Klinasti remen cvili i škripi

Monk

Different Spirit
BrezC4, ne bi vjerovao, ali tebi cvili zupčasti a ne klinasti remen. To ti je inače čest problem na starom 1.6 HDi. Evo ti ukratko što se dogodilo i što treba zamjeniti:


Primjedba stranke: Bučan motor (strana razvoda) - škripanje remena razvoda

1. Porijeklo
Prodor vlage kroz remenicu radilice - Èestice hrđe nađene u kućištu razvoda u razini remena razvoda, remenica i zupčanika pumpe za vodu - Oskidiranost remena razvoda.

2. Zahvat u postprodaji:
Èišćenje lica razvoda.
Zamjena remena razvoda.

3. Potrebni dijelovi:
1 Remen razvoda (Kat. br. RD 0816 G7).
1 Zatezač (Kat. br. RD 0829 88).
1 Klizač (Kat. br. RD 0830 48).
 

superhrvoje

New member
BrezC4, ne bi vjerovao, ali tebi cvili zupčasti a ne klinasti remen.
Primjedba stranke: Bučan motor (strana razvoda) - škripanje remena razvoda
...
2. Zahvat u postprodaji:
Èišćenje lica razvoda.
Zamjena remena razvoda.

3. Potrebni dijelovi:
1 Remen razvoda (Kat. br. RD 0816 G7).
1 Zatezač (Kat. br. RD 0829 88).
1 Klizač (Kat. br. RD 0830 48).
Hmm... Meni se isto činilo da je to klinasti, ali ako je zupčasti to mi se puno manje sviđa. Koliko ova zamjena košta hrvatskih kuna? Može i na privatnu poruku.

Hvala.
 

brezC4

New member
Njet. Kako zupčasti može škripiti? Škrpiljenje nastaje zbog proklizavanja remena. Da zupčasti proklizava, to bi se primjetilo na nekim drugim stvarima. Inače, pogledao sam točno i problem je u španeru tog klinastog, staznog, mikro remena (nazovi gakako hoćeš).
 

Monk

Different Spirit
Da, napisao sam. I iza toga stojim. Puno puta sam čuo taj zvuk tako da ga mogu potvrditi. BrezC4, imam još jedan savjet za tebe, za probu skini kanalni remen upali auto i slušaj zvuk. Na taj način ćeš eliminirati i natezač i klizač i alternator i kompresor i sam remen, a zvuk će i dalje ostati. Što misliš, što bi još nakon toga moglo škripati?
 
Na vrh