Mora dugo raditi na (ručni) čok

john

New member
Bok. Stari mi ima AX benzina . a posto se ja vise vozim od njega, tu i tam ga pokusavam odrzavati. imam jedan problem dugo treba da se zagrije auto. odnosno dugo radi na čoku. a kada se gotovo zagrije a,1/4 čoka je vani kada stisnem kumplug sam nabije gas.
 

RI-222

Member
Re: ÈOK

u predstavljanju mu pise da mu ax ima 23 god.
znaci karburator i vjerovatno ce bit 1.1 motor ali samo pogađam:whistling:
 

john

New member
Re: ÈOK

je 1,1. to je neka limitirana serija le blanc(VALJDA). ima pločicu sa brojem. taj karburator morem ja sam nastelati ili. ove godine na tehnickom je nekaj ovaj srafal po tome pa vjerujem da je malo previse odsrafal.
 

RI-222

Member
Re: ÈOK

tako je i meni na istom motoru ali ja sam skinuo filter(kuciste filtera i,sve plastike od usisa) i cijev od odzracnika uljnih para pa ga je to zeznulo i onda se gasi ako nema čoka i da se zagrije neznam kako ugasi se ako spustim čok.
 

jura

New member
Re: ÈOK

eh, da je to tako lako naštelat ne bi postajali servisi koji to rade. Štelanje fergazera je umjetnost i ne treba se tog posla niti primati ako nisi 100% siguran u to što radiš, a s obzirom da pitaš gdje se štela omjer zraka rekao bih da baš i nisi iskusan u tome? U principu, nemaš kaj puno zaje*at, osim što se može desit da auto više ni ne upali, ili da, ako i upali, potrošnja drastično poraste, izgubi snagu, nestane ler gas, ode u ibertur, svašta nešto. Kompletna reparacija frgića sa štelanjem te izađe cca 500-800 kuna, ovisno o kvaliteti materijala, a s obzirom na starost auta preporučam ti da to ipak odradi majstor.
 

john

New member
Re: ÈOK

štelal sam ja na stilovki fergazer pa je morala na servis.
ako uspijem staroga nagovoriti da stavi 500 kn na sunce, udvostručel bum vrjednost AX-a
 
Na vrh