Novi Bor

ZlatkoC4

Well-known member
Èestitke na dobrom izboru taj auto je lađa i vrh Francuza. Uz redovno održavanje je toči i vozi. :aplauz:
Dobro nam došao na forum :prijatelj: tu češ nači sve o svom autu, i naravno uvjek sve pitati što te zanima.
 

gule

Active member
Dobrodošao...

Pitanje kao čovjeku, koji je dao skoro 25.000 km za nešto rabljeno, a mogao si kupiti za taj novac potpuno novi C4...čemu? Tj. koji su motivi...

Hvala
 

vborovic

C5 modifikator
Isti "problem" sam i ja imao ... mislim da samo dok pogledaš oba auta na cesti odgovor dolazi sam po sebi (klasa, dimenzija, izrada, oprema, ...) ... a, što znači "nov" auto? Izvadiš ga iz salona, staviš na cestu, vrijednost je odmah 30% niža ... rađe uzmem auto koji je propuhan, odradio sve važne servisne intervale (ako je redovito održavan), i ako je nešto otišlo, sigurno je zamijenjeno na 100k km, a ja budem napravio još 100k km u idućih 10 godina ...
 

gule

Active member
E vidiš Vborovic za početak ovako:

Ovdje treba uskoro raditi veliki servis, ovdje će trebati dosuti aditiv, ovdje će trebati odraditi redovni servis, ovdje ćeš morati kupiti nove gume i šta god se pokvari platiti ćeš ti, jer nema jamstva...a pitanje je dana kad će recimo procuriti prednji amortizeri...

Trebam li još nabrajati ili je jasno da sam već nabacio cca. 1500 eur troškova na ovaj auto...

Ili drugim riječima...zašto?
 

vborovic

C5 modifikator
Slažem se, ali uzmi u obzir da su novi C4 i C5 cjenovno razlike cca 7000 € (ne znam aktualan cjenik, al vjerujem da nisam puno fulao), gdje je to do par servisa između njih ... i na kraju i dalje imaš veći, bolji, udobniji, sigurniji ... itd itd .. auto ... svodi se na to tko što traži, ali ja sam uvijek za veći auto rabljeni, nego nešto manji novi ...
 

Francuz

New member
C5 mi je uvijek bio daleko ne dostizan auto, kada se poklopile stvari da je kuplja ostvariva...
Sreci nije bilo kraja:)
Placen je daleko ispod 25 000 Km...
Kada ste vec pomenuli veliki servis kada se treba raditi?
 

pokra89

Well-known member
E vidiš Vborovic za početak ovako:

Ovdje treba uskoro raditi veliki servis, ovdje će trebati dosuti aditiv, ovdje će trebati odraditi redovni servis, ovdje ćeš morati kupiti nove gume i šta god se pokvari platiti ćeš ti, jer nema jamstva...a pitanje je dana kad će recimo procuriti prednji amortizeri...

Trebam li još nabrajati ili je jasno da sam već nabacio cca. 1500 eur troškova na ovaj auto...

Ili drugim riječima...zašto?
a zasto c4 onda, bolje uzet c-elysee i ostane ti 5000km za gume, malo bolji nivo opreme, za kavu itd...
 

vborovic

C5 modifikator
Osobno ne bi uzimao C-Elysee u odnosu na C4 ... 5-ta vrata su 5-ta vrata, klasični prtljažnik kako ga ima CE (Peugeot 301 isto tako) je koma za ubacivanje/vađenje stvari ... kako uvijek kažem, ovisi tko što vidi u autu, meni je auto gotovo pa "utility vehicle", tako da mora zadovoljavati sve moguće kombinacije, ne samo biti lijep na izgled ...
 
Na vrh