Iz nekog svog prodajnog iskustva i prakse s kupcima i korisnicima ugrađenih dijelova, moram reći da na Citroenu je bilo nekih različitih izvedbi setova kvačila od sva 3 renomirana proizvođača (LUK, SACHS, VALEO) te na nekim modelima se nije moglo instalirati ništa drugo osim onakvog kakvo je bilo već gore na vozilu.
Pa sam imao jedan "friškiji" slučaj kada je na vozilu bio SACHS (a što nisam znao do trenutka kad je počeo servis na vozilu) te taj SACHS je bio najskuplji od trolista gore navedenih brandova, a VALEO najjeftiniji. No, kad se kvačilo trebalo montirati, košara nije odgovarala za montiranje, kao ni izgled potisnog ležaja.
Premda izgledi potisnih ležajava često nisu presudni jer neki proizvođači rade različito, ali u praksi to ne predstavlja problem, u ovom slučaju je to sve bilo krivo. Pa prilikom pokušaja LUK-a koji je bio na sredini cjenovnog ranga između VALEA i SACHSA, isto tako nije odgovaralo. Na kraju najskuplji SACHS je bio uptavo taj i samo taj je mogao ići na auto.
E sad, tu postoji nekoliko mogućih opcija objašnjenja, a jedan je i taj da su ova dva neodgovarajuća imali neku grešku u proizvodnji, pogotovo ako se uzme u obzir da LUK i VALEO (kad su u pitanju francuzi) rade zajedno, pa se često na lamelama može vidjeti logo i LUK-a i VALEA.
S druge pak strane, nakon takvih problema (ne samo na PSA grupaciji, već i na nekim drugim modelima vozila) potražio sam originalne programe koje danas koristim u detekciji svakog rezervnog dijela, ali ono što je jako bitno je to da se za svako vozilo i detekciju rezervnog dijela obavezno mora dati broj šasije, jer samo onda se dobije točan uvid u baš to određeno vozilo.
Premda i originalni katalozi znaju imati nekih nejasnoća i greškica, one su minorne u odnosu na aftermarket kataloge sa kojima se lako zabuniti i pogriješiti, pa i vrsnim majstorima ili trgovcima.
No, na kraju svega, onaj zadnji dio, ugradnja je uvijek moguća da ode nešto u krivo, a tu smo nemoćni svi mi koji ovisimo o drugima po tom pitanju.