Cijenjeni gospodine,
nitko Vas nije prozvao nego ste se po opisu prisjetili da se radi upravo o Vama. da se niste sami javili teško da bi Vas itko prepoznao, sami ste sebe etiketirali nazivom koji navodite.
A ja sam Vam se ispričao što ste sebe prepoznali jer moja namjera je bila popisati svoje kvarove isto kao što rade i drugi članovi.
U salonu Vi prilazite meni i objašnjavate meni kako je "super auto", iako sam ga platio pa baš me briga za vašu priču a 5 put sam na servisu. Niti sam Vas ranije slušao niti kasnije; da li ste Vi primjetili da ja sam savršeno miran na servisu, ne povisujem ton i kažem "hvala lijepo, nema problema što sam čekao" kada odlazim.
Ja vas mirno saslušam, mirno sačekam da odete kad vam dosadim te mirno odem. Koliko se sjećam ja sam tražio i nove ponude i imao ozbiljnu namjeru kupiti još vozila (omjer cijene i kvalitete). Vi osobno ste odgovorni što ja to neću učiniti te da sam vlasnik vašeg salona ozbiljno bih se zapitao da li je moguće da je kupac toliko lud i mi ne trebamo njegov novac. Vlasnik bi trebao pitati sebe :"Vrijedi li meni ovaj prodavač automobila toliko da ne trebamo novac kupaca koji ne povisuju ton usprkos 5 uzastopnih kvarova u 30 dana".
Ja sam iskreno zadivljen količinom od 1000 automobila koje ste prodali i Vašim udjelom u tome., taj tempo zaista treba izdržati a mora da kupci kupuju preko interneta jer ja nikada nikog ne vidim u vašem salonu na uzorku od 8 puta koliko sam bio tamo.
Vi mene niste uvjerili u kupnju automobila, 95 % vremena vas nisam niti slušao. Auto je prodala cijena i oprema, dizajn. A kupio sam ga kod Vas jer ste najbliži mom mjestu stanovanja.
Frustrirajući dio za mene je bio kada sam uplatio automobil i bio na putu u inozemstvu a na mojih 20 uzastopnih poziva ste mi govorili "sutra će račun", pa tako desetak puta. Da sam znao da ćete me zavlačiti s izdavanjem računa 20 dana ne bih nikada uplatio automobil; rekla mi je vaša djelatnica da je problem s izdavanjem računa bilo što ste provodili kompenzacije itd (hoćete sve detalje samo recite pa ćemo napisati, djelatnica je u detalja obrazložila prave razloge a ne ono što ste mi Vi rekli)
u svojem monologu priznajete da za 20 % automobila znate da će biti problematično unaprijed, a jeste li upozorili sve svoje kupce na to jer dužni ste isto učiniti ukoliko očekujete nedostatak.
Možda bi to neke odvratilo od kupnje citroena i nagnalo ih automobilu koji ima 3 % kvarova ili barem 10 %, sve je bolje od 20 % koje Vi navodite kao problematične.
Vi ste meni prilikom kupovine rekli da ću dobiti dopis od citroena za zadovoljstvo kupca (upitnik) i da sve moram "super popuniti" jer to Vam je bitno (ja rekoh nema problema). Ja taj upitnik i dalje nisam dobio, ne razumijem da li se moj novac ne računa u citroenu.
Gospodine, ja ću u taj upitnik upisati sve najbolje jer tako i Vi prodajete automobile, sve najbolje bez obzira na cijenu.
Što se tiče savjeta o tužbama koje razmjenjujete, pa imate moje podatke i možete me vidjeti u citroen dubrava. Ja sam onaj tip u trenirci koji strpljivo čeka servis.
Srdačan pozdrav