Meni se desilo na C4 I, 1.4i , nakon zamene kvacila(druk lezaj stradao pa je menjan ceo set) da nakon par kilometara nakon popravke nisam mogao da saltam brzine ako samo jednom pritisnem pedalu kvacila.Morao sam nekoliko puta(2-3 puta) da pumpam pedalu kvacila da bih prebacio u brzinu.Desilo se i to da su novi druk lezaj koji je dosao u setu prilikom montaze unistili pa sam morao cekati jos jedan dan duze dok stigne novi.Mozete zamisliti kako su onda montirali menjac(koji se na benzincu mnogo lako montira) kada su lezaj uspeli da uniste.Mislio sam prvo da nisu dobro izluftirali kvacilo,pa zato se to desava.Sto je najgore,to mi se u Nemackoj desilo i platio sam zamenu kvacila 550 eura(to mi se desilo pre nego sto sam se zaposlio u auto-servisu gde sada radim).Odrali me,za set kvacila koji kosta 80-ak eura.Isao sam da im reklamiram ali oni me ubedjivali da je sve u redu i hteli jos oba cilindra kvacila da mi ugrade,naravno i to debelo da naplate..Odvezao sam auto u Srbiju, i zamenio oba hidraulicna cilindra kvacila,lepo masinom izluftirao ali opet isto.Srecom nakon par dana pocelo nesto da zvecka u menjacu.Kolega mi skine menjac i kaze da je pukla vodjica druk lezaja, i da zbog toga nije dovoljan jedan pritisak papucice kvacila nego jos dva-tri puta i tek onda se sekundarni cilindar dovoljno ispruzi i pritisne preko lezaja korpu kvacila.Do zamene kvacila nisam imao tih problema,samo se druk lezaj cuo.Eto cisto da iznesem svoj slucaj,jer menjaci i kvacila su isti na c4 i c3 sa 1.4 motorom.U mom slucaju krivci su ovi u servisu.Nisam se dalje sa njima preganjao jer bi me samo kostalo i zivaca i novaca.Dobro pazite kome poveravate auto na popravku.