Koje ulje za getribu automatika BVA AL4?

djtk1

New member
pozdrav forumašima. prije pitanja da se pohvalim da sam riješio škripanje zadnjeg ovjesa onim kitom za reparaturu što me nije malo ni koštalo ali rezultat je odličan-sada se vise auto ne pati i ne cvili kao da vozim gvozdena seljačka kola već samo klizi.
Ako netko zna kada se mjenja ulje u automatskom mjenjaču BVA AL4 u C 5 II, 2,0 LPG (2004.g. redizajn) moj sada ima 125000km. Našao sam na netu da je ulje LT 71141 u originalu i da ide 3 litre prilikom izmjene iako u mjenjaču ima 5,85 litara. e sada budući je ulje LT 71141 jako skupo ( oko 500 kuna za 1 litru) da li netko zna koje bi se ulje (jeftinije) moglo sipati ali tako da se ne mjenja cijelih 5,85 litri već samo da se one 3 ispuste i naspu. primam sve prijedloge u cilju da sto jeftinije a opet kvalitetno prodjem. pozdrav :confused:
 

Zmix

New member
Total Fluide AT 42. :)

Ne znam koliko košta u HR, u Srbiji litar košta oko 500 dinara (37 kn).
Menja se otprilike svake dve do tri godine.
 

Olaf

New member
mislim da ti nije pametno mijesat ulje jer bi trebalo stavit koje je tvornica propisala da ti ne strada hidraulicki blok i ventili ili mjenjac a onda ce te puno vise doci...

on inace ako se ne varam ima brojac istrosenosti ulja
 

Zmix

New member
Tako je, Laky, to je najbolje.
Ako mu je skupo fabričko, kada bude menjao ulje u menjaču onda može sipati Total AT 42 jer je i ono preporučeno od PSA.
 

djtk1

New member
pozdrav ljudi ponovo se javljam. ulje Esso LT71141 (sada je to mobil brand posto im je exxon zajednicki vlasnik) oriđiđi citroenovo sam nasao u autokreši po vrlo povoljnoj cijeni, ali je u pitanju kanister od 20 litara. potom je djelatnik trgovine ( inace moj poznanik ) nagovorio jednog mehanicara da si kupi cijeli kanister za oko 1800 kuna i da mi proda samo te 3 litre sto idu u izmjeni. tako da sam za 300 kuna dobio 3 litre originala, jos malo pa cu ga i izmjeniti. super je sto nisam morao 1500 kuna pljunuti za 3 litre ali je bed sto mi je taj mehanicar rekao da bi unatoc svemu zbog 120000km ipak morao svih 6 litri mjenjati zajedno s filterom (cca 2000kn), dogovorio sam tu veliku izmjenu za nekih 60000km a dotad cu sa ovom djelomicnom izmjenom polako voziti i drzat fige da bude sve ok. pozdrav svima
 

Automatic

Well-known member
pozdrav forumašima. prije pitanja da se pohvalim da sam riješio škripanje zadnjeg ovjesa onim kitom za reparaturu što me nije malo ni koštalo ali rezultat je odličan-sada se vise auto ne pati i ne cvili kao da vozim gvozdena seljačka kola već samo klizi.
Ako netko zna kada se mjenja ulje u automatskom mjenjaču BVA AL4 u C 5 II, 2,0 LPG (2004.g. redizajn) moj sada ima 125000km. Našao sam na netu da je ulje LT 71141 u originalu i da ide 3 litre prilikom izmjene iako u mjenjaču ima 5,85 litara. e sada budući je ulje LT 71141 jako skupo ( oko 500 kuna za 1 litru) da li netko zna koje bi se ulje (jeftinije) moglo sipati ali tako da se ne mjenja cijelih 5,85 litri već samo da se one 3 ispuste i naspu. primam sve prijedloge u cilju da sto jeftinije a opet kvalitetno prodjem. pozdrav :confused:
Pozdrav.Ulje swag sam ja stavio u svog c5 i litra košta oko 100 kuna u trgovini auto dado.Kad ispustiš ulje imaš ispod zr filtera plavi ćep oduška koji makneš isto kao i dio na kom se drži (malo zaokreni kliještima i izvadit češ mali konusni dio ispod čepa i ostat će ti rupa kroz koju ćeš nalijat ulje)Najvjerojatnije će ti izaći malo više ulja kod ispuštanja.Moraš ulit tri litre ulja kroz rupu ,stavit auto u položaj P i upalit motor,ručicu mjenjaća pokreni kroz sve položaje držeći nogu na kočnici i potom vrati u položaj P .Pričekaj jedno 15 do 20 minuta da motor radi.Dok motor radi na sredini diferencijala (u ravnini poluosovine) se nalazi jedna matica koju odvrneši na tu rupu mora ulje počet izlaziti van (motor obavezno treba raditi i ručica biti u položaju P),ako neide naliješ još pola litre dok ne krene(višak nek iscuri dok ne prestane curit).Zategneš maticu i to je to(nekad znaju imat mjerač mali umjesto matice ).Onaj mali konusni dio lagano nabi ćekićem i stavi na njega plavi čepić i vrati kučište zr. filtera na mjesto.Kad demontiraš zr filter gledaj da ti MAF senzor i taj dio crijeva ostane pričvršćen za usisnu granu radi rada motora dok mjenjaš ulje.Obavezno zašarafi donju maticu nakon ispuštanja ulja.Ovo ulje ti ima broj LT71141 i obavezno traži po tom broju.

Inače za one koji nemaju s tim iskustva ,postoji filter getribe koji je u samoj getribi i trebalo bi ga mjenjat barem svakih 200000 ,a u međuvremenu kod promjena(cca 60000 km),onu izmjenu po tri litre ponovit barem još jedanput u mjesec dana da bi se više novog ulja plasiralo u mjenjač jer dobar dio starog ulja ostane u konverteru.Neke getribe imaju limeni karter ispod ali ovi modeli ne (treba raskopat getribu da bi se do njega došlo).Postoji limeni dio na prednjoj strani getribe ali unutra su samo labirint i elektroventili da se neko ne zaj....)
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh