deda, cijenim te kao starog citroenaša ali moram ti reći da si podlegao utjecaju zlih anticitroenovskih sila
cx je pušten u prodaju 74. kad je i došlo do udruživanja citroena i pežoa, i nikako nije mogao imati pežoovu mehaniku jer je auto već bio gotov.
svi motori u cx su su derivati ajkulinih motora, osim 2.0 benzinca.
svi mjenjači u cx su su citroenovi.
svi mjenjači u kombijima C25,J5 pa čak i u fiat ducatu su citroenovi.
dizeli 2.5 i 2.5td u C25 i J5 su bili citroenovi dok je u Ducatu bio Ivecov(Sofim) motor 2.5 i 2.5td ali i sa tim motorima je bio citroenov mjenjač.
1.9 dizel je bio motor nastao u psa grupi, dakle ne onaj koji je pežo imao prije udruživanja sa citroenom, dok je ducato imao 1.9 dizel od fiata.
i jedna zanimljivost, CX-a turbo dizela sa 120ks je zamijenio XM turbo dizel sa 110ks, a priča se o citroenovim zaostalim motorima. motor je bio konstrukcijski zastario, ali je bio dobar.
i zašto sam rekao da je deda pod utjecajem zlih anticitroenovskih sila, pa tehnologija napreduje, zato se više ne proizvode motori koji su ugrađivani u CX-a, ali citroen je 1934. zadnji pogon zamijenio prednjim, postepeno su ga prihvatili i drugi, no neki nisu, šta onda reći o njihovoj zaostalosti:grin: