Iskustva s inozemnim servisima

vborovic

C5 modifikator
Kod nas bi to bilo ovako (za C4):

ZAMJENA ŽARULJE DUGIH SVJETALA 2 STRANE NA VOZILU 522A 0910 1 0.30

Nisam siguran koja je trenutno satnica u ovlaštenom, al recimo da je 170 kn/sat ... dakle, 85 kn ~ 11 € za zamjenu obje žarulje za duga svjetla ...
 

deda

New member
Kod nas se sve cijeni,samo ne rad,rad bi svi u bescjenje ili badava.Nedaj bože nekog tražit da nešto plati,odma je gulikoža i lopov.
Sa druge strane odma svi na sva usta drobe kak nitko neće raditi,e pa neće,bolje za badava sapavat,nego zabadava radit.
Zato nam i je tako kako nam je.
 

gule

Active member
Tko je stalni klijent negdje, sigurno da se i mnogo veći zahvati od izmjene žarulje, odrade besplatno(ruke) ili uz veliki popust. A tko 1x godišnje navrati, da zamijeni žarulju, ne može ni očekivati crveni tepih i besplatni ručak...
 

ZlatkoC4

Well-known member
Tko je stalni klijent negdje, sigurno da se i mnogo veći zahvati od izmjene žarulje, odrade besplatno(ruke) ili uz veliki popust. A tko 1x godišnje navrati, da zamijeni žarulju, ne može ni očekivati crveni tepih i besplatni ručak
upravo to što jeste je :grin:

Svatko treba poštivati tuđi rad i svi će biti zadovoljni. kako got mi očekivamo da dobijemo svoju plaču svaki mj. tako i majstori u servisu moraju zaraditi svoju.

uvjek postoji servis jeftiniji i skuplji pa biraš ako je i to preskupo onda si sam promjeni ako znaš a i odmah češ naučiti da niti neke žarulje nije lako promjeniti.

Onaj servis u kojem si redovan će vjerojatno neke stvari napraviti gratis ako si kod njih na održavanju općenito. bar ja imam takva iskustva.

A vjerujem i da se većina slaže s tim.

Ja samo držim do toga da svatko za svoj rad treba biti plaćen kao i što sami mislimo za sebe.
 

deda

New member
Upravo tako Zlatko.Samo mi već odavno ide na živce kada pojedinci stalno pričaju da ih mehaničari gule i pljačkaju.Ispada da su svi redom lopovi i nemaju pojma kaj rade.
 

mariola

Active member
Mozda ste me krivo shvatili ili sam se mozda ja krivo izrazio, ne kazem ja da ne trebaju bit placeni za banalnu stvar (njima) kao sto je promjena zarulje, naravno da trebaju. Ja sam samo naveo par cifri cisto usporedbe radi servisa HR/DE. Nista vise.
Naravno da je ovlasteni servis uvjek nesto skuplji nego neki xy, naravno da je na ovom mom cudu drugacije zamjenit zarulje neg na stojadinu..sve to ima svoje. Svako kreira svoje cijene a na nama je da biramo gdje cemo. I bez obzira na cijenu mislim da cu servis i dalje radit u ovlastenom Citroen servisu. Ne znam zasto...valda neke sigurnosti radi jer auto nemam eto da stoji na parkingu neg zato sto mi se djubre uvuklo pod kozu i hocu samo najbolje za njega :)
 

deda

New member
Naravno,prošlo je doba automobila koje su mogli u šupi svakakvi nadri mehaničari i čačkati.Danas treba alata i opreme ko u priči,sva sreća što je održavanje svedeno na minimum minimuma i da se auti ne kvare kao nekada.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
u HR ti je svakako jeftinije u ovlaštenom nego li u Njemačkoj
Uspoređuješ da je "skuplji" s aspekta plaće u HR. S prosječnom DE plaćom, cijena je ok, a sve ostalo u DE je nebo i zemlja prema HR i totalno neusporedivo. :cool:
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ovdje kod mene u Njemackoj, usluga vrhunska, docekaju te ko gospodina, besplatna dijagnoza kvara, pa ponuda za otklanjanje kvara. Zamjenski auto, majstor bog u servisu svako malo bio na skolovanju i u francuskoj cak, sve 5. Promjena ulja i filtera preko 200€, ne znam sad tocno trebao bih pogledat, ali mene za moj c5 x7 kosta skoro 250€ ulje i svi filteri. Satnica 65€, jos je jedan od jeftinijih, cijene znaju ic do 80€ po satu.
Za svaki kvar je predvideno vrijeme popravka tako da se ne moze dogodit da cijeli dan izdangube na necemu. Za tu cijenu se dobije vrhunska usluga, originalni autodijelovi, ljubazno i nasmijano osoblje i garancija.
 

Dalibor

Dado Tornado
S prosječnom DE plaćom, cijena je ok
ali mene za moj c5 x7 kosta skoro 250€ ulje i svi filteri. Satnica 65€
znači u njemačkoj je servis 250 €, a recimo u hrvatskoj 120 €.

prosječna neto plaća u DE je 1900-2000 € službeno, u RH 730 €.
recimo da je šljakerska prosječna u RH 600€, u DE 1500 €.
redovni servis u DE skuplji je 2 puta,
uz plaću veću 2,75 puta.

ali nekako mi se čini da bi nemo26 taj servis za C5 X7 HDi u RH platio dosta više od 120 €,
bliže cifri kao u njemačkoj........
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ja sam ga morao placat dok je auto bio po garancijom, sad narucim preko internata ulje i purflux filtere, alat u ruke i sve za 75€.
Za zamjenu kvacila su dali ponudu na 1350€, ali sve znaci zamasnjak, set kvacila,vijci, dihtunzi na mjenjacu i radilici, poklopac kucista poluosovine, ulje, i vodilica potisnog lezaja, sve za 8 radnih sati.
Za 600€ sam uzeo to sve i jos moment kljuceve i ovaj alat za ugradnju sac kvacila i brtvenih prstenova i sam ga ugradio.

Servis se zove Autohaus Stratmann i nalazi se u mjestu Meschede (Sauerland) NRW. ali onaj njihov majstor, odavno nisam vidio nekoga sa tolikim znanjem, kapa dolje do poda, i jos ljetuje u Zadru svake godine.
 
Na vrh