za paljenje, pumpa se ne cuje) Probam nekoliko puta, bez pokretanja motora, da ne bih potrosio akumulator, poslije nekog vremena mi se pojavi greska, "blokada motora". Onda moram ponovo startovati kljuc, kao kad se mijenja baterija u njemu i poslije toga upali.
Ova komoletna procedura je bila samo danas, inace, najcesce od 4-5 okretanja kljuca pumpa pocne da radi.
Ima li neko iskustvo sa ovim problemom?
Napomena, pumpu za gorivo sam mijenjao prije 10 dana. Mislio sam da auto ne pali zbog pumpe, izgleda da da sam pogrijesio
Juce mi se desilo da se ni jedna kazaljka na instrument tabli nije ni pomjerila kad sam prvi put, ujutru vozio auto. Kao da motor nije ni pokrenut. Kasnije je sve bilo ok.
Usao Vrag u njega? :doh: