Gle, to su bedastoće. S tim razmišljanjem bi se pokopalo kompletnu marku u kratko vrijeme. Sjetite se samo situacije od pred godinu dvije... otkazi, zatvaranje tvornica...
Da bi se uspjelo danas, treba gledat u budućnost a ne prošlost. Pogledaj BMW, Mečku, postali su trocilindarski prednjepogonaši... koliko se tu ljudi u grobu okreće?
Povjest je upravo to - povjest. I neka to i ostane. A Andre je priliku za okretanjem ionako imao puno puta do sad.
Taj tvoj strah da će nestat Citroenovi gospodski auti mi je isto nerealan... kao prvo za gospodu imaš DS liniju, koja još duuugo neće bit zasebna marka - nego direktno Citroenov brend.
A drugo - pogledaj recimo Škodu. Nisko su u VAGovoj hijerarhiji a opet imaju auto tipa Superb. I već imaju u najavi nove ''gospodske'' aute. I svi modeli imaju i po želji jaku opremu.
Ako PSA napravi platformu za dvije limuzine kako su najavili, siguno će se na tome i nešto sa Citroenovom značkom složit. I isto tako će postojat visoka razina opreme tipa Exclusive ili slično.
Također, neće PSA stavljat u Citraće drugačije motore i tehnologiju nego u Peugeote. Neisplativo je. Iste HDi-e i THP motore će dobivat.
Strahovi da će Citrać postat neznam kakvo govno su neutemeljeni.
Već sam ponavljao, oni žele (i moraju) distancirat PUG, Citroen i DS. Jer su si u suprotnom konkurencija. Distanciraju se samo jednom metodom - cijenom. S time će pokrit veći broj potencijalnih kupaca, i po meni mogu samo popravit daljnju prodaju. Većom prodajom ide veći profit - većim profitom veća ulaganja - većim ulaganjima bolji auti
A uostalom, kako biš ti složio hijerarhiju? Prvo dva Citroen brenda pa na dnu PUG. Poštenije mi je ovako kako je. Ima i Peugeot svoju povjest i tradiciju, te mrtva tjela koja će se okretat u grobu... nemože im se ne dat ništa. Uostalom, Peugeot familija još uvijek ima veliki utjecaj... Citroen ne, ako je itko uope još živ.
------------------------------------
Meni se osobno jako sviđa trenutno stanje i razvoj stvari unutar PSA, i mislim da su konačno kompetentni ljudi uzeli konce u svoje ruke.
Ono što bi ja osobno napravio kroz godine koje dolaze je po uzoru na sub-brand DS napraviti Peugeotov isti takav, samo sa orijentacijom na sport; bubam - PS
(Peugeot Sport hehe). Znači cjenovno rangirani:
-DS - luksuzna vozila
-PS (
) - sportska vozila
-Peugeot - skuplji main-stream
-Citroen - jeftiniji main-stream
-??????????????
Ove upitnike ostavljam jer bi se dalo ostaviti mjesta za neki low-budget brand, možda oživit neku od stotina Francuskih umrlih brandova. Èisto da se zadovolje kritičari koji ne vole da je Citroen na ''zadnjem'' mjestu. Al treba još puno papat da se takvi planovi mogu stvarati