Klik kod otpustanja kvacila

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav

Nesto mi klikce/sjedne kad otpustam kvacilo. Najbolje se osjeti na leru, taman na vrhu prije nego sto skroz pustim papucicu osjetim klik. Vani se cuje cviljenje lada ga otpustam.
Taj klik sam imao na VTS-u na starom kvacilu, sto bi to moglo biti?

Najbolje ga mogu opisati kao oajecaj/zvuk koji se moze dobiti iz nekog zgloba ako ga rotirate na odredjeni nacin.
 

Cutac

Prèkaroš
Toma, seri, seri moj golube bijeli :D

Nemo, mehanicar nisam, ali luft radilice bi trebao pokazati jos simptoma, kao i pilot lezaj.
Po mojem znanju o lezajevima i pogonu auta, prilicno sam siguran da bi se moralo nesto cuti ili osjetiti kod naglog dodavanja i oduzimanja gasa.
Ali kazem, mehanicar nisam, nemam iskustva u toj struci.

Pokusavam se sjetiti koji su defekti postojali na starom vtsovom kvacilu jer je zamjenom istoga to prestalo.
Potisni je imao lufta paralelno s osi rotacije, ali ne vidim da bi to mogao biti uzrok.
Lamela je imala glaze, ali to nikako ne bi trebalo biti vezano.

Uopce ne mogu zamisliti zasto bi papucica kliknula, a da se ne osjeti ili ne cuje neki luft negdje.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Aksijalni luft nema nekih posebnih simptoma, on u biti uvijek postoji samo se znaju zvukovi javit ako je prevelik, jer korpa gura radilicu prema van. Stavi komparator na vijak remenice radilice sa strane remena i nek neko stisce kvacilo a ti gledaj koliko seta lijevo desno. Ne znam tocno koji je sistem kvacila na tvom autu, ne pada mi nista drugo napemet, osim defekta mozda same korpe.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Onda bi se moralo cut dok stisce kvacilo, taj gore lezaj je totalno bez masti ostao, blokiro skroz, vidi se da je korpa strugala dosta po njemu.
 

dekiiii

Active member
NOP, ni slučajno! Ništa se nije čulo sve dok nije propao ležaj kroz šešir. Ako bolje pogledaš vidjet ćeš da je ležaj do zadnjeg trena radio bez problema jer nije zaštekao, već po otiscima na njemu se vidi svako pero šešira. Ono što se događalo je sljedeće: kod svakog pritiskanja papučice je ležaj aksijalno (NE RADIJALNO) brusio pera šešira jer nije bilo ni trunke maziva. to se manifestiralo kao cviljenje kod pritiskanja i otpuštanja papučice bez obzira na rad ili ne rad motora (tada se i jasnije čulo).
 

Cutac

Prèkaroš
Aksijalni luft nema nekih posebnih simptoma, on u biti uvijek postoji samo se znaju zvukovi javit ako je prevelik
On u pravilu bi trebao nastati radi habanja ležaja, a samim time bi se trebali pojaviti zvukovi i vibracije kojih nema.

ne bih htio biti zloguki prorok, ali bojim se da slijedi ovo:
Sumnjam da bi košara pojela potisni, a da ne bih skužio.
cviljenje kod pritiskanja i otpuštanja papučice bez obzira na rad ili ne rad motora (tada se i jasnije čulo).
Moje cviljenje je na kratko kod otpuštanja, u trenu kada osjetim taj klik na papučici.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Pratim razvoj teme, i ja cujem neki klik pri otpustanju kvacila kod kretanja... bolje da je neko sa zadnjeg sica s revolverom, nego plivajuci i kvacilo..
 

toma

Active member
Pojačaj samo extra fm i nemas brige :D
Meni se je to čulo, al od kad sam promijenio dvomaseni i kvačilo ništa više..
 

Cutac

Prèkaroš
Mengela LOL LOL

Toma, ne cuje se to u voznji, samo se osjeti na leru kada pustim i stisnem kvacilo.
Budem vidio, ako se pogorsa, promijenim ga, sta cu...
 

dekiiii

Active member
Sumnjam da bi košara pojela potisni, a da ne bih skužio.
Obrnuto, potisni prejeo košaru, ali nebitno.;) Uglavnom, potisni i lamelu nije ni trebalo mijenjati, ali kako je kupljen set i sve je bilo otvoreno, bilo bi glupo ne promijeniti. Poanta je u tome da nema šanse bilo što primijetiti (osim cviljenja kod pritiskanja i otpuštanja kvačila) do pred sam kraj kad je vjerojatno par (1-2) lamela korpe puklo i onda to kliktalo kod pritiskanja/otpuštanja dok nije skroz propalo.:mad: Još jednom dobro pogledajte unutarnji prsten ležaja na kojem se jasno vide mjesta na kojima su lamele korpe dosjedale punih 12 god. bez da su se pomakle:confused: a između korozija. Da je ležaj blokirao unutarnji prsten bi se blistao kao pesja j:cenzura:jc:cenzura: :eek::D
Kad sam još pod garancijom napomenuo za to cviljenje uljem su podmazali osovinu i rekli da je to normalno i da to na svima cvili. Poslije 12. god. mi bilo jasno zašto.:grin:
 
Na vrh