Evo kao vlasnik 2013 modela Medvescak, ne pada mi napamet opet "nagazit na minu" sa "povoljnim cijenama" za model koji je gol ko k...c, a za ikakvu iole srednju opremu, nadoplata se penje skoro za trecinu vrijednosti cijelog automobila.
Kako se cilja na dio trzista kupaca kojima je cijena gotovo glavni kriterij, gdje se ne gleda koja tisuca, nego stotina kuna cine razliku za krajnjeg kupca, moj komentar je jasan sam po sebi.
Stedilo se na mjestima i gdje je trebalo i gdje nije, tako da je za mene to dovoljna skola.
A bas me zanima sto ce serijska oprema sadrzavati u usporedbi sa ovim modelima na slikama i na promo spotovima...
Da rezimiram, c-elysee nije los auto sam po sebi, dapace vrlo je pouzdan i siguran, ali omjer ulozenog i dobivenog nije niti blizu realnih i objektivnih vrijednosti za marku Citroen, i zaista se osjecas prevareno kad vidis da su po cijelom autu pripremljene rupe i otvori za izolaciju i tapecirunge kojih nema, da je u gepeku samo tepih koji je samo na jednom dijelu pojacan tankom ivericom, da za dva (losa) zvucnika na zadnjoj polici traze 1.500 kn nadoplate i da ne nabrajam dalje...