Engine imobillizer fault

dares

New member
Pozdrav,jutros prilikom paljenja pojavio mi se problem.Auto nije htjeo da upali i na displeju je izbacio poruku: Engine imobillizer fault i pokazivao mi je da je cep od rezervoara otvoren.Pokusao sam jos par puta da ga startujem ali nista.Zatim sam otvorio cep i ocistio (onako rukom) one magnete na cepu i posle drugog pokusaja (nakon ciscenja) auto je upalio i nastavio normalno raditi.
zna li neko o cemu bi moglo biti rijeci?
 

dares

New member
Ponovo isti problem ali sada bez onog upozorenja za otvoren rezervoar,izgleda da je to bilo slucajno u isti momenat.
Ali sad samo vergla i na displeju ENGINE IMOBILIZER FAULT
 

dares

New member
Pokusao i sa drugim kljucem i nista,skidao klemu na 15-ak minuta,i opet nista.
Na kraju upali,ne znam ni sam kako,i sada dobro pali.
Baterija na kljucu mi je bila crkla skroz,ali mislim da ona nema veze sa tim,ona sluzi samo kod daljinskog zakljucavanja/otkljucavanja.
Sve u svemu sad pali,ali se plasim da ce se ponoviti.
 

dares

New member
A zasto nije upalio sa rezervnim kljucem (obicni,bez daljinskog zakljucavanja)?
To sto nije htio upaliti se desilo prije mijenjanja baterije.
Poslije je upalio i sve islo normalno, samo ga nisam mogao otkljucati i zakljucati na daljinski vec rucno. Potom sam zamijenio bateriju i sad otkljucava i na daljinski.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
A zasto nije upalio sa rezervnim kljucem
Očigledno da ti, s vremena na vrijeme, ne očitava kod kako treba :hmmm:
Problem može bit u ključu..anteni oko kontakt brave..samom imobilajzeru :hm:

Èitao sam,da su ljudi to znali riješavat čak i čišćenjem i pritezanjem kontakta između žice mase i šasije :confused:..otpajanjem akumulatora preko noći..resetiranjem kompa..

Ali,u 90% slučajeva bi pomagalo ponovno kodiranje ključeva u servisu :whistling:

Najbolje da ga odvezeš u citro-servis,da pregledaju o čemu se radi ;)
 
Na vrh