Pomoć pri kupnji

ExOduS442xb

Racing
Jedan kratki osvrt ako netko bude gledao isti auto, u nedjelju sam pogledao jedan C5 3.0 HDi sa Exclusive paketom opreme i auto nema senzore na prednjem braniku,? Nakon usporedbe sa drugim 3.0 modelima kojima nemaju navigaciju (također ju nema) primjetio sam da svi imaju parking senzore na prednjem braniku - osim ovoga. Dal se uopće moglo odvojeno birati senzore? Vlasnik (sin vlasnika) kaže da je auto imao jedan udes ali da je kasko to riješilo. Rađeno je kod Čuljka u Ceriću, što možda baš i nije najboljeŠto se tiče samog auta (3.0 hdi - bijeli na njuškalu) karoserijski i mehanički se čini u dobrom stanju, ide izvrsno i šalta bez trzaja međutim unutrašnjost je problematična. Prednja sjedala su potpuno uništena, dotle da se laganim odgurivanjem od volana osjeti armatura u sjedali, vozačevo sjedalo je vrlo loše, viri spužva i sva koža je poderana dok je na suvozačevim sjedalima nastradala samo koža (koliko mi se čini), pokidana je plastika koja se nalazi umjesto gps-a, malo viri plastika stropnog osvjetljenja, ne rade dnevna svjetla, ključ je vrlo loš (zamjenski) i samo radi lock/unlock ali ne pali svijetla na pritisak. Također, iz daljine sam vidio da nešto visi kod zadnjeg desnog točka, pretpostavljam neka zaštitna plastika, nema što drugo biti, ima 2 rupe u podu kod vozača, navodno zbog tepiha i vidi se karoserija, za što prvi put čujem Bilo je još par sitnijih stvari. Ima veliki servis iz kraja 2010, auto se čini mehanički ok ali ima dosta posla unutra tako da ništa od toga.
Jedan kratki osvrt ako netko bude gledao isti auto, u nedjelju sam pogledao jedan C5 3.0 HDi sa Exclusive paketom opreme i auto nema senzore na prednjem braniku,? Nakon usporedbe sa drugim 3.0 modelima kojima nemaju navigaciju (također ju nema) primjetio sam da svi imaju parking senzore na prednjem braniku - osim ovoga. Dal se uopće moglo odvojeno birati senzore? Vlasnik (sin vlasnika) kaže da je auto imao jedan udes ali da je kasko to riješilo. Rađeno je kod Čuljka u Ceriću, što možda baš i nije najboljeŠto se tiče samog auta (3.0 hdi - bijeli na njuškalu) karoserijski i mehanički se čini u dobrom stanju, ide izvrsno i šalta bez trzaja međutim unutrašnjost je problematična. Prednja sjedala su potpuno uništena, dotle da se laganim odgurivanjem od volana osjeti armatura u sjedali, vozačevo sjedalo je vrlo loše, viri spužva i sva koža je poderana dok je na suvozačevim sjedalima nastradala samo koža (koliko mi se čini), pokidana je plastika koja se nalazi umjesto gps-a, malo viri plastika stropnog osvjetljenja, ne rade dnevna svjetla, ključ je vrlo loš (zamjenski) i samo radi lock/unlock ali ne pali svijetla na pritisak. Također, iz daljine sam vidio da nešto visi kod zadnjeg desnog točka, pretpostavljam neka zaštitna plastika, nema što drugo biti, ima 2 rupe u podu kod vozača, navodno zbog tepiha i vidi se karoserija, za što prvi put čujem. Bilo je još par sitnijih stvari. Čovjek je skroz korektan, svarno nemam zamjerki, sve smo pogledali, skidali i poklopac motora. Ima veliki servis iz kraja 2018, auto se čini mehanički ok ali ima dosta posla unutra tako da ništa od toga.
Što sam napravio, ne moze se više editirat? Pardon :D
 
Posljednje uređivanje:

gule

Active member
Prijatelju da ne kompliciramo. Kupuješ vozilo staro 12 godina, pa Romi su tada već u braku i imaju po dvoje djece.:)

Drugim riječima Hrvatska je to, vidiš i po ovom forumu da svako gleda, da nešto prištedi, zaveže žicom, zaletuje, napravi diagnostiku mobitelom.
Ili drugačije rečeno, ogromna mogućnost da su ta auta adekvatan servis imala i vidjela, samo dok su bila u jamstvu. Prednji branik nema senzore, a zadnji ima? Pa znaš li ti koliko se novih auta vrati u servis u prvih par godina razbijeno? Kod nas pola njih.

Da ne dužim ili kupi novo ili promijeni kriterijume, ovako ćeš se usositi 100 posto. Ako imaš mogućnost ili nekoga vani, dovezi auto od tamo. Ako nemaš, pravac Kramar i kupi auto. Vjeruj sve drugo, ćeš iskihati kasnije višestruko. Sretno!
 

pokra89

Well-known member
Jedan kratki osvrt ako netko bude gledao isti auto, u nedjelju sam pogledao jedan C5 3.0 HDi sa Exclusive paketom opreme i auto nema senzore na prednjem braniku,? Nakon usporedbe sa drugim 3.0 modelima kojima nemaju navigaciju (također ju nema) primjetio sam da svi imaju parking senzore na prednjem braniku - osim ovoga. Dal se uopće moglo odvojeno birati senzore? Vlasnik (sin vlasnika) kaže da je auto imao jedan udes ali da je kasko to riješilo. Rađeno je kod Čuljka u Ceriću, što možda baš i nije najboljeŠto se tiče samog auta (3.0 hdi - bijeli na njuškalu) karoserijski i mehanički se čini u dobrom stanju, ide izvrsno i šalta bez trzaja međutim unutrašnjost je problematična. Prednja sjedala su potpuno uništena, dotle da se laganim odgurivanjem od volana osjeti armatura u sjedali, vozačevo sjedalo je vrlo loše, viri spužva i sva koža je poderana dok je na suvozačevim sjedalima nastradala samo koža (koliko mi se čini), pokidana je plastika koja se nalazi umjesto gps-a, malo viri plastika stropnog osvjetljenja, ne rade dnevna svjetla, ključ je vrlo loš (zamjenski) i samo radi lock/unlock ali ne pali svijetla na pritisak. Također, iz daljine sam vidio da nešto visi kod zadnjeg desnog točka, pretpostavljam neka zaštitna plastika, nema što drugo biti, ima 2 rupe u podu kod vozača, navodno zbog tepiha i vidi se karoserija, za što prvi put čujem Bilo je još par sitnijih stvari. Ima veliki servis iz kraja 2010, auto se čini mehanički ok ali ima dosta posla unutra tako da ništa od toga.
Prednji senzori su 2010.u svim paketima bili dodatna oprema, znači serijski nije išlo niti u exclusive
 

ExOduS442xb

Racing
Kolega Gule hvala na savjetu ali mislim da to nije pretjerivanje. Auto ne mora (i ne može biti) kao nov, ali mora biti u solidnom stanju, ovisno tko i na koji način održava svoj auto. Vozača ima svakakvih. Otac i brat su kupili modele iz 2009 i 2010g. i oba su u solidnom stanju, dapače bratov iznutra izgleda još bolje osim što je na vozačevom sjedalu sa strane malo nastradala tkanina, tako da mislim da je moguće naći dobar model, hoće li možda potraga duže trajati? Vjerojatno hoće, ali nemam žurbe, trudit cu se biti strpljiv i pratiti oglase.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ima prekrasnih automobila tog godišta. I to što je rađen kod Vlade u Ceriću isto ne mora biti minus. Za njega su radili neki od top ljudi koji su znali svoj posao.
 

ExOduS442xb

Racing
Cutac poslao sam ti PM sa brojem šasije, ali ako je Pokra89 u pravu onda je moguce da nije dosao sa prednjim senz, nisam znao da su se i tako prodavali.
 

Cutac

Prèkaroš
Ok, odgovorim kad dodjem za komp.

A za servis cu reci jedno
JEDNOGA DANA ŽALIĆE MNOGI ŠTO ME VIŠE NEMA,
OSTAĆE PJESMA I USPOMENA NA VLADU CITROENA
 

Spawn

Well-known member
Kolega Gule hvala na savjetu ali mislim da to nije pretjerivanje. Auto ne mora (i ne može biti) kao nov, ali mora biti u solidnom stanju, ovisno tko i na koji način održava svoj auto. Vozača ima svakakvih. Otac i brat su kupili modele iz 2009 i 2010g. i oba su u solidnom stanju, dapače bratov iznutra izgleda još bolje osim što je na vozačevom sjedalu sa strane malo nastradala tkanina, tako da mislim da je moguće naći dobar model, hoće li možda potraga duže trajati? Vjerojatno hoće, ali nemam žurbe, trudit cu se biti strpljiv i pratiti oglase.
Na mom prednjem sjedalu se isto sa strane malo vidi spužva. Ostala sjedala su bila kao nova. Ta su sjedala osjetljiva i koža je loša,nije kao na drugim autima. Također,koža je lijepljena,nije šivana pa se ne može zamijeniti nego moraš kupiti cijeli donji dio. 5000 kuna košta original donji dio vozačevog sjedala kombinacija koža/alcantaara.
 

Pavel

Lepi™
Moj je 2009. i ima 300.000 na satu. Na prednjem vozačevom sjedalu (bočno) isto viri spužva. Jednostavno je do mutave formacije sjedala koja ima te "bočne" oslonce koji su možda oslonci prvih 30.000km. Konstantnim ulaskom i izlaskom zapinješ za to govno i s vremenom dobiješ rastvor na kojem se vidi spužva. Doduše moj je tkanina a ne koža.

Plastika je na dijelovima poguljena, na dodir negdje kao i ljepljiva (recimo oko mjenjača). Ne kužim što je točno to, kao nekakav mat premaz koji se odvaja. Nije klasična tvrda plastika ako me razumiješ. Tj. trebala je biti ali je Citroen stavio nešto preko nje da djeluje finije (vjerojatno im je to bilo jeftinije nego staviti mekanu plastiku). Gumbi su i dalje cijeli, ništa nije poguljeno niti je otpalo.

Izolacija motora (nalazi se na poklopcu motora) i meni visi. Držači plastike koji pokrivaju farove su popucali jer su od plastike. Temperaturne razlike i godine su napravile svoje. Općenito nije neka kvaliteta. Plus pogotovo sad kad su izraubani, promijeni ovu žarulju, pa promijeni ovu, učestalim korištenjem i eto ti vraga.

Auto sam garažirao, čuvao, redovito prao i održavao ali neke stvari su jednostavno bezveze napravljene. Nije to iznimka Citroena, i drugi imaju takve probleme. Ono što je bilo u nekakvom realnom cjenovnom rangu to sam platio i zamijenio. Za plastiku oko mjenjača je traženo oko 4500 kuna. Što sam naravno odbio. Moraš biti realan, ja sam ga maksimalno čuvao ali svejedno materijali se troše. A na autu od 300.000km starom 12 godina ne budem davao 4500 kuna za kozmetiku. Za generalku sam dao malo manje od toga. Radije te pare sa strane ako mi vrisne hidroovjes ili nešto bitnije.

Ključ ne kužim, baterija je nova, akumulator nov. Nekad pali/gasi svjetla na gumb, nekad zatvara prozore ako držiš zaključavanje 3 sekunde, a nekad ga neće niti zaključat sa pol metra udaljenosti pa moram klasično na bravu. Dogodi se na 10 zaključavanja da jednostavno neće. Ne znam do čega je, baterija je rekoh nova, akumulator je nov. Vozit ga u servis u VG iz Siska radi toga, ne..Ne budem. Možda pitam na redovnom servisu iako su mi i ovako rekli da ne znaju u čem je kvaka da bi morali testirati ili nabavit novi ključ. Nisam pitao koliko to košta al sumnjam da je neka jeftilen rabota.

Općenito na autima od 10-12 godina starosti, s dosta kilometara, plastika, sjedala i ostale kozmetičke probleme riješavaju stvarno entuzijasti, koji to znaju uglavnom sami, imaju volje i novaca. Meni je iskreno bitnije dat pare u automatski mjenjač ako nedaj bože ode, nego mijenjat plastike i cvrčke..

Na njih sam sad već naviknuo. Mislim da su tu planski, da imaš osjećaj vožnje po cestama Provanse. Nasadi si miris lavande, slušaj cvrčke i uživaj. Ja sam počeo tražit pozitivu u tome.

P.S. jel zna netko gdje ima u bočici miris lavande?
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
P.S. jel zna netko gdje ima u bočici miris lavande?
Pridružujem se pitanju. :) Lavandu je teško naći i u mirisnom kartonu, a ovo je upgrade... :) Npr. Ambi-pur ima svakakvih "nastranosti" u paleti mirisa iz bočice, ali ne i lavandu.
 

Pavel

Lepi™
Ma ovo sve drugo je tuga..Nije da su loši mirisi, ali ne osvježi auto nit išta osjetiš. I ne, nemam koronu. :D Lavanda da je ne znam čija, uvijek miriši.

Znam da je offtopic al najgore mi je kad vidio Ocean Breeze.. Pa de odjebi. Kakvi mrtvi mirisi povjetarca oceana ili bakine špajze.
 

Spawn

Well-known member
Moj je 2009. i ima 300.000 na satu. Na prednjem vozačevom sjedalu (bočno) isto viri spužva. Jednostavno je do mutave formacije sjedala koja ima te "bočne" oslonce koji su možda oslonci prvih 30.000km. Konstantnim ulaskom i izlaskom zapinješ za to govno i s vremenom dobiješ rastvor na kojem se vidi spužva. Doduše moj je tkanina a ne koža.

Plastika je na dijelovima poguljena, na dodir negdje kao i ljepljiva (recimo oko mjenjača). Ne kužim što je točno to, kao nekakav mat premaz koji se odvaja. Nije klasična tvrda plastika ako me razumiješ. Tj. trebala je biti ali je Citroen stavio nešto preko nje da djeluje finije (vjerojatno im je to bilo jeftinije nego staviti mekanu plastiku). Gumbi su i dalje cijeli, ništa nije poguljeno niti je otpalo.

Izolacija motora (nalazi se na poklopcu motora) i meni visi. Držači plastike koji pokrivaju farove su popucali jer su od plastike. Temperaturne razlike i godine su napravile svoje. Općenito nije neka kvaliteta. Plus pogotovo sad kad su izraubani, promijeni ovu žarulju, pa promijeni ovu, učestalim korištenjem i eto ti vraga.

Auto sam garažirao, čuvao, redovito prao i održavao ali neke stvari su jednostavno bezveze napravljene. Nije to iznimka Citroena, i drugi imaju takve probleme. Ono što je bilo u nekakvom realnom cjenovnom rangu to sam platio i zamijenio. Za plastiku oko mjenjača je traženo oko 4500 kuna. Što sam naravno odbio. Moraš biti realan, ja sam ga maksimalno čuvao ali svejedno materijali se troše. A na autu od 300.000km starom 12 godina ne budem davao 4500 kuna za kozmetiku. Za generalku sam dao malo manje od toga. Radije te pare sa strane ako mi vrisne hidroovjes ili nešto bitnije.

Ključ ne kužim, baterija je nova, akumulator nov. Nekad pali/gasi svjetla na gumb, nekad zatvara prozore ako držiš zaključavanje 3 sekunde, a nekad ga neće niti zaključat sa pol metra udaljenosti pa moram klasično na bravu. Dogodi se na 10 zaključavanja da jednostavno neće. Ne znam do čega je, baterija je rekoh nova, akumulator je nov. Vozit ga u servis u VG iz Siska radi toga, ne..Ne budem. Možda pitam na redovnom servisu iako su mi i ovako rekli da ne znaju u čem je kvaka da bi morali testirati ili nabavit novi ključ. Nisam pitao koliko to košta al sumnjam da je neka jeftilen rabota.

Općenito na autima od 10-12 godina starosti, s dosta kilometara, plastika, sjedala i ostale kozmetičke probleme riješavaju stvarno entuzijasti, koji to znaju uglavnom sami, imaju volje i novaca. Meni je iskreno bitnije dat pare u automatski mjenjač ako nedaj bože ode, nego mijenjat plastike i cvrčke..

Na njih sam sad već naviknuo. Mislim da su tu planski, da imaš osjećaj vožnje po cestama Provanse. Nasadi si miris lavande, slušaj cvrčke i uživaj. Ja sam počeo tražit pozitivu u tome.

P.S. jel zna netko gdje ima u bočici miris lavande?
Citroen je nešto gadno fulao kod modela C5 što se tiče kozmetike. Evo recimo cijeli prednji dio ,kruškot kako ga mi popularno zovemo, je odličan,aa sve ukrasne plastike na njemu šrot. Samo volan ima 3 verzije ukrasa, Exclusive ima alu,a seduction i business imaju ono smeće od boje koja se gli nakon valjda 10000km. Nabavio sam volan od seduction 2014,i taj ukras je gumiran,izgleda kao nov,ali one tockice na volanu se gore skoro ne vide koliko se troši. Na staroj kiji izgleda bolje. Plastika na vratim i oko mjenjača da ne pričam. Jednostavno, bili su napušeni kad su završavali auto i rekli u sebi "ma koga briga za te plastike" iako auto u full izvedbi košta 300000kn. Moj business je koštao 260k kuna ali ne daj bože da stave plastike skuplje od 5 eura. Ništa mi ne ne smeta na autu kao te glupe sitnice koje su realno bacanje novaca ako ideš mijenjat. Ako nije full exclusive,zvučna izolacija popusti oko vrata pa ako želiš novu,oko 1200kn. Guma jelte. A ono funkcionalno i bitno kao što je senzor visine na hidrauličnom ovjesu košta 350kn. Ili Kompletna original desna duža polusovina za automatic 2000kn i nešto sitno. A plastika oko mjenjača 4500 jel. Logično- NOT.


Nije da mi sve to smeta u vožnji,smeta me jer je to njihov premium auto uz c6 a stavljaju sranja od materijala tamo di ne treba. Radije da je koštao 10000kn više i da su za sve te sitnice koristili bolje materijale. Da su možda zašili kožu jel eto,tko zna može se slučajno poderat pa da se može popravit. Može se ako se hoće,kao što smo vidjeli na volanu od modela 2013/2014 nadalje u odnosu na model 2008-2012. Za isti novac .jel.

Što se ključa tiče,napravio sam duplikat kineski i radi bolje nego original. Sigurno bi i novi original ključ radi dobro,bitno da je nov. Valjda imaju i oni rok trajanja.
 
Posljednje uređivanje:

Pavel

Lepi™
Samo volan ima 3 verzije ukrasa, Exclusive ima alu,a seduction i business imaju ono smeće od boje koja se gli nakon valjda 10000km.
Ovo mi je na slikama bilo brutalno i onda sam vidio par modela sa 110.000km na satu. Onaj sivi dio volana totalno nestao. Sreća da moj to nema.

Plastika na vratim i oko mjenjača da ne pričam.
Ali to kao da nije plastika, meni se sad guli nekakva čudna emulzija koja je isla preko toga i ona je sad ljepljiva. Pogotovo taj dio oko mjenjača i po vratima (recimo oko podizača za stakla). Stvarno mi nije jasno što je to i koja je logika iza toga.

Moj je isto nov bio preko 240.000 i nevjerojatno je da izgleda ovako kako izgleda. Ja sam razbio prednji cilindar na desnom kotaču, od hidroovjesa. Kompletna zamjena 2000kn. Za senzore nikad preko 300kn a ne znam šta sve nisam mijenjao od senzora. I onda plastika oko navigacije kad sam razmišljao ugraditi veći modul - 7000kn. Onak, odjebi majstore. Što je dio gluplji i što se više troši to je jeftiniji.

I onda zašto nema C5 nasljednika, zašto je tu gdje je danas, zašto idu po 10k eura. Jer niti jedan drugi auto za koji si tresnuo preko 240.000kn neće tak izgledati ili imat tak glupe mane.

Tako da, mehanički auto ako je očuvan trajat će i služit te dugo uz određene gremline i smiješne probleme. Ali interijer, lak, plastika, magljenje farova i ostalo - bože sačuvaj. Sram te reći da je auto D segmenta i da je nekad koštao koliko je koštao.
 

e16

New member
Pozdrav svima
u planu sam kupiti C5 2.0hdi AT exclusive-ish oprema, limo. Prethodno sam imao 1.9tdi Octaviu - jako tvrdo ali pouzdano auto.
Eh nakon prodaje Octavie smo zapeli i zena i ja za C5icu. Probali smo 3 do sad, sve automatici. Nasli smo idealan primjerak sa 120kw 2010g 140.000km exclusive u super stanju sa servisnom itd. Provozali se i perfektno je. Kosta malo vise nego sto planiramo potrosit ali cini se da vrijedi.
Druga dva koja sam probao su 2008 100kw hdi sa 210.000km, znatno jeftiniji u ne tako losijem stanju ali sa upitnim servisima. Eh sta sam primijetio kod voznje je da kod ovih 100kw desi se da kad ubacim u R ili D auto se kao "napne" dok drzim kocnicu, motor se kao optereti (isti osjecaj kod manuelnog kad se pusta kvacilo pa pocinje hvatati). Kod 2010 120kw to nisam primijetio. Ima li neko komentar na ovo? Ovo su mi prvi automatici koje vozim pa se mozda i ne razumijem toliko :D
Hvala!

edit: evo linkovi za auta
https://www.olx.ba/artikal/39719722/citroen-c5-exclusive-2-0-hdi-automatik/https://www.olx.ba/artikal/43392362/citroen-c5-hdi-2-0-120kw-excluziv-128-000-garancija/Kakva je uopste razlika izmedju 120kw i 100kw? negdje sam procitao da je 120kw malo komplikovaniji jer je euro 5 i slicno tome.
 

Pavel

Lepi™
Ja sa C5 na Škodu a ti sa Škode na C5. :D

Što se tiče napinjanja, ja imam 2009. 2.0HDi (100kW) A/T i napne se samo kad iz P ubacim u nešto drugo (prije samog kretanja) jer je aktivna električna parkirna kočnica. Znači sjednem, upalim ga, ručna je automatska i ne diram ju, izbacim mjenjač iz P u D i on se napne, nakon toga nisam iskreno primijetio da išta radi i napinje se. Kad stisnem gas, onda otpusti ručnu i imaš osjećaj kao da je, ne znam.. Lansiran jel..

Ja ti C5 sa upitnim servisima ne bi savjetovao. Između 180.000 i 210.000 se radi veliki servis, onda upitno je da li je ulje u mjenjaču ikad promijenjeno. Na ovome od 140.000 ako i nije, lako se promijeni, to je ok kilometraža, na mom je ulje promijenjeno prvi put na 150.000 i nakon toga svakih 40.000km i sve je ok s njime. Baš na 210.000 ja se ne bi kockao.

Što se tiče samog motora, bolje je jači ali mislim da ne postoji bitna razlika između 120kW i 100kW. 100kW ti je isto Euro V. Meni tako piše u uputama, prometnoj i na servisnoj. Isto ima DPF i EGR i sve ostale prateće kratice za potrebe dizel krematorija. Sam mjenjač ti je Aisinov, japanac. Nekad se ugrađivao u Volvo, mislim da se još ugrađuje u Mazdu. Poprilično su pouzdani automatici, rijetko sa problemima (u odnosu na DSG i ekipu) ali nisu nikakav spektakl. Dosta su jednostavni, neki će reći da džabe što duže traju jer ZF i ostali imaju brži prijenos itd. Ako ti koja milisekunda igra ulogu onda evo ne znam. Mene je služio odlično, sad služi brata.

Pripremi se na glupe kvarove s elektronikom. Sama mehanika je jako dobra. DPF je puno bolje izveden nego kod dojče konkurenata, nemaš zajebancije sa regeneracijom, puno je čišće to odrađeno. Gledao sam i neki dokumentarac o tome, u biti složeniji je i kompleksniji način rada kod Citroena u odnosu na Švabe ali ima daleko veću trajnost. No naravno, kad prdne onda se novčanik veseli. Ja sam prešišao 310.000km i nadam se da neće tako skoro. :D
 
Na vrh