Gume se troše po vanjskom rubu

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Kad sam stavljao zismke, vidio da mi se lagano jedu stražnje gume po vanjskom rubu. Ne drastično, ali se vidi razlika.

Malo sam googlao, pa naletio na pug forumu da to može biti zbog istrošenih "rear subframe bushes". Što je to? I koliko cca para, ako netko zna. :)
 

Memphis

Active member
Ne mora bit ... može biti da zadnji špur ne valja ili ako se malo življe voziš u zavojima onda je to normalna stvar ako su podjednako potrošene.

Najbolje ti je otić napravit špur naprijed/nazad da vidiš jel sve ok.

Baš smo jučer frend, ja i tićbra bili na nekom rođendanu i došla baš ova tema ... skoro se posvadili :)

Ja imam istu situaciju da mi je lagano poderan vanjski rub gume jer se živo vozim. On tvrdi da mi nevalja špur a špur sam radio jedno 2 puta jer sam metao kompletan novi ovjes + nove gume.

I čovjek ne vjeruje veli da mi špur majstor ne valja da se ne smije trošit vanjski rub gume. Rubovi su indetnično poderani na jednoj i drugoj strani ... al samo rub/čošak gume.

Isto tako ako se vozim življe u zavojima i na drugom autu mi se pokazuje lagano rub na zadnjim gumama koji je jače crniji od gume ...

btw. jel ti lupa zadnji kraj kad ideš preko rupa?
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Seleni
Koliko vidim kod Kreše, to nije dio koji je milijon. 60-80 kuna komad + ruke, koliko mogu biti, ne znam.

Ne mora bit ... može biti da zadnji špur ne valja ili ako se malo življe voziš u zavojima onda je to normalna stvar ako su podjednako potrošene.
Špur sam kontrolirao kod Bračuna u petom mjesecu, jer sam imao neke sumnje. Bio je u toleranciji iako ga je, naravno, on još "malo podesio". :) U zavojima sam uvijek do 60 km/h. :)

btw. jel ti lupa zadnji kraj kad ideš preko rupa?
Da, prolupao je, ima par mjeseci. Zvuk je, onako, kao da dvije prazne gajbe piva poskakuju u prtljažniku. Ovisi od rupe do rupe. :D Neki put preletim preko tramvajske pruge kao da lebim, a onda na nekoj manjoj neravnini zvekne ko poklopac po loncu.
Ponekad mi lagano zna izbacit zadnji kraj. Neugodan osjećaj. To bi mogli sasvim sigurno biti seleni.

Plus, vulkanizer mi je, kad smo digli auto, rekao da se čuje i desni krajnik. Točno se čuje kad se kotač cima lijevo-desno: blup-blup.

Mislim da ću to sve u komadu riješiti.

Kad seleni idu dolje, je li špur isto must do?
 

Memphis

Active member
Ak ti lupa onda su seleni ... samo onda taj meho koji dela špur nije baš nešto kad nije primjetio da ti zadnji kraj i prednji krajnik ima lufta. Jer se špur u tom slučaju ne radi ...

Da špur se uvijek radi kad se nešto mrda po ovjesu.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Ak ti lupa onda su seleni ... samo onda taj meho koji dela špur nije baš nešto kad nije primjetio da ti zadnji kraj ima lufta. Jer se šput u tom slučaju ne radi ..
Očito. A, šta da pljujem po čovjeku kad sam novce već bacio. Tog Bračuna su mi nahvalili za špur da je to čudo. Nekom je super, meni očito nije bio.
 

Memphis

Active member
Ma dobro sve to ja razumijem. Možda on je općenito dobar majstor ali ne radi samo jedan čovjek špur tamo tak da onda je sve moguće. Ja sam isto vidio svašta, svaki vulkanizer ima danas špur al pola njih ne zna to raditi kako spada i sve ti ovisi tko ti radi.

Ja isto kad idem kod svojeg vulaknizera radim samo šput ako ga gazda radi i eventualno još koji radink za kojeg znam da zna ... ostalo ništa ...
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Otišao sam po privatnoj preporuci kod Ščrbića u Sesvetama. Nije mi baš "s ruke", ali čini se vrlo korektan. Gazda je odmah vidio da su se balago pojele po rubu gume i kaže idemo ga vidjeti na špuru. Tu je odmah našao da kucka krajnik. Do zadnjih kotača nije ni došao. :) Špur je odgođen.
Plus je kod njega što se ne treba naručivati na špur. Ima par auta ispred, pričekaš, oni ga uvedu na dizalicu. Milina. :) Ima zadnji Hunter i naplaćuje sto kuna.

ali ne radi samo jedan čovjek špur tamo tak da onda je sve moguće.
I ja mislim da je to glavni faktor (ne)kvalitete posla. Više ih se vrti, pa ovisi tko te dopadne.
 
Na vrh