Pozdrav i od mene

krikesa

Member
Evo pozdrav svim Citroenašima i od mene.
Nadam se da će biti ugodnog druženja.

Da predstavim i svoju citroen povjest: AX - Saxo - Xantia - sad se vraćam opet na Saxo :D
 

krikesa

Member
Pozdrav! Jooš jedan saxinjo ! :)

Da, saxinjo.
Kao što sam u predstavljanju naveo, bila je tu epizoda sa Xantiom, ali nažalost tužna epizoda sa puno troškova i popravaka a malo udobne vožnje, tako da sam ju ipak prodao i sad tražim opet nekog dobrog-očuvanog-full jeftinog (nisam opće zahtjevan) saxa dizla.
 

krikesa

Member
Pozdrav i dobrodašao
Kakvi su to bili problemi sa Xantiom da si odustao?
Kupio ga, nije izgledao loše, sve radilo OK, fer cijena a kronologija problema ide ovako (malo opširnije, možda će neke stvari nekom drugom pomoći)
1. u prvi tjedan počela se gasiti. Vozim se, iz čista mira krene trzat i gasiti se. Krenuo sam od pumpe, dovoda goriva, na kraju sam završio na struji. I problem je i bio u struji, ali jaaako dugo je trebalo da se to otkrije, jer nakon svakog zahvata je on neko vrjeme radio OK, poslije se samo ugasi. Točnije, problem je bio u kontaktu sa brave, naprijed kod suvozačevog fara je hrpa kontakata, i tamo je žica 15 (+ sa brave) je prekidao i gasio se relej koji drži elektroventile na pumpi otvorene. Samim time palila se greška motora i gasio se.

2. Nakon toga sam 15-30 dana bio miran kad je kuplung otišao. Pošto je papučica pala, prvo smo mislili da je hidraulični prijenos između papučice i kuplunga, na kraju je ispalo da sam morao mjenjati sve što me je izašlo nekih 3 soma Kn, s tim da sam imao sreće, jer samo taj hidraulični prijenos je teško naći rabljene, a novi su oko 3 soma Kn.

3. Dok je se taj kuplung popravljao, rasklapalo, sklapalo, crijeva povrata LHM a su se rasula i bilo ih je strašno teško pokrpati.

4. Kad sam sve to složio, počeli su problemi sa vodom, izbacivao je vodu van, na kraju se ispostavilo da je posuda bila loša, tj, senzor na posudi vode je potrgan (isto valjda kao posljedica skidanja tokom sređivanja kuplunga) i tamo je izbacivao vodu.

5. Uz još neke sitne probleme, šećer na kraju je bio kad mi je na autoputu izbio vodu van, naravno na mali kiler unutra i napravio veliko sranje. Ovdje je bilo više problema, na kraju nisam sve ni utvrdio jer sam ga prodao. Iz nekog razloga se je grijao, temperatura je lakoćom dolazila i do 100 (iako sam pazio da nikad ne pređe 100) a pošto zbog kvara br. 4 je bila više-manje voda unutra, desilo se da je voda stvorila veći pritisak nego što bi da je bio antifriz pa je izbilo na najslabijoj točki. Zašto se grijao,nisam utvrdio.

E sad kad još kažem da sam ju imao samo 6 mjeseci, jasno je zašto mi je to sve skupa bilo malo previše. Na kraju sam se vozio i samo sam čekao kad će stati ili izbaciti neku lampicu a to nije smisao vožnje. Imam Saxo u puno lošijem stanju a vožnja u njemu je puno opuštenija.
 

krikesa

Member
Saxo je jednostavan, pouzdan i neunistiv autic ;)
Ma zakon autić.
Nadam se da će mi ispast neki povoljan dizelaš do zime, premda budžet i nije za pohvaliti se, svejedno se nadam.

I kao što i xud kaže, treba imati i sreće, sve je to lutrija...
 
Na vrh