Metnit ga, a da ne uđe - dileme oko kupnje

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Gledan prvenstveno sad uzet veći auto prije lita. Gleda san C5 karavan, gleda san običan C5, osmo i deveto godište, gleda san Mazdu 6, gleda sam Avensis Toyotu, gleda san Mondea Forda istih godišta.

Svi su oni negdi cijenom oko 8000-8500 €Ura od 199 999,99 km na do nekih 220 i nešto iljada. Jel ima neko ode ko bi da tolke šolde za tu klasu auta s toliko godina i tih kilometara i koji mu je argument? Ne trollan, neg ozbiljno pitan.
Proba san iz oglasa neke od nabrojenih (samo prvi vlasnik i HR porijeklo) i sve je to lipo, super idu, lipo ih je za vozit, fino ubrzavaju, ne dimu, za broj su komotniji od mog C4. Srce bi kupilo, al je mozak suzdržan. Samo za primjer, na toj kilometraži još niko nije porminija dvomaseni. Šta je samo pitanje dana kad će tribat stavit još iljadu € labudu na krilo.

Od prodavatelja niko ni čut za kalat cijenu, osim šta bi je možda spuštali za nekih 200-300€ - simbolično! Govori mi jedan za C5 šta ga je novog kupija, e ali novog san ga platija 173 iljade. Novi je bija prije 10 godina, prijatelju moj. Sad traži 65 za njega.
Ista je priča i s ostalim markama. Zato su me svrbili prsti, pa san odnavigira na "autoscout24" i istražija sve gori nabrojene modele. Sve šta je od tog godišta i šta je blizu 200 iljada km ili ih prilazi nema priko 5 iljada €. Redom 4200, 4500, 4700, itd.
U nas 8,500-9000. Ovi sa 15x 000 km se cijene i po 10 iljada € :D :D
Kod nas je tako da prvi koji dođe u oglasnik potegne crtu i ostali se ravnaju po njemu. :hm:
 

Brruno

Well-known member
Cijrna C5 ovisi o svemu i svacemu. 1.6,2.0,2.0 120kw,pa 2.2 itd. Manual,robo automatic,full automatic. Oprema,navi,xenon,koza,sacivanost, redovni ovlasteni servis ili ne itd itd. C5 kao model od 2008 fo 2016 je toliko kompliciran s razinom opreme a i unutrasnjosti da je jako tesko odabrati rabljenog s oglasa.
Ja sam gledao mobile de i autiscout,moj business 2012 120kw automatic s cca 130000 do 140000 je kostao oko 10000 eura aplatio sam ga u autokuci 86000kn prije pola godine s 2 god garancije na masinu i na neke dijelove mijenjaca.
 

mariola

Active member
Tanaja, raspitaj se koliko te dodje uvoz iz njemacke. Ako nadjes nesto na autoscoutu ili mobile.de u mom podrucju (krug od ca 50km oko Bochuma) mogu ti ja ic pogledat.
Ako treba i kupit i dovest u zd dogovorit cemo se ;)
Eto...
 

poginaldo

Active member
Ja kad sam kupovao auto, izbor je bio pao na insigniu, mondea i c5. imao sam priliku isprobati sva tri auta pa 100tinjak km, i u mondeu na 150km/h kao da je propuh i da su svi prozori spusteni, izolacija nikakva u odnosu na c5, a od insignije me odbilo to da je odzavanje poskupo, a set kvacila preskup u ondosu na c5... posto radim u autodijelovima odlucio sam se za c5 zbog prilicnog jeftinog odrzavanja i evo nakon skoro 5 godina nisam se zeznuo ni sekunde
 

diegos

Well-known member
Kod mazde su na fl modelu ispravili problem s rastezanjem lanca ako se ne varam, al te su koju god mladje pa ti mozda probije budzet... 2.2 dizlo.
Opcenito koji god odabrao, nije to bas malo km...
 

Dalibor

Dado Tornado
Zato su me svrbili prsti, pa san odnavigira na "autoscout24" i istražija sve gori nabrojene modele. Sve šta je od tog godišta i šta je blizu 200 iljada km ili ih prilazi nema priko 5 iljada €. Redom 4200, 4500, 4700, itd.
to i jesu realne cijene. nakon 10 godina vrijednost je 25% cijene dok je bio nov.

kod srednje klase tih godina još bi najprije gledao ford i opel. čine mi se tehnički najjednostavniji, kod nas su dosta česti, a nisu toliko na cijeni kao neke druge marke.
ili možda neke zaboravljene modele, recimo seat srednje klase tih godina, za kojeg vrijedi kao za opel i ford, uz jednostavnu VW tehniku bez VW cijene. raspitao bi se i o renault laguni i njezinoj pouzdanost jer, neki moj dojam, to bi mogao biti i najbolji auto tih godina, a isto tako nije razvikan.

ako si zainteresiran za veći auto možeš provjeriti i renault fluence, koji je odličan veliki auto po diskontnoj cijeni, a za 8000 € možda se nađe i neki iz npr. 2011-12.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Uzmi 159ku za 6-7000€... s ostatkom love riješiš ako šta treba ili štediš za buduće troškove. 1.9 motor sam po sebi je vrlo pouzdan, jedino povadit swirlove ako već nisu i bok.
Za nekih 2000kn se riješiš ekologije i napraviš mapu po svom guštu.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Gleda san C5 karavan, gleda san običan C5, osmo i deveto godište, gleda san Mazdu 6, gleda sam Avensis Toyotu, gleda san Mondea Forda istih godišta.

Svi su oni negdi cijenom oko 8000-8500 €Ura od 199 999,99 km na do nekih 220 i nešto iljada.
Ne budi curica. :)

 

Cutac

Prèkaroš
I kad napravi milijun, proda ga sa 20 tisuca na satu.

Jel ti pametno uzeti izvozeni auto srednje klase? Ne bojis se skrivenih ulaganja?

Ja osobno auto sa 100 tisuca vidim kao auto koji je kod zadnjeg vlasnika, a auto sa 150 kao gotov auto, koliko god on bio jos dobar. Osim ako je nesto posebno, onda su kilometri nebitni.
Mazda 6, 2006. God, 230t km, vozi super, nema mehanickih problema, ali je sve izlizano, dosts toga pucketa, nije to vise auto za ikakav put, a koliko vidim, ti to trazis.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ja osobno auto sa 100 tisuca vidim kao auto koji je kod zadnjeg vlasnika, a auto sa 150 kao gotov auto, koliko god on bio jos dobar. Osim ako je nesto posebno, onda su kilometri nebitni.
Ovo gore sam stavio iz zafrkancije. Èinjenica je da auto i s milijunom na grbi još uvijek ide. :) Inače se slažem s tobom. Auti su dizajnirani za 5 godina aktivne upotrebe i 100-150.000 km, ovisno o klasi. Zato se u normalnim ekonomijama auti i prodaju nakon toliko godina, pa ih u nenormalnim, sirotinjskim, poput naše, kupuju nakon pet godina.
Ono iz iskustva što sam vidio po servisima, ako je auto održavan uredno, do 300tkm se može rastegnuti bez raspadanja. Dal će sa 200.000 imati isti feeling i kvalitetu vožnje kao sa 20.000, neće. Ali će biti 130-150.000 kuna jeftinij. :)
Osobno ne bih kupio niti jedan auto star 10 godina s toliko km za 8-9.000 eura. Osim ako je, kako kažeš, nešto posebno, a ne za redovnu upotrebu i veliki put.
 

Pavel

Lepi™
https://www.citroenforum.hr/moj-c5-ii-166/citroen-c5-2-0hdi-6642/

10.000€, sa 170.000km (stvarnih) uz pouzdano održavanje. Pregledan u ovlaštenom servisu i kod mehaničara kojeg znamo i kod kojeg ga održavamo. Nikakvih problema. Nije nam žao, svi su oduševljeni autom. Bilo nam je bitno da je limuzina srednje klase, da je prostran i udoban i da je dobro održavan. Na kraju smo odlučili da će biti C5 i htjeli smo isključivo C5. Nismo se toliko sporili oko kilometraže, bilo bi dobro da je manja ali s obzirom da je auto uredan i da je sve oko njega oke, odlučili smo na ovo.

Mamut je uzeo svoga sa dosta manje km ako se ne varam, a uložio je znatno više u servise od mene. Nemaš nekakvog pravila iako bi svi voljeli uzeti što noviji auto, za što manje novaca sa po mogućnosti 50-60.000km što je ipak malo nerealno.

2.0HDi, automatik i dosta dobra oprema, mislim da se isplatilo. Uz pravilno održavanje i ulaganje, vjerujem da će me poprilično služiti. Meni nije žao, nije ni mojima. I opet bi da sam u prilici napravio isto i kupio ga.
 

anburaze

New member
A zato za vas koji gledate slijepo u kilometrazu, postoje oni sto ce sa 290 000 km vratiti sat na 90 000km a vi necete skuzit. Realno......
 

Brruno

Well-known member
ovisi imas li servisnu i sve papire. Na tehnickom kod nas odmah provjeris. Ja nemam servisnu ali u citroenu mi je receno sve sto se radilo do 100000. Nakon toga nemam nista od 100000 do 140000 kadnjenu autokuci rađen servis i amortizeri, filteri itd za kojih imam racun.
 

Cutac

Prèkaroš
Èinjenica je da auto i s milijunom na grbi još uvijek ide.
Ako staviš izdržljiv motor i voziš ga svakodnevno 120 po autocesti, ići će i preko :)
Zato se u normalnim ekonomijama auti i prodaju nakon toliko godina, pa ih u nenormalnim, sirotinjskim, poput naše, kupuju nakon pet godina.
Nažalost, tako je.
Da mogu, aute bih mijenjao svake 3 godine. Kupio sa 20 tisuća, prodao sa 80.
ako je auto održavan uredno, do 300tkm se može rastegnuti bez raspadanja.
Mečka, CDI 420, 700 tisuća km, zadnji atom života istisnut iz nje. Prvi vlasnik, redovno održavan, ali na njemu se baš vidjelo da ima 700 tisuća. To bih uzeo jedino da je to doslovno jedini auto na svijetu koji mogu imati, a opet su vlasniku ljudi nudili lovu da ga kupe "jer je ipak E klasa".

10.000€, sa 170.000km (stvarnih) uz pouzdano održavanje. Pregledan u ovlaštenom servisu i kod mehaničara kojeg znamo i kod kojeg ga održavamo. Nikakvih problema. Nije nam žao, svi su oduševljeni autom. Bilo nam je bitno da je limuzina srednje klase, da je prostran i udoban i da je dobro održavan. Na kraju smo odlučili da će biti C5 i htjeli smo isključivo C5. Nismo se toliko sporili oko kilometraže, bilo bi dobro da je manja ali s obzirom da je auto uredan i da je sve oko njega oke, odlučili smo na ovo.

Mamut je uzeo svoga sa dosta manje km ako se ne varam, a uložio je znatno više u servise od mene. Nemaš nekakvog pravila iako bi svi voljeli uzeti što noviji auto, za što manje novaca sa po mogućnosti 50-60.000km što je ipak malo nerealno.

2.0HDi, automatik i dosta dobra oprema, mislim da se isplatilo. Uz pravilno održavanje i ulaganje, vjerujem da će me poprilično služiti. Meni nije žao, nije ni mojima. I opet bi da sam u prilici napravio isto i kupio ga.
Svaka ti čast i drago mi je da nemaš problema, ali ja nikada ne bih uzeo c5 sa 170 tisuća, hidraulikom i automatskim mjenjačem.
Hidraulika odlazi ne zato jer je loša, već zato jer ju se ne održava, a automatski mjenjač je sam po sebi mačak u vreći.

Malo koji auto sa 200 tisuća da sam vozio je ostavljao dojam "auta". Sve je to bilo na zadnjim nogama.
Jedan koji je ostavljao ok osjećaj je bio golf 4 1.9 TDI. Bio je glasan, mjenjač je bio hrapav(osjećaj kad ga pomičeš), ali je motor ostavljao super dojam. No to je ipak 1.9 VW, vjerojatno ima neki vers u Keopsovim memoarima koji kaže da je to jedino vječno na svijetu.
A zato za vas koji gledate slijepo u kilometrazu, postoje oni sto ce sa 290 000 km vratiti sat na 90 000km a vi necete skuzit. Realno......
Ovo je malo bezobrazno. Kilometraža se provjeri, ali ona nije "slijepo gledanje".
Ona puno govori. Za početak govori koliko je dugo tuđa guzica bila na sjedalu. To sam gore napisao. Da voziš auto u savršenim uvijetima, stradat će, ako ništa, sjedalo. Ja imam doma fotelju za računalom i samo sjedim na njoj 6 sati dnevno zadnje 3 godine i u koži se vidi moje dupe(a imam 77 kila) i počela je škripati. U autu dodaj rupe, zavoje i temperaturnu razliku.

ovisi imas li servisnu i sve papire. Na tehnickom kod nas odmah provjeris. Ja nemam servisnu ali u citroenu mi je receno sve sto se radilo do 100000. Nakon toga nemam nista od 100000 do 140000 kadnjenu autokuci rađen servis i amortizeri, filteri itd za kojih imam racun.
Ja imam servisnu isto kao i neki drugi 1.4 VTi, ali to ništa ne znači jer opet zavisi od vozača.
Ja svog pazim, mazim, ali i gazim, dok neki možda samo gazi, ...

Svaki rabljeni je mačak u vreći, ali baš svaki.
I da je od najbratnijeg brata, ne znaš kako ga vozi.
I ajde ako ga vozi loše 20 tisuća, ali 200 tisuća?
Ponavljam, samo da sjediš toliko u njemu, to nije taj auto više..
 
Na vrh