Moj C4 1.6 e-HDI 115 Business

Cutac

Prèkaroš
To je na bezbojnom, mozes probati polirati, ali brusenjem se sigurno ici.
Uzmi abrazivnu polir pastu i poslije nje onu za sjaj. Mozes cak uzeti i set za skidanje ogrebotina, biti ce dovoljno.
 

hahehihoh

New member
Doduse nisam voljan to raditi, imam jos jedno pitanje. Kako izvaditi poklopcic u sredini na felgi? Dva su mi nestala, pa sam kupio 4 nove ali u drugoj boji (srebrne boje, stari su crni) i sad neznam kako stara dva izvadit i staviti nove unutra.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Imaš opciju guranja nečeg tankog i čvrstog unutra tipa skalpel, ali riskiraš oštećenje...
Ispravan način je skinuti felgu i izbiti čep iznutra.

Odi kod profića za ovu boju... nema smisla da se sam zahebavas.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Mozda cak i acetonom ili ne?
Ni u ludilu acetonom.

Treba mu nabiti sprej u čmar pa kad sjedne nek šprica.
Teško bih se i ja suzdržao, ali ne ispalti se robijati zbog toga.

Voskom se lako skida.

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=G5tJb_S-A6g[/ame]

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=uyB4CoUyuFI[/ame]
 

visaluteju

Well-known member
Ako bueš sam radio dobro vidi kako i ša čim, što je neko rekao probaj prvo negdje gdje se ne vidi :D

Ja sam prije koju godinu tako skidao boju koja je ostala na autu sa neke ograde koju sam zakačio ljepo i fino sve skinuo ribajući i trljajući ali na žalost i sjaj tj lak, tako da je ostala jedna preružna mat fleka :)
 

hahehihoh

New member
Ovaj auto je stvarno dosadan. U tri godine i pol, predjenih cca 120.000 km (na 130.000 podlaze), mijenjan je bio samo jedan stabilizator i jednom punjen FAP aditiv. Ok, redovni servisi i kocnice su takodje radjeni.

Mogu da kazem, da je to stvarno dobar i kvalitetan auto. Posle 250.000 km je auto vec malo umoran, ali ne daje mi osjecaj nesigurnosti ili prevelikog umora.

Malo se primjecuje, da je izgubio vjerovatno cca 10-20% KS, motor je postao malo glasniji, posebno prilikom paljenja motora, unutrasnjost je jos uvijek u vrlo dobrom stanju (ok, bilo bi super kad bi uradio dubinsko ciscenje sjedala, volan je takodje malo oguljen), mjenjac radi ok, stop&start isto.

Svakako imam za C4 najbolje rijeci. Ma da sam ga imao namjeru mijenjat, mislim da cu ga zadrzat jos neku godino ili dok ide.

Pozdrav svima!
 

hahehihoh

New member
Pa imam osjecaj, da jih je min 15 izgubio. Mozda mi se samo cini, bilo bi zanimljivo probat novijeg (sa manje predjenih km) C4 sa istim motorom.
Mah na valjke... toliko me opet ne zanima, niti nemam interesa :)

Do duse i servisi bas nikad nisu bili tacno redovni, normalno izmedju 25 i 35 tkm, ponekad se desilo skoro i 40 tkm izmedju 2 servisa. Ali voznja je 90% AC
 

Cutac

Prèkaroš
A ne znam, znam samo da razni testovi prikazuju da auto praktički ništa ne gubi, ako je redovno održavan i u dobrom stanju.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma pusti te testove koji naprave u 2 godine 200tkm na ACu... sve je to dobro, ali ne odgovara pravom stanju.
Uzmi dizela sa egrom koji konstantno čađi usis... pa bez problema se prepolovi promjer. Sigurno se nešto gubi... uzmi injektore koji ne bacaju kao i prvog dana, ili turbinu koja ne puni kao nekad. Još da negdje mrvicu curi zrak... i voila. Ne ide kao prvog dana...

No to su sve stvari koje se relativno lako daju riješiti ;)
 

Cutac

Prèkaroš
Da, ali 20%? Sumnjam.
Pogotovo jer je vožen na autocesti. Da je redovnije servisiran, dao bih se kladiti da nije izgubio više od 5%.
 

hahehihoh

New member
Trebam savjet... u zadnje vreme sam primjetio da se prilikom paljenja motora (kod prvog starta, tako isto i kod svih ostalih nor. Kod s&s sistema) taj isti ponekako muci. Malo ima drugaciji zvuk, izgleda kao da malo zakaslje, danas mi se desilo da je cak i mozda dva ili tri trena dalje vrtio. Vijerovatno to nije akumulator vec nesto “ozbiljnije”?
 

Milosh

Test
Trebam savjet... u zadnje vreme sam primjetio da se prilikom paljenja motora (kod prvog starta, tako isto i kod svih ostalih nor. Kod s&s sistema) taj isti ponekako muci. Malo ima drugaciji zvuk, izgleda kao da malo zakaslje, danas mi se desilo da je cak i mozda dva ili tri trena dalje vrtio. Vijerovatno to nije akumulator vec nesto “ozbiljnije”?
Koliko je star aku, to je prvo pitanje, a drugo, i vjerovatno važnije, u kakvom su stanju grijači? Jel se to počelo dešavati tek sad kad su se temp. malo spustile?
 

hahehihoh

New member
Milosh, hvala za odgovor. Aku je prvi! Iz godine 2013. O stanju grijaca nemam pojma, ali bilo je to isto pre par nedelja kad su temperature bile cak i 25-30 stupnjeva.
 
Na vrh