Mijenjanje zadnjih pločica na 40.000 km

Fex

Member
Pozdrav,

prije tjedan dva bio na servisu. 2.0 Hdi , 2010 god automatik. 3 godina, došla prije nego kilometri. 41000 km. Servis trebao bit standardan oko 1500 kn.

Kad ono dolazi mehaničar i veli trebalo bi mjenjat zadnje pločice. Ja reko valjda prednje. Ne ne veli zadnje. Dođite pogledat ima ih još malo. Ja se čudim kak sad zadnje, šta ne odlaze prvo prednje. Veli možda zbog automatske ručne. Kaže prednje su vam dobre, njih ste nedavno mijenjali. Reko nisam, prednje nisu nikad dirane. On kaže imaju još 70% mesa.

Ugl sad sam čitavi dijalog između mene i mehaničara napisao...
Gledao sam pločice i stvarno su bile potrošene. Sad pitanje zbog čega je to tako? Da su mi zadnje otišle prije prednjih, jel moguće da je zbog ručne ili nešto nije u redu.... Hvala. Pozdrav iz Siska
 

Mrèela

New member
Pozdrav,

prije tjedan dva bio na servisu. 2.0 Hdi , 2010 god automatik. 3 godina, došla prije nego kilometri. 41000 km. Servis trebao bit standardan oko 1500 kn.

Kad ono dolazi mehaničar i veli trebalo bi mjenjat zadnje pločice. Ja reko valjda prednje. Ne ne veli zadnje. Dođite pogledat ima ih još malo. Ja se čudim kak sad zadnje, šta ne odlaze prvo prednje. Veli možda zbog automatske ručne. Kaže prednje su vam dobre, njih ste nedavno mijenjali. Reko nisam, prednje nisu nikad dirane. On kaže imaju još 70% mesa.

Ugl sad sam čitavi dijalog između mene i mehaničara napisao...
Gledao sam pločice i stvarno su bile potrošene. Sad pitanje zbog čega je to tako? Da su mi zadnje otišle prije prednjih, jel moguće da je zbog ručne ili nešto nije u redu.... Hvala. Pozdrav iz Siska
Ovo sa ručnom ne bi trebalo da ima veze.
Iskreno ,šokiran sam sa ovim što sam pročitao.
I ja imam loše iskustvo sa ovlaštenim servisom.:shock: Ovo mi je palo na pamet: da ti nije neko ''pozajmio ''pločice ,na nekom od servisa? Kod njih ni četvere oči ne pomažu,sve to treba u Lepoglavu!
 

Konrad

New member
C5 III linija ima rucnu na straznjim kotacima

dalje potrosenost straznjih prije prednjih disk plocica nije cudo, pretezno se potrose na 30 000km, moja pretpostavka je da su mekse od prednjih pa se sukladno tome brze potrose

Ovo sa ručnom ne bi trebalo da ima veze.
Iskreno ,šokiran sam sa ovim što sam pročitao.
I ja imam loše iskustvo sa ovlaštenim servisom.:shock: Ovo mi je palo na pamet: da ti nijeneko ''pozajmio ''pločice ,na nekom od servisa? Kod njih ni četvere oči ne pomažu,sve to treba u Lepoglavu!
neznam sto je tebe tu sokiralo sada? na zadnjoj liniji C5 se brze trose straznje disk plocice nego prednje tako da nema razloga da se sumnja u kradu itd
 

Fex

Member
Hvala. Sad sam mirniji. I ja sam mislio da je tako nešto u pitanju, da je mekša smjesa vjerovatno. Jer su dečki u Cib Commercu u Buzinu korektni i ne vjerujem da bi prčkali po paknama. Pošto se ručna sama zateže kad ugasim auto onda se dosta često i troši. A ne spuštam ju ručno nego krećem pod njom pa ona sama otpusti pa je to vjerovatno opterećuje i troši. Ne bi to forsirao ali pošto je automatik da na blagim kosinama i kosinama ne nasjeda na zupčanike kad ga stavim u P onda držim funkciju zatezanja ručne kod gašenja auta upaljenu. A e da mi ju se otpuštat ručno jer je ona ručica i onak dosta jadno napravljena pa da ne prtljam po njoj često... Ugl hvala. Pozdrav
 

Mrèela

New member
C5 III linija ima rucnu na straznjim kotacima

dalje potrosenost straznjih prije prednjih disk plocica nije cudo, pretezno se potrose na 30 000km, moja pretpostavka je da su mekse od prednjih pa se sukladno tome brze potrose



neznam sto je tebe tu sokiralo sada? na zadnjoj liniji C5 se brze trose straznje disk plocice nego prednje tako da nema razloga da se sumnja u kradu itd
Šokirala me je tolika razlika u istrošenosti pločica,a prvi put čujem da se pod ručnom kreće,čudo od tog novog auta.
Meni se sviđa najnovija C5-a,međutim ovo nisam znao,sa kočnicama.:D

Hvala. Sad sam mirniji. I ja sam mislio da je tako nešto u pitanju, da je mekša smjesa vjerovatno. Jer su dečki u Cib Commercu u Buzinu korektni i ne vjerujem da bi prčkali po paknama. Pošto se ručna sama zateže kad ugasim auto onda se dosta često i troši. A ne spuštam ju ručno nego krećem pod njom pa ona sama otpusti pa je to vjerovatno opterećuje i troši. Ne bi to forsirao ali pošto je automatik da na blagim kosinama i kosinama ne nasjeda na zupčanike kad ga stavim u P onda držim funkciju zatezanja ručne kod gašenja auta upaljenu. A e da mi ju se otpuštat ručno jer je ona ručica i onak dosta jadno napravljena pa da ne prtljam po njoj često... Ugl hvala. Pozdrav
Obrati pažnju na kočionu prašinu, koja pada na felnu,moralo bi je biti mnogo više nego na prednjim točkovima,ako je to tako kao mislite.;)
 

Fex

Member
Pošto sam bolestan na čiste felge mogu vam reći da su zadnje uvijek prljavije nego prednje.... i tu sam se čudio...izgleda je stvarno mekša pločica
 

Fex

Member
Jučer bio u Ljubljani. Nakon servisa prva vožnja po autoputu. I skužim da mi oko 150 počne lagano trest volan. Jel moguće da je mehaničar kad je mijenjao stražnje pločice na servisu nije dobro namjestio kotače nazad? Ili nešto drugo? To mi se nikad prije nije dešavalo. I na 210 koliko sam ga najviše vozio po satu miran volan potpuno. Sad nakon servisa neš osjetim... Mislim da možda ne bi bilo loše otić do vulkanizera pa da ih odšerafi pa ponovo stavi pa da vidim hoće bit promjene kakve. Šta mislite?


I još mi se neki problemi pojavili. Možda je to povezano s ovom trešnjom. Sad baš čitam na nekom stranom forumu. Slični simptomi kao na mom autu. U leru ponekad se auto lagano trese. To se samo ponekad dešava. I bez obzira na dodavanje gasa auto se lagano treska. I sad kad dajem malo oštriji gas u 2 ili 3 brzini iz nižih okretaja auto zaklepeće kao Golf dvojka. Onak resko zaklepeće, baš ružno se čuje ponekad. Èitam na tom forumu da može biti zamašnjak ili injektor. Jel ima netko ikakva saznanja?
 
Posljednje uređivanje:

Mrèela

New member
Jučer bio u Ljubljani. Nakon servisa prva vožnja po autoputu. I skužim da mi oko 150 počne lagano trest volan. Jel moguće da je mehaničar kad je mijenjao stražnje pločice na servisu nije dobro namjestio kotače nazad? Ili nešto drugo? To mi se nikad prije nije dešavalo. I na 210 koliko sam ga najviše vozio po satu miran volan potpuno. Sad nakon servisa neš osjetim... Mislim da možda ne bi bilo loše otić do vulkanizera pa da ih odšerafi pa ponovo stavi pa da vidim hoće bit promjene kakve. Šta mislite?


I još mi se neki problemi pojavili. Možda je to povezano s ovom trešnjom. Sad baš čitam na nekom stranom forumu. Slični simptomi kao na mom autu. U leru ponekad se auto lagano trese. To se samo ponekad dešava. I bez obzira na dodavanje gasa auto se lagano treska. I sad kad dajem malo oštriji gas u 2 ili 3 brzini iz nižih okretaja auto zaklepeće kao Golf dvojka. Onak resko zaklepeće, baš ružno se čuje ponekad. Èitam na tom forumu da može biti zamašnjak ili injektor. Jel ima netko ikakva saznanja?
Meni to više liči na lošu gumu,iskrivljenu felnu na prednjim točkovima,proverite kod vulkanizera prednje točkove,pa onda dalje.Srećno!:cool: Ovo lupanje može biti i EGR ventil
 

Zmix

New member
Jučer bio u Ljubljani. Nakon servisa prva vožnja po autoputu. I skužim da mi oko 150 počne lagano trest volan. Jel moguće da je mehaničar kad je mijenjao stražnje pločice na servisu nije dobro namjestio kotače nazad? Ili nešto drugo? To mi se nikad prije nije dešavalo. I na 210 koliko sam ga najviše vozio po satu miran volan potpuno. Sad nakon servisa neš osjetim... Mislim da možda ne bi bilo loše otić do vulkanizera pa da ih odšerafi pa ponovo stavi pa da vidim hoće bit promjene kakve. Šta mislite?
U svakom slučaju idi do vulkanizera. :)
Proveri balans guma i stanje felni. Ne bi bilo loše da uradiš i optiku trapa.

I još mi se neki problemi pojavili. Možda je to povezano s ovom trešnjom. Sad baš čitam na nekom stranom forumu. Slični simptomi kao na mom autu. U leru ponekad se auto lagano trese. To se samo ponekad dešava. I bez obzira na dodavanje gasa auto se lagano treska. I sad kad dajem malo oštriji gas u 2 ili 3 brzini iz nižih okretaja auto zaklepeće kao Golf dvojka. Onak resko zaklepeće, baš ružno se čuje ponekad. Èitam na tom forumu da može biti zamašnjak ili injektor. Jel ima netko ikakva saznanja?
Zamajac trese uglavnom prilikom kretanja u 1. brzini i prilikom promene brzina.
Injektor najverovatnije nije jer bi u tom slučaju auto slabije vukao i izbacivao bi ti grešku na ekranu.
Proveri nosače motora. :) Vrlo moguće da su oni u pitanju.
 

dohtor

Member
na oko 38000km straznje plocice su pocele strugat po diskovima... isto sam ostao iznenadjen, kako to zar vec su se potrosile plocice???? ali ok, jos vise me je izritiralo to da auto od 240000kn exclusive oprema nema senzore potrosenosti zadnjih plocica jer apsolutno nikakvog alarma nije bilo na displeju.... nazovem citroen hrvatska, i ulozim prigovor tehnickoj sluzbi, ali kao da nisam... ali da zivim mozda u nekoj drugoj zemlji bi mozda se i udostojili dati kakvo objasnjenje uz to, a ne da sluzba sa druge strane samo :whistling: :whistling:

zimus sam mijenjao kotace i vidim da ipak postoji zicica koja ide sa klijesta, sto bi znacilo da ne radi... malo sam se bas razocarao....
 

dohtor

Member
imas indikaciju na prednjim a ne na straznjim disk plocicama
bas me sada to interesira, cemu onda ta zica koja ide sa straznjih celjusti... samo da dodjem doma sa broda skidam zadnje kotace da jos jednom provjerim...

ima mozda netko preporuku koji brand kocionih plocica stavit? lani su mi mijenjali na prednjim kotacima i nedugo nakon toga su mi pocele skripat i cvilit pa bi ih zamijenio....
 

dohtor

Member
Tec, ok grijesim u zakljucku.... kad dodjem doma sa broda, posto me je sad zaintrigiralo, cu skinut kotac i opet pogledat i stavit sliku.... :confused:

hvala puno na slikama i prikazu....
 

dohtor

Member
mozda ima zicu ali se nesjecam da sam na ijendom vidio, daj poslikaj kad budes u prilici
poslikano, ali u pravu si... to nije zica sa samih klijesta vec nesto drugo.... a sto volio bih znati pa ako imas ideju....
:confused::confused:





 

Blade

New member
Zamenio sam zadnje pločice na Citroenu C5. Nema skidanja kočionih klešta da bi se izvadile stare pločice, na šta sam ja kao VW-ovac navikao. Citroen je to rešio elegantnije. Skine se limčić sa spoljne strane čeljusti i izvade se pločice, pa stave nove i vrati limčić. Odlično rešenje.
 
Na vrh