U BiH je razlika u cijeni oko 2k Eur, iskreno nisam ni gledao dizelske motore, jer sam nekako do sad uvijek imao benzince. Ova mi opcija ovisi od budžeta, nije za odbaciti...Bas glupo sta su stavili taj mjenjac kao jedinu opciju uz THP motor. Steta, jer motor je odlican. Ja ga ne bi uzeo nikad jer ne volim vozila bez lijeve pedale. Vozio ga nisam, al negdje sam na internetu citao test u kojem nisu zadovoljni. Sad, koliko je to mjerodavno, ne znam, ako uspijem nac, stavim ti link. Ako zelis jaci motor, ja bi onda izabrao 2.0 HDi s rucnim mjenjacem (ne znam kakve su cijene).
Ono što sam ja našao na netu, je da je odziv mjenjača kao sporiji, što se više osjeti u gradu (kreni-stani). U svakom slučaju na volanu imaju "pedalice" za manualno šaltanje, tako da se ta sporost može kompenzirati. Doduše nisam nikad imao prilike koristiti takav mjenjač (sa tom vrstom šaltanja) duže vremena.
Svakako neko auto naručujem naredni mjesec, i C4 (exclusive THP 155, sa xenonima i 17' felgama) ozbiljno dolazi u obzir, samo me malo brine taj mjenjač.