Folije, PlastiDip i sve vezano uz njih

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Na ovu misliš?

I stigli su mi primjerci folija. Jedna je kineska, druga je origigi 3M. Razlika je očita, bar u živo. Ništa od oblačenja auta u foliju za 200€

Patim ja već godinama za njom :D
 

Cutac

Prèkaroš
Èini mi se da je to taj ton. Viđam u Rijeci jednu tamno plavu 159, super je boja. A u Nizozemskoj sam vidio c4 II u tamno plavoj(vjerovatno aftermarket) i zakon izgleda. :grin:

Ovaj C4 mi fantastično izgleda.
 

mamut

C5
Donator foruma
ko bi tu folijo u ZG uopće napravio kak spada, bez greške kak se kaže i kolko bi koštalo okvirno
 

vborovic

C5 modifikator
Za cijeli auto zahvat košta cca. 1500-2000 €, pravi folija zahvat (3M, zadnja linija proizvoda) ... otprilike za istu cijenu možeš dobiti plasti-dip (ali u to se rijetko tko od majstora upušta) ... jedna ploha, npr krov, bi trebala biti cca. 1500 kn sa folijom ... original lak špricanje ti je cca. 100 € ... sve cijene su s poslom, da si sam nabaviš folije, i znaš ih kvalitetno postaviti, možeš nešto uštedjeti
 

mamut

C5
Donator foruma
kak se ponaša to recimo na suncu kad je auto satima ljeti, zna upeć da nemožeš taknut auto od vrućine
 

vborovic

C5 modifikator
Pravoj, kvalitetnoj foliji to ne smeta ... ali kak sam napisao, takva folija te košta skuplje od lakiranja s originalnom bojom
 

deda

New member
Problem je sa folijom,ak je odereš,nema popravka,nego moraš cijeli element ljepiti iz nova,a obićno nakon nekog vremena nema više te nijanse.Vremenom se zdere,ne pomaže poliranje,ni ostala čuda koja možeš napraviti bojom.
Ja imam na Xsari zaljepljen krov u crno mat već tri leta i za sada je ista kak je bila.
 

vborovic

C5 modifikator
Istina, ali to su sada već prednosti/mane jednoga i drugoga, ovisi tko što želi postići ... foliju "lako" makneš, ako se želiš vratiti na staro, a nakon lakiranja, to je jedino moguće sa ponovnim lakiranjem
 

Franzg

New member
Ima par mjesta u zg di se to moze kvalitetno napravit (sa kvalitetnim folijama) ali cijene su od 7tisuca kn pa nagore (ovisno o autu tj povrsini auta, o foliji (sve su kvalitetne u tim radnjama koje su provjerene ali npr mat crna je osnovna i ona je najjeftinija, dok su folije sa chrom efekton nesto skuplje, a ova iz videa je tek dosla pred par mjesecu u engleskoj tak da neznam jel uopce imaju u hrvatakoj narudzbe za tu boju folije...)
Sto se tice trajnosti folije nema problema sa zimom ili ljetnim temperaturama, ja imam 5 godina vec krov u mat crnoj i sve 5, jedini sta se auto nemre polirat pa neko ko pati na poliranje svako malo nije bas za takve
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Cijena je obično 50/50 materijal/ruke. Pa se puno ušpara ako je sami postavljate, C3 bi se mogao cijeli obuć sa od 300-700€, sve ovisi o materijalu. 300€ bi bilo za mat sivu foliju, Chromatic iz Irske, nije loša... a 700€ za 3M metallic origigi sa računom u Hr.
 

deda

New member
Nije to samo tak zaljepit,ima dosta sranja koje moraš znati.Prije ćeš za:cenzura::cenzura::cenzura:ati 2,3 kompleta folije nego ćeš to napraviti kako spada,tak da se ne isplati sam po tome čačkati.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma dovoljno je potrošit metar dva na malo kompleksnijim površinama i brzo sve pokopča. Velike ravne površine površine poput vrata, krova, haube nisu problem, najgore je kod pregiba kakve C3 recimo ima na spoju proširenja blatobrana i karoserije.
Te folije dosta opraštaju greške, zgužvani dijelovi se zagrijavanjem vraćaju u orginalni oblik, izdržljive su... a i kod postavljanja se ne lijepe momentalno već idu na mokru podlogu, pa ''plivaju'' po njoj dok se ne nađe savršena pozicija.

Ako se netko interesira, nije velika šteta uzet malo materijala pa isprobat.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
to je nekakav gumeni premaz?
Da, možeš kupit dip i spreju ili kantici pa u kompresor, stvori se gumeni film koji se poslije može skidat kao folija dole. Jedino kod ovih ''custom'' mješavina je problem što ako treba popravljat nešto, teško je dobit istu nijansu. A gotovih boja ima manji izbor nego folija.

A folija naravno ima funkcionalnu vrijednost... štiti lak od mehaničkih i kemijskih utjecaja. Ako baš oguliš branik o zid, ogulit će se i folija...ali kamenčiće sa ceste i slično trpi odlično.
 

Franzg

New member
ovaj audi a8 na slici to je presvučeno u plasti dip, i to nebi nikak preporučio za cijeli auto, naime imam to na znaku i oznakama modela jer je dosta jednostavno za stavit, nemora se skidat posprica se i po rubu se on sam skida, ak se nekom da nek pogleda na videu tu čovjek demonstrira to

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=FV_ULUKno5w[/ame]


dakle za takve sitnice je super, ali za cijelu karoseriju nebi nikako, kao prvo kao što je ivan rekao manje je opcija i ima samo mat opcije i dosta jeftino mi to izgleda, a kao drugo to se dosta lagano haba, recimo čim neko sa prstom malo jače prođe prek tog po suhom to se ljušti, i na dodir (barem meni) je neugodno, npr kvake u tome bi mi bilo neugodno dirat ko da su gumene... i nije preotporno, moj znak je u plasti dipu i nakon god i pol voznje i čestih pranja, ima točkice na kojima je otiso dip tako da ga planiram stavljat u foliju

Ima li folija neku praktičnu funkciju i vrijednost, osim estetske koja je duboko subjektivna?
na ovo mogu dat potpis na ivanov odgovor, a što se tiče praktične vrijednosti za to je ovo čudo, paint protection prozirna folija, u Britaniji popularno za top modele i uzasno skupo za aplicirat i nema smisla stavlja za auto koji je ispod 200 tisuca eura (jer samo postavljanje je oko 5-6 tisuca funti) a svrha je da zaštiti lak od kamenčića i ogrebotina, a evo na videu i primjer kako zaštiti lak od grebanja ključem


[ame]https://www.youtube.com/watch?v=VV7poOAEVKo[/ame]
 
Na vrh