Lupkanje ovjesa i cvrčanje u kabini

mrfloyd

New member
Bok ljudi,
dugo se nisam javio, sorry, pa sam da javim da sam sve riješio!


Zamijenjeni neki f...n nosači prednjih amortizera i sve 5, nema lupanja, auto ide ko zmaj.

cvrčanje ima logično objašnjenje -- > kada je jako hladno pali se neki dodatni grijač iza kontrolne table, za brže zagrijavanje kabine, i plastika zna zacvrčati!
Dakle, došlo lijepo vrijeme i cvrčci ipak zgambali na more! ;)
 

mkrajaci

želim c4 grand picasso
Kakav bi to bio Citroen da ne škripi,cvrči,ronda i tome slićno,to je nacionalni folklor.
Ako mogu dodati samo francuz umjesto Citroen. :whistling:

Sve je to normalno i na opasno boljem autu i jačoj opremi.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Bok ljudi,
dugo se nisam javio, sorry, pa sam da javim da sam sve riješio!


Zamijenjeni neki f...n nosači prednjih amortizera i sve 5, nema lupanja, auto ide ko zmaj.

cvrčanje ima logično objašnjenje -- > kada je jako hladno pali se neki dodatni grijač iza kontrolne table, za brže zagrijavanje kabine, i plastika zna zacvrčati!
Dakle, došlo lijepo vrijeme i cvrčci ipak zgambali na more! ;)
aj,nek si ti to rešil ;)
 

mrfloyd

New member
Bok narode!
Evo nakon 2 godine opet se čuje ovjes, u biti čovjek u servisu je i tako rekao.
To su neke gume, veli on da zgleda kao kruna, koje stoje između amortizera i karoserije, veli da ih dosta mekano rade pa će opet otići!
Da li znate dal ima za kupiti to da je kvalitetnije pa kada mijenjam da to bude malo trajnije?
Hvala :hmmm:
 

Miran

New member
Na mom su to radili više puta , uglavnom riješili ovaj mjesec i amortizere i cvrčanje releja u kabini, pred sam istek garancije :cool:
 

mrfloyd

New member
Meni je garancija istekla. A i da sam radio u garanciji opet bi to morao raditi nakon nekog vremena. Logika mi govori da bi te gumene krune, kako oni to zovu, morao naći kvalitetnije izvedene, pa kad već iz svog džepa plaćam majstora, nek mi ugradi kvalitetan dio. Sam ti to naći:confused:
 

hrc

Member
meni je xtr 2012 sa 5k km poceo trest, balansirale su se gume i pregledavao kompletan ovjes u ovlastenom servisu. i dalje sam inzistirao da nije rjeseno (osjetilo se na specificnim brzinama i kod optrecenja), te su na kraju ustanovili da su krive poluosovine te su iste zamjenili. dali sa novima ili repariranima, to mogu samo nagadjat.

cvrcanje u kabini je "normalno" po zimi, tako kazu. bit ce zbog "kvalitetne" plastike.

ono sto sam primjetio, u ler gasu se cuje kvacilo, kada se stisne, sve ok. na servisu isto rekli da je to "normalno", meni za novi auto to nije normalno, a navozao sam se svakakvih auta u zivotu i niti jedan nije imao slicnih pojava. neka zenskica u servisu isto ima hdi xtr, upalila je svoj i isto se kuplung cuje, bas me zanima koliko ce to sve drzati :)

ima tko kakvih iskustva sa citroen produljenjem jamstva? na jesen mi istice, a francuzi mi nikako ne ulijevaju povjerenje...
 

hrc

Member
ne znam, cujem da se na francuzima voli raspast dif/getriba/kvacilo, koliko vidim po forumu. produljenje jamstva je oko 500 EUR, moram provjeriti da li je to na 2 ili 3 godine. sa tom lovom ne mogu rijesiti niti jednu gornju stavku, a ovako bi mirnije spavao.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A gle, ja sam dobio pouzdan auto tek kad sam se maknuo od ovlaštenih. Ali naravno ako misliš da će se auto raspast i da će ti to priznat/lakše popravit u Citroenu, zašto ne...
 

Automatic

Well-known member
Meni se čini da je kod citroena garancija samo to da se bu vlasnik dobro naživciral osim ako si sam ne plati negdje da se otkloni kvar.Ja sam se nagutal njihove garancije i po mom bolje gubit garanciju i servisirti sam auto ili kod majstora koji vam je pouzdan ,jer mora biiti baš peh da u tri godine nekaj većeg krepa a i to ste već ušparali pošto vas ovlašteni ne deru tak da i ako treba malo više love za dio u principu te opet na nuli.Ima jako puno ljudi koji od prvog dana neidu u ovlašteni servis i nisu imali problem.Već je ve izračunato da krepa tek kad istekne garancija i to već prvih mjeseci nakon garancije.Nažalost ali je tak:thinking:

cujem da se na francuzima voli raspast dif/getriba/kvacilo
Imal sam par slučaja diferencijala ali samo na xarama ,ali da su se semeringi promjenili na vrijeme nebi otišli ležaji pa time i diferencijal

u ler gasu se cuje kvacilo, kada se stisne, sve ok. na servisu isto rekli da je to "normalno",
Ležaj na spojničkoj osovini i nije normalno treba ga promjeniti,nekad kad se par puta stisne kuplung dođe i u položaj da se klokotanje ne čuje.Ako samo lagano šumi onda nebi smio bit problem jel se to čuje samo spojnička kak se okreče.Naravno kad stisnete kuplung spojnička se ne okreče a onda se ne okreče još dosta tog u getribi pa i nema nikakvog zvuka.Kad pustite kuplung ipak se onda dosta tog okreče pa i time noviji zvuk.Ako se ne čuje klokotanje nemate brige.Mislim da je auto pre nov za ležaj na spojničkoj ali mom tastu se to dogodilo već na 40000 kilometara na corsi.
 

hrc

Member
ne vidim neku ludu cifru koju bi mogao usparat da ne idem kod ovlastenog. trenutno radim 15k km godisnje = 1x godisnje servis, koji kosta 1100 kn, nije tako velik izdatak. idem na servis kroz 10ak dana, pa cu ih traziti ponudu za produljenje jamstva, koje istice u 11 mj. o.g.

ovo sto se cuje sa spojkom, cu probati kod frenda na Partneru Teepe-u, bas me interesira.
 

ENHAM

rally ...
Taj zvuk sprijeda stvaraju uporišta amortizera,tj. one gumene krune koje ste spominjali. Osim njih,često stradavaju i sponice koje vezuju amortizer sa balans stangom.Ishabaju se zglobici.silent blokovi na njima pa zanju kloncat ... moje iskustvo,to promjenit i vise nema zvukova.Iskustvo koje imam od prijasnjih francuza je da ponekad i amortizeri sami od sebe znaju lupat... umorni su,traže da ih se zamjeni ...
 

hrc

Member
bio sam nekidan na 30t km servisu sa Berlingom, napomenuo da se i dalje javlja lagano tresenje vozila (ne samo volana, cijelo vozilo lagano "podrhtava") izmedju 50-60 kmh i na oko 120 kmh. glavni mehanicar je sjeo u auto i probao je, te potvrdio. narucen je neki lager poluosovina, dobili su dopis da postoji mogucnost problema sa tim djelom, te ce mi isti sutra zamjeniti (u garanciji).

javim nakon servisa dali se to rijesilo. za kuplung sto se onako cuje u leru, kaze da je normalno, da je tako konstrukcijski napravljen, te se to cuje sinhron 5te brzine. ja sam probao jos na 2-3 Berlinga 3ce generacije, i kod svih je isto. vecina ljudi na to ne obraca paznju, ja sam takav, hebiga :rolleyes:

btw, reklamirao sam i onaj "tk, tk" zvuk koji se cuje u 3coj i 4toj brzini (vidi: OVDJE ), pa mi je mehanicar odgovorio da se to dizne cuju, jer se stalno prilagodjavaju uvjetima rada motor i sl. i dalje mislim da to nije taj zvuk, vise je mehanicki - kruti (dizne su ipak fini mehanizam), no vidjet cemo sutra sto ce biti kada se rijesi gore spomenuta prva stavka.
 

hrc

Member
promjenili su nosac poluosovina, koji se nalazi na motoru, to je u obliku slova "U". nisam se puno vozio, pa ne mogu zakljuciti, ali na prvu koliko sam skuzio, i dalje se malo osjeti vibracija. veceras su probati vozilo u vise rezima voznje.

poluosovine su promjenili na 15t km, pa ukoliko je oko toga nesto krivo, dali su se one mogle u tih do sada predjenih 15t km (auto ima 30t trenutno) ostetiti zbog toga?
 
Na vrh