@Mamut je pisal u svojoj temi o kotrljanju u leru do semafora. Da čoveku ne začetavam njegovu temu, otvaram pitanje ovde: Dal se rulate u leru i zakaj?
Nekima nema ništa slađe nego kad BC ispiše "1 l/h", pa uzmu štopericu u ruku i guštaju na leru.A stavljat u ler recimo radi nekakvih ušteda goriva pak nema nikakvog smisla...
Na modernim autima ne... na dosta novih automobila ćeš također primjetit da servo volan i kočnice prorade tek trenutak ili dva nakon paljenja motora, nakon stabiliziranja napona. Znači malo iz ''zavrtit'' kuplungom neće ništa napravit.Zapravo, nisam siguran da li uopće današnja tehnološka rješenja upravljanja i kočenja i omogućavaju takvo što?
U P i kočenjem u D taj akutator drži ler (noga na kuplungu). N izbacuje mjenjač iz brzine. I taj N nije netko tipa krapinski pračovjek da samo toljagom lupi po nečemu, i hopala ipalo je. Al zato promjena iz 2. u 1.... tu se već toljaga zna osjetit.kod njih nemaš mehanički kuplung koji stisneš i boli te briga, odvojiš prijeno