Pozdrav
naisao sam na novi problem sa autom, u pitanju je 1.6hdi, manuelac, 92ks, 2013 god, 210k km na satu...
Auto je prije bio garaziran tokom zime, tako da nemam neku referencu kako je bilo prije
Naime, kako su krenuli minusi tokom noci, ujutru menjac bukvalno zaledi, tj ako je ostao u 1 brzini, jedino sta mogu da uradim je da ga prebacim u drugu, u trecu ili u neutralnu (centralno onako) ne mogu, jednostavno ne da rucica da se pomjeri. Kada se auto upali, poslije nekoliko minuta je lakse mjenjati brzine, a poslije 1-2km vec se da prebaciti u trecu i itd. Poslije 5-10min kao da nikada nije zaledio.
Da li je normalno ponasanje za ovaj menjac? Znam da je old school i td, ali mi je cudno ovakvo ponasanje.
Na tehnickom su mi rekli da lijevi i desni semering na menjaci suzi/pusta ali nista jel previse ili malo i td (tehnicki sam prosao), sada ne znam da li je mozda zato sto je malo ulja u menjacu pa se metalni spojevi tokom minusa zalede... Svakako sam mislio cim dodjem u Sarajevo (za dvije tri nedelje) da idem u servis da pogledaju i zamjene. Pitanje je samo da li je ovo vec kriticno stanje menjaca, jer do Sarajeva imam nekih 1200km autoputa.
Svaka pomoc je dobrodosla.
Hvala
naisao sam na novi problem sa autom, u pitanju je 1.6hdi, manuelac, 92ks, 2013 god, 210k km na satu...
Auto je prije bio garaziran tokom zime, tako da nemam neku referencu kako je bilo prije
Naime, kako su krenuli minusi tokom noci, ujutru menjac bukvalno zaledi, tj ako je ostao u 1 brzini, jedino sta mogu da uradim je da ga prebacim u drugu, u trecu ili u neutralnu (centralno onako) ne mogu, jednostavno ne da rucica da se pomjeri. Kada se auto upali, poslije nekoliko minuta je lakse mjenjati brzine, a poslije 1-2km vec se da prebaciti u trecu i itd. Poslije 5-10min kao da nikada nije zaledio.
Da li je normalno ponasanje za ovaj menjac? Znam da je old school i td, ali mi je cudno ovakvo ponasanje.
Na tehnickom su mi rekli da lijevi i desni semering na menjaci suzi/pusta ali nista jel previse ili malo i td (tehnicki sam prosao), sada ne znam da li je mozda zato sto je malo ulja u menjacu pa se metalni spojevi tokom minusa zalede... Svakako sam mislio cim dodjem u Sarajevo (za dvije tri nedelje) da idem u servis da pogledaju i zamjene. Pitanje je samo da li je ovo vec kriticno stanje menjaca, jer do Sarajeva imam nekih 1200km autoputa.
Svaka pomoc je dobrodosla.
Hvala