luckeeer
New member
Pozdrav,
Kao što sam pisao u temi u podforumu, imao sam ponudu za Citroen C4 2013, 1.6 HDi 92ks, pređenih 95k na satu.
Što se tiče Citroena, auto je do sada održavano u ovlaštenom servisu, koliko sam upratio servise, prošle godine je zamijenjen akumulator(Bosh), te su originalni diskovi na njemu još uvijek u solidnom stanju. Uz auto sam dobio i prošlogodišnje zimske gume, ljetni set ću morati kupiti sljedeće godine. Generalno, auto je jako dosta očuvano, što će se vidjeti na slikama koje ću ubaciti, već je riješen problem sa hrđanjem haube(riješena hrđa i urađen vosak).
Na autu je ubačen odlična multimedia 10.1'' IPS, 4GB ram-a, te sam ugradio parking kameru(problem sa strujom sam riješio zahvaljujući postu koji sam našao ovdje na forumu).
Ono što je ostalo za uraditi je zamijeniti set kvačila ili cilindar kvačila, jer je kvačilo dosta tvrdo i to ću vidjeti sa riješim sa sljedećim servisom. Interesuje me ideja da li nastaviti auto servisirati u ovlaštenom servisu ili ga servisirati privatno kod majstora ?
Obzirom da sam do sad vozio Seat Leon 1.9 TDi 77kw, te ga je znao popravljati svaki majstor u komšiliku, kakva je situacija sa majstorima za Francuze(Sarajevo i okolica)?
Kao što sam pisao u temi u podforumu, imao sam ponudu za Citroen C4 2013, 1.6 HDi 92ks, pređenih 95k na satu.
Što se tiče Citroena, auto je do sada održavano u ovlaštenom servisu, koliko sam upratio servise, prošle godine je zamijenjen akumulator(Bosh), te su originalni diskovi na njemu još uvijek u solidnom stanju. Uz auto sam dobio i prošlogodišnje zimske gume, ljetni set ću morati kupiti sljedeće godine. Generalno, auto je jako dosta očuvano, što će se vidjeti na slikama koje ću ubaciti, već je riješen problem sa hrđanjem haube(riješena hrđa i urađen vosak).
Na autu je ubačen odlična multimedia 10.1'' IPS, 4GB ram-a, te sam ugradio parking kameru(problem sa strujom sam riješio zahvaljujući postu koji sam našao ovdje na forumu).
Ono što je ostalo za uraditi je zamijeniti set kvačila ili cilindar kvačila, jer je kvačilo dosta tvrdo i to ću vidjeti sa riješim sa sljedećim servisom. Interesuje me ideja da li nastaviti auto servisirati u ovlaštenom servisu ili ga servisirati privatno kod majstora ?
Obzirom da sam do sad vozio Seat Leon 1.9 TDi 77kw, te ga je znao popravljati svaki majstor u komšiliku, kakva je situacija sa majstorima za Francuze(Sarajevo i okolica)?