Malo se igrao veceras unimerom i pinout semom za G5 i ustanovio da 3pin konektor koji je bio zakacen na ventil za ler gas je ustvari konektor za Map senzor.:wtf:
Na ventil za ler gas ide konektor sa 2 pina koji je,cini mi se,bio zakacen za Lambdu.
Moze li me neko uputiti na oznaku ventila za ler gas koji ima 2 pina za Xm 2.0i 8v sa Marelli-jem G5 multipoint ubrizgavanjem?
...ili moze li se ovaj koji vec imam sa 3 pina konvertovati na konektor sa 2 pina i ako moze kako?
Pretpostavljam da ako moze da bi mi trebao konektor sa 3 pina(imam ga) iz koga ce izlaziti 2 zice.
Igrajuci se unimerom provalio sam da su oba konektora iz 4-og posta za dijagnostiku motora.
...Bilo bi dobro kad bih mogao da otkrijem gde stoji map na tom motoru i koje je boje konektor za map senzor(koje su boje zice)...jer mi samo jos on fali da bi radio dobro i na benzinu.
Neko mi rece da treba da stoji u predelu ventila za ler gas...tacnije izmedju akumulatora i ventila za ler gas(iac valve).
Nasao sam...dosuse na 605-ici ali to je preslikan motor sa MM G5 multipointom, minus lhm tank.
Zaokruzeno crvenim je MAP a zelenim ventil za ler gas:
http://i1164.photobucket.com/albums/q565/volvospeed850/6053.jpg