Iskustva s C4 II by bubamis

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

liberty

Well-known member
ljudi
s autima inaće ima dosta problema
ili smo mi možda postali osjetljiviji nego je to biloprije kad je garancija bila10.000 km
možda su to dječje bolesti
možda auti imaju suvišne elektronike
možda će biti sve u redu i treba gledati pozitivno
a razumljivo je da je frustrirajuće
 

Nono

Èlan
Kao što sam u svom predstavljanju naveo, vrlo sam neugodno iznenađen onim
što piše bubamis, a htio bih dobiti pravu sliku o kvaliteti novog C4.
Za početak pitao bih Ireneja: što misli kad kaže:

Meni je stvarno žao što se događa sa tim nesretnim C4 i nadam se da će se stvari riješiti.

Da li je to stvarno "nesretni" auto?
Ako se nada da će se stvari rješiti onda to znači da nisu rješene ni nakon
godine dana koliko je auto u prodaji?
Irenej, da li si stvarno tako mislio?
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Da li je to stvarno "nesretni" auto?
Naravno da nije. Samo ti je stvar da jedno negativno iskustvo zamrači 50 pozitivnih, i osim toga, rijetko se netko javlja i po facebooku i po forumu dok mu je sve ok s autom. :)

Rekao sam ti u prethodnoj temi. Odi na bilo koji fan forum bilo koje marke i naći ćeš otprilike jednak omjer zadovoljnih/nezadovoljnih.
 

irenej

New member
Ne, mislio sam na bubamamisov auto, ne na C4 kao model. Kao što sam rekao kada se čovjek odluči na neki auto zadnje kaj bi trebao je čitati forume. Za koji god se odlučio na forumu se uvijek raspravlja više o mukama nego o pozitivnim stvarima u autu. Ja radim već 10 godina u prodaji i znam za slučajeve kao što je bubamamisov i kod Opela i kod Renault i kod svih marki. A opet zadnje što će napraviti ću reći da su to loši auti. Danas nema loših auta, pogledajte kako napreduju koreanci. Istina je što je rekao liberty, moderni auti su puni elektronike, kratkih rokova razvoja, ograničenih razvojnih budžeta....Sve su to potencijalni problemi kod novog auta.Ako ti se sviđa C4 uzmi, ako si pokoleban sa svim što ovdje piše -preskoči...odluka je samo tvoja:weeabooface:
 

Nono

Èlan
Naravno da nije. Samo ti je stvar da jedno negativno iskustvo zamrači 50 pozitivnih, i osim toga, rijetko se netko javlja i po facebooku i po forumu dok mu je sve ok s autom. :)

Rekao sam ti u prethodnoj temi. Odi na bilo koji fan forum bilo koje marke i naći ćeš otprilike jednak omjer zadovoljnih/nezadovoljnih.
Kužim ja što ti govoriš, ali je ipak nešto drugo kad čovjek koji radi u prodaji Citroena tako govori. Nadam se da će mi odgovoriti. :)

OK Irenej ako si mislio baš na taj C4.
Kupiti ću Citroen, normalno da hoću i pisati ću ovdje o tome kako sam zadovoljan. ;)
 

bubamis

New member
Cijenjeni gospodine,

nitko Vas nije prozvao nego ste se po opisu prisjetili da se radi upravo o Vama. da se niste sami javili teško da bi Vas itko prepoznao, sami ste sebe etiketirali nazivom koji navodite.

A ja sam Vam se ispričao što ste sebe prepoznali jer moja namjera je bila popisati svoje kvarove isto kao što rade i drugi članovi.

U salonu Vi prilazite meni i objašnjavate meni kako je "super auto", iako sam ga platio pa baš me briga za vašu priču a 5 put sam na servisu. Niti sam Vas ranije slušao niti kasnije; da li ste Vi primjetili da ja sam savršeno miran na servisu, ne povisujem ton i kažem "hvala lijepo, nema problema što sam čekao" kada odlazim.

Ja vas mirno saslušam, mirno sačekam da odete kad vam dosadim te mirno odem. Koliko se sjećam ja sam tražio i nove ponude i imao ozbiljnu namjeru kupiti još vozila (omjer cijene i kvalitete). Vi osobno ste odgovorni što ja to neću učiniti te da sam vlasnik vašeg salona ozbiljno bih se zapitao da li je moguće da je kupac toliko lud i mi ne trebamo njegov novac. Vlasnik bi trebao pitati sebe :"Vrijedi li meni ovaj prodavač automobila toliko da ne trebamo novac kupaca koji ne povisuju ton usprkos 5 uzastopnih kvarova u 30 dana".

Ja sam iskreno zadivljen količinom od 1000 automobila koje ste prodali i Vašim udjelom u tome., taj tempo zaista treba izdržati a mora da kupci kupuju preko interneta jer ja nikada nikog ne vidim u vašem salonu na uzorku od 8 puta koliko sam bio tamo.

Vi mene niste uvjerili u kupnju automobila, 95 % vremena vas nisam niti slušao. Auto je prodala cijena i oprema, dizajn. A kupio sam ga kod Vas jer ste najbliži mom mjestu stanovanja.

Frustrirajući dio za mene je bio kada sam uplatio automobil i bio na putu u inozemstvu a na mojih 20 uzastopnih poziva ste mi govorili "sutra će račun", pa tako desetak puta. Da sam znao da ćete me zavlačiti s izdavanjem računa 20 dana ne bih nikada uplatio automobil; rekla mi je vaša djelatnica da je problem s izdavanjem računa bilo što ste provodili kompenzacije itd (hoćete sve detalje samo recite pa ćemo napisati, djelatnica je u detalja obrazložila prave razloge a ne ono što ste mi Vi rekli)

u svojem monologu priznajete da za 20 % automobila znate da će biti problematično unaprijed, a jeste li upozorili sve svoje kupce na to jer dužni ste isto učiniti ukoliko očekujete nedostatak.

Možda bi to neke odvratilo od kupnje citroena i nagnalo ih automobilu koji ima 3 % kvarova ili barem 10 %, sve je bolje od 20 % koje Vi navodite kao problematične.

Vi ste meni prilikom kupovine rekli da ću dobiti dopis od citroena za zadovoljstvo kupca (upitnik) i da sve moram "super popuniti" jer to Vam je bitno (ja rekoh nema problema). Ja taj upitnik i dalje nisam dobio, ne razumijem da li se moj novac ne računa u citroenu.

Gospodine, ja ću u taj upitnik upisati sve najbolje jer tako i Vi prodajete automobile, sve najbolje bez obzira na cijenu.

Što se tiče savjeta o tužbama koje razmjenjujete, pa imate moje podatke i možete me vidjeti u citroen dubrava. Ja sam onaj tip u trenirci koji strpljivo čeka servis.

Srdačan pozdrav
 

Zdravac

New member
Pa šta čekaš.Prodaj ga kad si toliko nezadovoljan pa kupi ono šta misliš da će biti bolje i kvalitetnije.Apsolutno mi nisi jasan, kako možeš voziti auto koji te iritira.Imaš jednostavno rješenje. Izgubiti ćeš koju kunu ali sačuvati ćeš živce.
Halo, pa jel ti čitaš? Nisam rekao zbog auta (pročitaj moje prethodne postove u ostalim temama C4 II podforuma), nego ZBOG ODNOSA Citroen Hrvatska prema kupcima. Ne mislim samo na prodavače, nego općenito. Ne može mi nitko reći da je svaka kritika upućena njima samo nesporazum.

Još jednom kažem da pročitaš moje prethodne postove, pa češ vidjeti da sam zadovoljan sa autom...
 

Zdravac

New member
Ajd, ljudi prestanite se prepucavati!

Evo jedno pozitivno iskustvo; neki dan sam se vozio 193 km/h (1.6 VTi), ali sjebale me naplatne kučice - prebrzo su došle :grin: :cool:

Išao bi on i još više...(ali i troši 13,5 l pri toj brzini) :stovanje:
 

ledolomac

New member
Hahaha, a Citroen Hrv je "preventivno" poslao dopis da KUPITE njihov aditiv za gorivo.

Èitajući sve ove teme, mogu samo reći - Nikad više Citroen.
Pa ak moderator smatra da je to pljuvanje po svom autu (da, vlasnik sam C4-orke), nek slobodno izbriše post.
ja sam komentirao tvoj citirani post.

Bubamisu, neznam šta si nagazija čovika samo zato što nisi imao sreće pa si dobio loš primjerak auta,Razumimo tvoju ljutnju, ali sam si kriv, pa šta onda nisi kupio Opela.Tko zna kakvi problema je moglo biti i s njim. Auto ti je pod garancijom pa bar ništa ne plaćaš.Evo ja imam dizela / koji su se pokazali kvalitetniji/ i s njim nisam imao nikakva problema i super sam zadovoljan s autom i nije mi žao niti jedne kune koju sam dao za njega, a to je poprilična svota. Svakome bih preporučio da ga uzme ali dizelski motor.Ovaj benzinski je napravljen u suradnji s BMW i znam da je s njim ranijih godina bilo problema ali to je danas dosta sanirano.
 

bubamis

New member
Pozdrav g.Ledolomac,

ja sam isključivo napisao svoje probleme na mome individualnome vozilu.

rasprava je počela kada se javio g.prodavač i to tekstom u kojem on piše "ja sam taj prevarant o kojem se piše".

poštovanoj auto kući sam poslao ljubaznu molbu da uzmu moje vozilo, staro za novo a ja nadoplatim za novo ekskluziv model. Biti ću slobodan podijeliti odgovor sa vama.


Nadam se da će mi izaći u susret jer radi se o vozilu koje je prodano u 1000 primjeraka, nema ikakvih kvarova te je bez ogrebotine kako iznutra tako i izvana. Štoviše oni su mi ga prodali.

Moje osobno mišljenje je da bi prodavač trebao znati statistiku kvarova i pobrinuti se za kupca koji je zaista korektno ljubazan i strpljiv, dapače želio je ponoviti kupnju.

srdačan pozdrav

g.Ledolomac

nadalje ja sam napisao da sam sam kriv budući sam ja odabrao taj automobil, te vjerujte mi niti malo nisam ljut. U svakome mom postu piše da sam ja sam sebi kriv što sam kupio taj auto

od običnog građanina koji prijavljuje kvarove onako kako ih je servis prijavio napravili ste od mene : frustriranog, ljutog, treba me tužiti, itd.

dakle ponavljam: nisam frustriran, nisam ljut, vrlo vrlo sam strpljiv. i da ...sam sam kriv jer ja sam odabrao taj automobil

kako kaže g. Irinej samo 20 % ih je loše u startu.

nadam se da će auto kuća uspjeti otkupiti od mene vozilo koje su mi prodali ili barem zamijeniti, naravno uz moju nadoplatu te moj gubitak.


pozdrav
 

Nono

Èlan
OK, bubamis je imao veliki peh. Događaju se kvarovi svima. I mercedesima i bmw-ima itd.
Ali ovoliko različitih kvarova na jednom autu u tako malo kilometara je ipak jako čudno.
Pa da je Lada Niva bilo bi previše. Izgleda mi da mora biti neki zajednički nazivnik svemu što
se bubamisovom autu dogodilo.
Volio bih kad bi netko tko se kuži (netko iz servisa?) pokušao to malo objasniti.
 

irenej

New member
Dobro jutro svima,
da završimo ovu raspravu. Slažem se da me gosp. bubamis nije prozvao i nisam ni tvrdio da je bio neugodan prema meni niti bilo što slično. Nikog ne treba tužiti, to nije moj post, nitko nikog ne treba proganjati. Reagirao sa samo iz razloga što se kroz postove provukla nekava ideja o zabludi kupaca od strane prodavača (a igrom slučaja je riječ o mojoj stranci, mogla je biti bilo čija) i ismijavanju i izrugivanju ljudi koji imaju probleme sa automobilima.

Naveo sam plastični primjer od deset auta, svaki auto je potencijalno kvarljiv. Zar onda više ne treba kupovati aute?

Žao mi je SVAKOG kupca koji ima probleme sa autom, ali ti problemi, po stoti put, zaista nemaju veze sa prodavačima.

Možda je to bilo pomalo nesretno izrečeno i ja se ovim putem ispričavam gosp.bubamisu za bilo kakve neugodnosti sa moje strane. Nikada, ali baš nikada nije bilo namjere nekakvog uvjeravanja da je auto cvijeće kada je stalno na servisu i nije bilo namjere ismijavanja NIKOG tko ima probleme sa autima.
Želim Vam svima ugodnu vožnju sa vašim autima i što manje kvarova:)
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh